Šta je novo?

Trolejbusi

2001_2002_2003_Smotra.jpg

2001.jpg

2003_2004.jpg

Autor:avramovicsasa, Autobusi.NET

Jedna od trola je spržena prilikom transporta. Šteta je oko 20.000€
 
Juce je na aerodrom Nikola Tesla sleteo Ilyushin 76 TransAVIAexport Airlines-a, nacionalne beloruske kargo kompanije iz Minska. Koja je sansa da su poslali i neku trolu? :D
 
mastercat":2qxdrelk je napisao(la):
kako bre sprzena ? ko je kriv?
Pa verovatno je dodirnula železničku kontaktnu mrežu koja je pod jako visokim naponom, te je s toga stradala elektronika. No, pošto je običaj da takav prevoz bude osiguran, nadam se da će prevoznik da nadoknadi štetu.
 
Minsk je jedan od najuređenijih gradova Evrope,mi ovde možemo samo da se nadamo da dođemo na njihov nivo a tek Metro u Minsku...a ovo je definitivno najbolja boja za ovaj model trole...voleo bih da vidim novi CAF tramvaj u istoj boji jedan pored drugog uskoro nadam se...
 
što na slikama i iz minska i beograda fali ova prednja maska?
 
Ovo vozilo je na testiranju, a masku nisu monitirali pošto ga u pogonu verovatno vuku pri parkiranju ili možda još pri proizvodnji. Za te potrebe se koriste ovi prstenovi koji se mogu videti na slici.

Ako pogledaš slike vozila koje BKM testira videćeš da skoro nijedan "Sjabar" nema masku
http://transphoto.ru/articles/275/
 
Naravno da stižu železnicom, avionski transport je jako skup ;) Kako pišu na gspbeograd.iz.rs u večernjim satima se obavlja obuka vozača, pa možete ih možda videti na ulicama :D
 
Veoma me raduje dolazak novih trola. Uvek sam trolejbuse stavljao ispred autobusa. Trolejbusi ne da manje zagađuju - oni uopšte ne zagađuju okolinu za razliku od autobusa. Sada se postavlja pitanje proširenja trolejbuske mreže. Trole su nekad (pre 45-50 godina) išle preko Brankovog mosta za Novi Beograd i Zemun. Mislim da bi nova Vojvođanska ulica bila idealna za trolejbus Tačno je da su oni vezani za žicu ali su veoma jeftini u odnosu na druga vozila i njihova eksploatacija je takođe jeftina. Mogli bi ići i ulicom Despota Stefana od Trga Republike pa do Karaburme i Mirijeva.
 
Kazes na ulazu: Ja sam Cuburac93, sa Beobuilda, i odmah ce da te puste:p Mnogi od nas bi voleli da udju. Mozda mozemo da trazimo dozvolu par beobuildovaca da udje, da fotka i razgovara sa njima pa da to bude objavljeno u fotkama, kao reportaza. Razgovori s njima se pretvore u text, moze i neki video.
 
U principu moze da se trazi zvanicno odobrenje za obilazak i za neku reportazu a mozes i da probas da udjes samostalno mozda i uz neku rec o tome da si sa beobuilda ili autobusi i gsp foruma pa da obidjes kao ljubitelj gradskog saobracaja.
 
Moguće da su trole više isplative na brdovitom terenu ali su sigrno isplativije od autobusa na svakom terenu. Naime, oni troše struju koja Srbija sama proizvodi dak se nafta (benzin) svaka kap mora da uveze. Šezdesetih godina prošlog veka čak je vozna karta za trolejbus bila jeftinija od vizne karte za autobus baš zbog te razlike u ceni eksploatacije. Karte su prodavali kondukteri u vozilu što je davno napušteno. Zato sam bio iznenađen kad sam pročitao u novinama da sada predlažu ponovno uvođenje konduktera! Kakvo bi to bili vraćanje nazad! Možda bi bilo dobro samo zato što bi se zaposlili mnogi nezaposleni.
 
znaci samo kazem da sam sa ovog foruma...... super videcu ove nedelje da odem do gsp-a da uradim jednu reportazu.....

ima da slikam celu garazu.....
 
Tesko ce te pustiti tamo. Mateja i ja smo pre par dana prosli tuda kako bismo videli nove trole, bar kroz ogradu.
Dok smo ih fotkali sa tako velike distance, cuvari su nas gledali kao da pokusavamo da aktiviramo eksplozivnu napravu. :|
 
dedinje":1fk95u5d je napisao(la):
Karte su prodavali kondukteri u vozilu što je davno napušteno. Zato sam bio iznenađen kad sam pročitao u novinama da sada predlažu ponovno uvođenje konduktera! Kakvo bi to bili vraćanje nazad! Možda bi bilo dobro samo zato što bi se zaposlili mnogi nezaposleni.
Знаш шта, можда то јесте ретроградно, али гледајући колико наш народ воли да се шверцује...

Иначе, да подсетим да су пре неколико година такође били кондуктери у возилима. После тога су уведени ови аутомати који буше карте (мени лично су се много више свиђали стари аутомати који су откуцавали карте, надам се да је бар неки сачуван, било би лепо да их ставе у тролу кеца :) ).
 
Već sam postavljao članak iz VREME-na na ovoj temi. Naš narod se ne švercuje ništa više od drugih evropskih naroda, čak se švercuje i malo manje. Ideja da se narod mnogo švercuje je jedan mit koji se stvara da bi se opravdalo loše stanje vozila za koje je direktno odgovorna uprava GSPa koja iz ovog preduzeća izvlači svaki mogući dinar u svoje lične svrhe.
 
Upravo tako. Ako pokušate da ispratite izjave čelnih ljudi GSP-a, videćete da skoro svuda pominju frazu "da je naplativnost karata veća, stanje bi bilo bolje". Ta izjava se gotovo svuda provlači, često i kada se dogodi neka od saobraćajnih nesreća.

Zašto tada ne pominju prihode od reklama na autobusima:
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Bilbordi-na-tockovima.sr.html

A za ovo
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/...pala+šipka+na+glavu,+završio+u+Urgentnom.html

i ovo
http://www.kurir-info.rs/crna-hroni...proklizale-kocnice-troje-povredjeno-43323.php


Nikom ništa :violina:

Autobusu otkazale kočnice, nije to ništa. Važno da je ispravan izašao iz garaže, kao i sva ostala vozila.:bash:
 
e aj se dogovorimo da jedan da odemo ko hoce u garazu da vidimo sa gspom da nas puste da slikamo da uradimo neku reportazu
 
Vrh