Pauli,ako razumeš kada se kaže da neki grad ima administrativne kapacitete, koji ga čine centrom regiona u ovom slučaju Beograd,je diplomatski izraz da se ostali ne uvrede pre svega Zagreb ili Sofija,Tirana.A to su pre svega ljudski,naučni,obrazovni,tehnički i mnogi drugi kapaciteti,sedišta svetskih kompanija ,institucija,ambasada,predstavništva,to što reče Sofija ima Metro i obilaznicu,svaka čast za Metro ali obilaznica je slična onoj u Tirani,a kada poredimo infrastrukturu za razliku od svih nevedenih gradova u Beogradu je mega struktura!,pa pogledaj mostove,saobraćajnice,čvorovi,tuneli,najviše zgrade,Nbg,Interceptor sve u rangu Evropskih većih metropola,da li to Zagreb i Sofija imaju ,ne.A to što kažeš da se pogledamo Zagreb sa 100 mercedesovih autobusa,pa to je smešan broj za Beograd eto juče rekoše da se naručuju 250 novih domaćih koji nisu ni bolji ni gori od vaših domaćih Končar tramvaja(koji još nisu plaćeni Končaru) te ih se mi ne stidimo,a eto mi naručismo CAF bolji od Zagrebačkih svakako a Trolejbuse nemate,dok vam Gradska železnica izgleda kao maketa u odnosu na našu, a kao što si video na slikama na temi "autobusi"bolji su od Holandskih, te rešili da kupe Ikarbus
šta ćemo, vi ne možete da se poredite sa Bečom a mi sa Berlinom,nažalost :kafa: malo mi je i čudno da Zagrebčani toliko žude da prerastu u više milonsku metropolu,ja se nikada ne bi menjao ,trebalo bi da su srećni što im grad nije preveliki,lepo uređen i lakši za održavanje,što je grad veći i višemilonski neuporedivo je više potrebno,truda,sredstava,organizacije,pa pogledaj koliko samo košta Interceptor koji se gradi u Beogradu(skoro 1.milijardu eur.),pa novi mostovi na Savi i Dunavu,obilaznica,Metro,za taj novac u manjem gradu bi se čuda napravila,razni saobraćajni i infrastrukturni kolapsi,pa kome je u Beogradu više lepo,pa do prve prodavnice moram prevozom,nema dovoljno mesta za parkiranje,enormno vreme se gubi u prevozu do posla i nazad,kriminal u drastičnom porastu,troškovi života se stalno povećavaju,priliv novih stanovnika,turista u stalnom porastu e dođe mi da se iselim u Ljubljanu.
Eto i u Varšavskim tramvajima "moda" novih Beogradskih trola uzela danak