Šta je novo?

Trolejbusi

Da, sad videh da su slike ipak onačene i na ovaj forum, izvinjavam se, moj propust!
 
i kada dodju sve 83 trole, koliko ce onda biti troli koje ce saobracati od ovih starih sto izgledaju isto kao i ove sto smo od grka dobili, jal to belkomunas ili sta li je....Bilo bi lepo kad bi te stare nestale sa lica grada
 
To su ZiU-9 (Zavod Imena Ugrickog), u redovnom saobraćaju ne bi trebala biti nijedna, postoji mogućnost da se ostave za rezervu ZiU-9 kupljene nove 2000. godine. Činjenica je da su one u boljem stanju od Bonitosa tj. onih visokopodnih Belkommunmaša.
 
^^Drago mi je sto to cujem i ne mogu da verujem da ce biti zamenjene jer su sastavni deo mog zivota od kada znam za sebe :)

Prosto sinonim za trole 90tih je bio ziu9 a tramvaje ktd 4
 
Trebalo bi da ostanu jedino zglobne Trolze i naravno Kec u muzeju, sve ostalo ide u rashod.
 
Ček, koji je smisao rashodovanja 10 godina starih vozila za koja se ima dosta rezervnih delova sa starijih trola? Koliko one uopšte treba da traju?
 
Ja nešto zabagovao, mislio sam da ima i kasnijih serija. Pomešao sa tramvajima iz 1998 :)
 
Zapravo, ima Zijača koje su stare tačno 10 godina i to čak 15 komada koje su kupljene 2000, to je ta poslednja serija! To su garažni brojevi: 138 - 152. Zatim tu su dva komada koja su došla 1999, bg 76 i 77 (stigli su iz Bugarske a proizvedeni su koju godinu ranije) i to su najmlađe. Sve ostale Zijače su proizvedene pre 1992. godine.

Kompletan pregled trolejbuskog sistema, sa linijama, voznim parkom po godinama kada su stigli, garažnim brojevima i zaduženjima imate na http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=11&t=10
 
Za te je neko napisao gore da ce valjda ostati u rezervi, da se uskoce privremeno ako se neka od novih trola pokvari/osteti, itd.
 
Bonitosi će biti ta rezerva! ;) Nažalost, pošto ja mislim da su te Zijače u mnogo boljem stanju od Bonitisa.
 
Ајде једно питање: зашто се једна од линија које иду на Бањицу (40 или 41), не спусти Борском за Миљаковац и одмени 48-цу? Рекао бих да је ово крајње смислено и веома исплативо, с обзиром на велики успон.
 
Па, онда, нека остваре план! Што раније, пре ћемо уштедети паре.
 
Cekaj da se papir majstori nakanu da narede pa da kupe koju banderu i koji km kontaktne mreze pa da to montiraju pa probaju pa dodju da se slikaju i puste u rad i tako 30 godina smorih se :kafa:
 
Баш тако, и све тако, и оста нам град закржљао, неразвијен и сиромашан... +1
 
Ono što mi je naročito nejasno u svemu tome što će da se rashoduju trolejbusi koji su 10 godina stari, a ima još starijih autobusa, umesto da se uloži koji dinar makar u minimalna proširenja mreže o kakvima se pričalo po forumu, npr okretnica kod Prokopa, okretnica na Senjaku kod sajma ili okretnica kod Pančevačkog mosta, uz pojačanje trolejbuskog saobraćaja.. a o odnosu cena novog trolejbusa i novog autobusa su ljudi već pisali.. i to je povoljno..
 
Vrh