Šta je novo?

Trolejbusi

Pa čovek se malo šali sa tobom zato što postavljaš malo čudna pitanja, kao da nisi uopšte pročitao šta je na ovoj diskusiji i uopšte na forumu pisano (a tu su svi odgovori na tvoja dosadašnja pitanja)! :)

Evo ukratko da ti ipak odgovorim i da to ponovimo po ko zna koji put, Beograd bi, kako za sada stvari stoje, trebao da dobije 83 komada trolejbusa BKM 321. Te trole već 5 godina voze u Beogradu (to su one niskopodne solo), a ove koje bi sada bile kupljene bi bile nešto modernizovanije. One izgledaju ovako (slika preuzeta sa http://transphoto.ru ):

 
:lol: :lol: Dobro ljudi, 'ajde sad malo ozbiljnosti! ;)
 
stf":34riy95m je napisao(la):
Trole sto pre u Zemun! Zagadjenje u Glavnoj je gore od Despota Stefana. Kad smo vec kod Despota Stefana, trole bi mogle na linije prema Visnjici.
Linija kroz Despota Stefana za Karaburmu je trebala biti prva trolejbuska linija jos 1939. kad su ukinuli tramvaje.
 
Да не мегаломанишемо. И ја сам за што више трамваја и тролејбуса, АЛИ ТЕК КАД КРЕНЕ МЕТРО. Ако прво крену са проширењем трамвајске и тролејбуске мреже, ући ће се и у тридесет први век трамвајем.
 
Jes vala,metro je kicma dok je ostali gradski prevoz ruke noge i to:)
 
Потписан уговор за набавку 83 тролејбуса
Четвртак, 15. април 2010.

У Градском саобраћајном предузећу „Београд” данас је потписан уговор за набавку 83 тролејбуса са белоруским произвођачем „Беллкомунмаш”. Овај уговор, вредан осамнаест милиона динара, подразумева испоруку тролејбуса, резервних делова, алата и обуку корисника.

– Ово је значајан догађај који ће сигурно бити записан у историју развоја тролејбуског подсистема, рекао је Радослав Николић, директор ГСП „Београд”.

Владимир Корољ, генерални директор фирме „Беллкомунмаш”, и Сергеј Чичак, отправник послова амбасаде Белорусије, иразили су велико задовољство због сарадње Минска са Београдом, у нади да ће се она наставити и у будућности.

2hybayv.png


Нови тролејбуси су нископодни, климатизовани, са 26 места за седење и укупним капацитетом за 101 путника. Такође, у новим тролејбусима биће обезбеђена места за лица са посебним потребама, којима ће бити знатно олакшано кретање. Возила овог произвођача су већ у возном парку ГСП-а и показују веома добре експлоатационе карактеристике. Ова савремена возила су са вучом на наизменичну струју што омогућава 30% уштеде, као и са аутономном вучом, па ће и до 500 метара пута моћи да пређу са спуштеним тролама, што је јако важно за београдске услове експлоатације. Поред тога, ови тролејбуси имају дупло дужи век трајања и јефтиније одржавање.

– Прва возила могу се очекивати већ два месеца по закључењу уговора, а према динамици испоруке свих 83 ће бити на улицама у року од шест месеци, најкасније до 15. октобра, изјавила је Снежана Перовић, директорка Дирекције за јавни превоз.

Садашњи тролејбуски возни парк сачињавају 124 возила просечне старости 14,4 године. Свакодневно Београђане превози 97 тролејбуса на осам линија укупне дужине од 58, 10 километара. Годишње тролејбуси остваре скоро 500.000 радних сати и превезу више од 10 % путника, пре свега у централним зонама града.

Осамдесет три нова возила са 22 новија тролејбуса из садашњег возног парка, а која су од истог произвођача, омогућиће далеко поузданији, комфорнији и бржи превоз Београђана.

Презентацију тролејбуса можете погледати овде.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1387175

:violina: Ni ime proizvođača ne znaju da napišu....

Ispravno: БЕЛ-КОММУН-МАШ (Beloruske Komunalne Mašine /Vozila/) :grand:
 
Postojjili studija izvodljivosti za Zemun bar od okretnice 17 preko Batajnice do Busija ?
potrebna sredstva ne bila znacajno umanjila fond za metro a mnogo jefinije je od autobusa :violina:
 
Stižu nove "trole"
N. V. BRKOVIĆ, 15.04.2010 21:18:47 Ocena: 5.00 (Glasova: 2) Komentara: 0
bgd-trole.jpg

BEOGRAĐANE će već od juna prevoziti trolejbusi iz Belorusije. U Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" u je potpisan ugovor za nabavku 83 trolejbusa, proizvođača "Belkomunmaša". U park GSP sva vozila bi trebalo da stignu u narednih šest meseci.
– Ovo je značajan događaj koji će sigurno biti zapisan u istoriju razvoja trolejbuskog podsistema - rekao je Radoslav Nikolić, direktor GSP "Beograd". - Ovaj ugovor, vredan 18 miliona dinara, podrazumeva isporuku trolejbusa, rezervnih delova, alata i obuku korisnika.
Vladimir Korolj, generalni direktor firme "Belkomunmaš", i Sergej Čičak, otpravnik poslova ambasade Belorusije, izrazili su veliko zadovoljstvo zbog saradnje Minska sa Beogradom, u nadi da će se ona nastaviti i u budućnosti.
Vozila ovog proizvođača su već u voznom parku GSP i pokazuju veoma dobre eksploatacione karakteristike. Ova savremena vozila su sa vučom na naizmeničnu struju što omogućava 30 odsto uštede, kao i sa autonomnom vučom, pa će i do 500 metara puta moći da pređu sa spuštenim trolama, što je jako važno za beogradske uslove eksploatacije. Pored toga, ovi trolejbusi imaju duplo duži vek trajanja i jeftinije održavanje.
Novi trolejbusi su niskopodni, klimatizovani, sa 26 mesta za sedenje i ukupnim kapacitetom za 101 putnika. Takođe, u novim trolejbusima biće obezbeđena mesta za osobe sa posebnim potrebama, kojima će biti znatno olakšano kretanje.

ISPORUKA
- PRVA vozila mogu se očekivati već dva meseca po zaključenju ugovora - izjavila je Snežana Perović, direktorka Direkcije za javni prevoz. - Prema dinamici isporuke, svih 83 će biti na ulicama u roku od šest meseci, najkasnije do 15. oktobra.
Sada GSP ima 124 trolejbusa, prosečne starosti 14,4 godine. Svakodnevno Beograđane prevozi 97 "trola" na osam linija, ukupne dužine od 58,10 kilometara. Godišnje, trolejbusi ostvare skoro 500.000 radnih sati i prevezu više od 10 odsto putnika, pre svega u centralnim zonama grada.
www.novosti rs.
 
Hahaha, ovo će biti mali OT, ali ne mogu da verujem šta sam sasvim slučajno otkrio!! Kad otvorite PPT prezentaciju novih trola i u PowerPointu idete File -> Properties (gde možete da vidite neke osnovne podatke o prezentaciji) pojavljuju se više nego zanimljive stvari!! :lol: :lol: :lol: Izgleda da neko ko je ovo pravio nije baš vodio pažnju (piše da je dokument poslednja sačuvala izvesna "mirjana.simeunovic"), već je prepravljao neku prezentaciju koja ima nešto sa CAFom tj. tramvajima!! :lol: :lol: :lol:

Slika govori 1000 reči (klik za uvećanje):

 
Najgore u celoj ovoj prici je sto trenutno najpouzdaniji i najbrojniji deo voznog parka sacinjavanju zijace, pa ljudima tako zapadnu za oko ove BKM u moru starih istih, te nemaju predstavu koliko to cudo ima kvarova. U toj situaciji je lako javnosti prodati pricu o dobrim eksploatacionim karakteristikama.

edit: Mirjana carica. Nikolic car. Kapiram da bas i ne razaznaju sta je autobus, a sta trolejbus bez strucne ispomoci.
 
Rodilo se pa valja ga ljuljati,novo je novo a dobra stvar što ćemo konačno imati ujednačeni trolejbuski park a ne šarenilo,a nadajmo se i tramvaje i buseve
 
nego meni je mala cifra te investicije.

Ugovor o nabavci novih trolejbusa potpisan je sa beloruskom kompanijom “Беллкомунмаш”, a ugovor obuhvata isporuku 83 vozila, rezervne delove i obuku osoblja. Prema ugovoru, ova kompanija ima 6 meseci da sva vozila isporuči gradu, tako da se ova vozila mogu očekivati na ulicama već ove jeseni. Ova velika nardžbina će praktično zaokružiti modernizaciju trolejbuskog podsistema, a cena celog posla iznosi 18 miliona dinara.
18 miliona dinara? iliti po trolejbusu 2200 evra :D
 
@2012: Pa ono jes, dobra ta uniformisanost. kad pogledas svaki dan usred spica gomilu njih u garazi, bice to lep prizor za oci. Nijedan ne iskace iz ambijentalne celine.
 
Archangel":1c26zh3d je napisao(la):
nego meni je mala cifra te investicije.

Ugovor o nabavci novih trolejbusa potpisan je sa beloruskom kompanijom “Белкомунмаш”, a ugovor obuhvata isporuku 83 vozila, rezervne delove i obuku osoblja. Prema ugovoru, ova kompanija ima 6 meseci da sva vozila isporuči gradu, tako da se ova vozila mogu očekivati na ulicama već ove jeseni. Ova velika nardžbina će praktično zaokružiti modernizaciju trolejbuskog podsistema, a cena celog posla iznosi 18 miliona dinara.
18 miliona dinara? iliti po trolejbusu 2200 evra :D
Ispravljeno ;) euri su u pitanju :D

edit: vidim da su i na zvanicnom sajtu promenili valutu. Sticajem okolnosti imamo copy paste sa greskom na forumu :D Inace i novosti su prenele isto u dinarima kao i bb sinoc.
 
Connect,ovi iz Gsp /a se hvale da su se pokazili kao veoma kvalitetni,pa sad jer laaažu što bi reko Šojić :/ a s druge strane treba da nam je jasno da nismo bogata zemlja i da ne možemo umesto 86 Beloruskih trola da kupimo 20 mercedesa,dok su recimo za tramvaje napravili dobra izbor i kupili CAF ali za razliku od trola tramvaji se eksploatišu 30 ak g., dok su se kod nas i trole toliko eksploatisale da nas je jedino Kuba prešišala,sada će valjda da ih menjaju na 5-6 g. i ono što je dobro ,kada ih ponovo budu menjali biće kompletno kao ovaj put.
 
Dokle vise Ruski (tacnije Beloruski) trolejbusi? Nadali smo se da je ovo moderna vlast i da ce uvesti moderna vozila. Postavljam pitanje zasto se oni ne voze u Ladama i Moskvicima?
 
Ne zijas ne belkomunash vec ono trece cudo sto je solo visokopodno danas nije moglo da zatvori zadnja vrata a i stakla su polomljena pa je nekoliko puta na svakoj drugoj trecoj stanici dolazio vozac da iz zalupi.ludilo :laugh:
 
Vrh