stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.106
Pa dobro, to sto trole imaju autonomiju od 500 metara, je potpuno beskorisno u Beogradu.
Prvo, jer je to dovoljno da se bez sipki dodje samo do prve sledece stanice, a onda da vozac izadje, pa da rucno ``peca``` zice. Koja je poenta toga, kad je to do sada morao da radi odmah. Istina, napredak je sto nece praviti haos u saobracaju, vec ce uredno stati na stanicu, pa onda praviti haos u saobracaju.
Drugo, nije bas zanemarljivo ulaganje u terminale za sipke, i do toga nece skoro doci.
Trece, najkorisnija opcija koju ovakav sistem nudi je sto nudi opciju da se skinu kontaktne mreze na komplikovanim cvoristima tipa Slavije, i da se poprilicno ubrza saobracaj. E, sad, da li je dovoljna autonomija od 500 metara, da bi se skinula mreza sa Slavije je pravo pitanje. Mislim da od terminusa kod Beogradjanke do terminusa u Makenzenovoj, ima mnogo vise od tih 500 metara.
Prvo, jer je to dovoljno da se bez sipki dodje samo do prve sledece stanice, a onda da vozac izadje, pa da rucno ``peca``` zice. Koja je poenta toga, kad je to do sada morao da radi odmah. Istina, napredak je sto nece praviti haos u saobracaju, vec ce uredno stati na stanicu, pa onda praviti haos u saobracaju.
Drugo, nije bas zanemarljivo ulaganje u terminale za sipke, i do toga nece skoro doci.
Trece, najkorisnija opcija koju ovakav sistem nudi je sto nudi opciju da se skinu kontaktne mreze na komplikovanim cvoristima tipa Slavije, i da se poprilicno ubrza saobracaj. E, sad, da li je dovoljna autonomija od 500 metara, da bi se skinula mreza sa Slavije je pravo pitanje. Mislim da od terminusa kod Beogradjanke do terminusa u Makenzenovoj, ima mnogo vise od tih 500 metara.