Šta je novo?

Trolejbusi

Ljudi pa kad ce nove trole u beograd?........ Ovi obecali ove godine da ce biti novih trolejbusa......

E jel ima neko sliku kako ce izgledati bulevar kralja aleksandra....

Odgovorite brzo
 
Cuburac, moze neko da odgovori brzo, ali mozes ti i polako da prelistas malo temu, makar poslednje strane;)
 
Ja sam sve lepo prelistao..... da li je istina da ce beograd dobiti skodine trole......... :cool: :kk:
 
ja sam razocaran u ove Ziu 9....... krsevi..... ja kad se vozim u jednoj od njih vozac ko da vozi voz a ne trolu.......

ako neko radi u gsp zeleo bi da znam dali ce se zameniti raskrnca kod crvenog krsta???? Staru skretnicu kod sumica gde se rastaju 19 i 29 su zamenili u 2009 god. i to najnoviju.

posto tu kad prođem nema dana da troli rokne motika sa zice pa da se zglavi

bio jedan slucaj pre dve god. nekom vozacu rokne klizac za zice pa istera sve iz trole i lik bukvalno krene u rikverc i klizac mu rokne sa zice tako njemu pet puta rokne sa zice i sta ce covek zamoli taksiste koji su parkirani kod pozorista..... i oni njemu pomognu i parkira trolu kod krsta i ceka da ga kamion odvuce do garaze..... :pob:
 
To što spadaju trole nije samo do kontaktne mreže, već i zbog vozila. Kontrola i štelovanje pritiska trola na kontaktnu mrežu se mora redovono obavljati... :violina:

LAZ u našim bojama.... :)
ei7gck.png
 
Bila je zadužena na 41, ali imala i neki gadan kvar, pa je nešto ne viđam zadnje vreme.
 
qrwwmg.jpg


Da li ce ikad produziti trolejbuske linje........

A da li ce da bude i trolejbuska linija 47 da se okrece kod Miljakovca 1 posto tako je na ovoj mapi
 
^^^ Ne može ona trola, mnogo je duga da bi išla na ovim linijama što si naveo.

^^ 11 nije bila prva linija, prva linija je uspostavljenja '47-'48., ovo sa slike je trolejbus Alfa Romeo AF140, dok su prvi bili fijatovi. Inače, ovaj je dvoosovinac kupljen zbog kapaciteta, pošto tada nisu postojali zglobovi. Naša Goše je takođe proizvodila trolejbuse koji su bili u većem broju na našim ulicama, a radili su po licenci AlfaRomeo-Goša.

1947. - 1948. Na beogradskim ulicama se pojavio trolejbus koji je saobraćao na trasi Kalemegdan - Slavija i nosio broj linije 1. U smeru ka Slaviji trolejbus je saobraćao kroz Knez Mihailovu :) Iste te godine smo od Italijana kupili 16 Fiata, što su ustvari bili i prvi trolejbusi. Naravno pre toga su ukinute tramavajske linije koje su saobraćale na tom pozetu. Odmah nakon toga dodata je i linija 11. Pedesetih godina uspostavljene su linije ka Zemunu.
30xbsk4.jpg


1969. doneta je odluka o ukidanju linije 13 i 16 :ohno: Obrazložnje je bilo da te linije koče razvoj autoputa kroz Beograd, kao i izgradnju stambenih blokova :nuts: Međutim neki izvori govore da su tada imali manja električne energije, pa je trenutno rešenje bilo preći na fosilna goriva.
1973. ukinuta i 15, kao i ostale linije. Ostala 11 koju su tako željno hteli da ukinu, ali kao naš dragi GSP se jako usprotivio, tako da je ta godina bila kritična za opstanak trolejbusa u Beogradu.
rh0t95.jpg


Osamdesetih počinje revitalizacija, a 1985. je uvedena nova trasa linije 41, u periodu od '81-'85 je izgradjeno oko 20km kontaktne mreže i 1986. uvedena 40.

Današnja kontaktna mreža
j6ivtc.jpg


1988. je najviše novca uloženo u razvoj JGP, izgradju i obnovu depoa, tramvajskih i trolejbuskih linija.
Sledeće godine, 1989. uveden je jedinstveni tarifni sistem u čijem sklopu su se nalazili: GSB, Lasta, Beovoz i ATP Pančevo.
U istom razdoblju je planirano uvođenje elektronske kontrole saobraćaja "SAKS", davanje prioriteta na raskirsnicama, posebno šinskim vozilima. S početkom osamdesetih su uvedini električni poništavači karata, što je omogućilo uvođenje dnevnih, sedmičnih i polumesečnih karata, kao i karata koje su vremenski ograničene na manje vremeneske intervale. Plan zamene starih elektromagnenih skretnica (i danas se iste koriste), novim sa daljinskim upravljanjem.
Istih godina godina su postavljeni lokatori autobusa na liniji 65, na terminusima kao i na nekim stajalištima su postavljeni displeji sa informacijama. Displeji su sadržali broj vozila na liniji, smer kretanja, gde se vozilo nalazi i najvažnije za koliko minuta pristiže na stajalište. Ovaj sistem je dobro funkcionisao do 1991. kada je ukinut zbog nedostatka sredstava.

Stanje devedesetih je suvišno komentarisati. Kada ovo pročitate vidi gde je GSB bio tih godina. Pokušavali su još tada da uvedu lociranje i praćenje linija, zatim zamenu skretnica, a naši danas kupu tramvaje a skretnice i dalje od pre II svetskog rata.

I za kraj plan razvoja trolejbuske mreže:
qrwwmg.jpg

Izvor slika:mad:zeka, Railserbia.NET
Fiat u Knez Mihailovoj
26164_1405811904827_1218282428_31210845_4649028_n.jpg


Na Brankovom mostu, nisam siguran mislim da je Goša-Alfa Romeo
26164_1405815264911_1218282428_31210852_3403120_n.jpg


Leyland i Goša
26164_1405820025030_1218282428_31210862_3854955_n.jpg


I za kraj protip Gošin s kraja osamdesetih sa sajma
26164_1405815224910_1218282428_31210851_7081354_n.jpg

Izvor slika:mad:zeka, Railserbia.NET
 
Re AMM8990
- ''Pedesetih godina uspostavljene su linije ka Zemunu. ''

Bravo. Vrlo iscrpan i poucan post. Do sada sam samo naslucivao da je tako bilo a sad i potkovano BRAVO :)
Koliko je izvodljivo DANAS postavljanje bar dela mreže u Zemunu ( ne mora prelaziti most ) i imali zainteresovanosti i dobre volje u Gradu
 
Grad ne uspeva da postavi mrežu i tamo gde je stvoreno i planirano za trolejbuse, a kamoli tamo gde inače nije ni planiran..
 
@medjutim: Tacno. I tuzno.

Sto se Zemuna tice, vec sam isticao neophodnost uvodjenja trola iz ekoloskih razloga. Samo bi zbog slabe propusnosti saobracajnica oni morali imati dobre akumulatorske baterije. Mogle bi trolejbuske biti: 84, 704 i 706.
 
Trole sto pre u Zemun! Zagadjenje u Glavnoj je gore od Despota Stefana. Kad smo vec kod Despota Stefana, trole bi mogle na linije prema Visnjici.
 
A mogle bi i na 31:D Tj hajde ovako 31 podeliti na 31: Konjarnik - Studentski trg i 32: Konjarnik - Trg Republike Visnjica.
 
pa ako se planira tramvaj ka Višnjici za nekad, teško da će trolejbus da prođe tamo..
 
Поштовани,
Молимо Вас да прочитате испод:

Beloruski proizvođač trolejbusa „Belkomunmaš“ sebe je proglasio pobednikom tendera za nabavku novih beogradskih trolejbusa! Međutim, u Agenciji za javne nabavke glavnog grada ističu da to nije tačno!
Direktor Agencije za javnu nabavku Branko Janković demantovao je navode Itar-Tasa, koji je objavio vest da je „Belkomunmaš„ pobedio na našem tenderu za nabavku niskopodnih trolejbusa, kao i da će sa isporukom vozila početi u aprilu.
Janković ističe da tender još uvek nije završen i da mu nije jasno zašto je pomenuta firma dala pogrešnu informaciju.

- Navodi beloruskog proizvođača nisu tačni, jer tender još uvek nije završen! Pretpostavljam da u „Belkomunmašu“ tako nešto priželjkuju. Tačno je da su oni kao proizvođači učestvovali na tenderu, ali bilo je još ponuđača. U zavisnosti od njih odlučićemo od koga ćemo kupiti nova vozila. Zasad je još uvek sve neizvesno: još uvek se ne zna ko će pobediti na tenderu, a još manje kada će prvi trolejbusi biti isporučeni - ističe Janković za Kurir.

http://www.kurir-info.rs/clanak/beograd ... na-cekanju


Истовремено, агенција обезбеђује решење за понуђаче:
РЕПУБЛИКА СРБША
ГРАД БЕОГРАД
ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретариат за саобрапаj
Дирекци]а за jnnnn превоз
Bpoj одлуке: IV-04 6poj 401.4-34-2/09
Датум: 12.03.2010. године
Редни 6poj jaBHe набавке: 38/09
На основу члана 81, а у вези са чланом 78. став 4. Закона о jaBHHM набавкама, («Службени гласник PC», 6poj 116/08), kbeeuiTaja о прегледу и оцени испуьъености техничких услова и захтева у понудама, од 9.03.2010. године, KoMHCHJe за стручни преглед техничког дела понуда и Извептуа Комиси]е за jaBHy набавку о стручно] оцени понуда, од 12.03.2010. године, у отвореном поступку, заjaBHy набавку, 6poj 38/09, добра - Куповина 83 нова нископодна соло Tpojiej6yca са асинхроним вучним погоном, за потребе Градског cao6pahaJHor предузепа „Београд", за Kojy отворени поступак jaBHe набавке спроводи Агенщф за jaBHe набавке, за потребе Секретариата за cao6pahaj - Дирекци|е за jaBHH превоз, наручилац доноси
ОДЛУКУ
ВИРА СЕ Понуда, бр.5-01-2010/11/13 од 18.02.2010. године, понуйача Минског државног Унитарног предузепа „БЕЛКОММУНМАШ", из Минска, Ул. Пepexoднaja бр. 64, Република Белоруска 220070, у jaBHOj набавци, 6poj 38/09, добра -Куповина 83 нова нископодна соло троле]буса са асинхроним вучним погоном, за потребе Градског cao6pahaJHor предузейа „Београд", са укупно пону!)еном ценом у износу од 18.861.000,00 ЕУР, ценом по jeflHOM троле]бусу у износу од 218.094,00 ЕУР, траженим авансом у износу од 15% од укупне вредности понуде, односно номинално у износу од 2.829.150,00 ЕУР, роком испоруке за 83 троле]буса од 6 месеци од дана заюъучен,а уговора, с тим да he у року од 2 месеца од дана закл>учен>а уговора испоручити првих 10 троле]буса, први контигент од 13 троле]убуса у року од 30 дана, од дана испоруке првих троле]буса, а остале троле]бусе у контигентима од 20 троле]буса, у роковима измену контигената од 30 дана и роком важегьа понуде од 120 дана, од дана jaBHor отварагьа понуда.
Одлука ступа на снагу даном доношегьа заюъучака Градоначелника града Београда о даваььу сагласности на исту.
:kafa: :dil:
 
Vrh