Šta je novo?

Trolejbusi

Tako je kakve su to predrasude kada se cela Evropa udružuje, Beloruske trole biće isporučene i Kanadi i Argentini,Bugarskoj,dok otoren je i pogon u Mađarskoj a i novi tramvaji su im dobri,dok se Rusi tehnološki udružuju sa Siemensom i Alstomom kao i Poljaci,zapravo sada su neki nekada jaki proizvođači u problemu jer dolazi kvalitet i niža cena sa istoka,a znamo da su i ranije električna vozila bila specijalnost istoka tako da ne treba tako,evo vozovi koje kupismo od Rusa odnos cene i kvaliteta izuzetan, bio bih presrećan da kupimo i Metro vozove od njih dok za naše uslove CAf ili PESA (Poljska)bi bio idealan za gradsku železnicu
53891.jpg
53897.jpg

000943_228038.jpg
Belkommunmash
7341.jpg
Belkommunmash Research and Production Association Center has developed a computerised plasma cutting complex
30739.jpg
30743.jpg

img0017hw.jpg

img1713i.jpg

obraz(1790).jpg

kashmir16.jpg

kashmir4.jpg

Mile voli disko,evo ovo ti je nova Evropa bez granica,svi proizvode sve za svakoga..;) nadam se da te ova mini foto reportaža uverila da ne potcenjuješ Istočno Evropske proizvode,posebno sada kada je svima dostupna hi-tech oprema,pa pogledaj samo kako dobre trole Kinezi prave i vozove za visoke brzine a gde su bili jučer..a sada su najozbiljniji konkurent Siemensu u Americi za uvođenje visokih brzina kod njih...šta reći..
 
vucko":39zes4fe je napisao(la):
Najbolje vozilo :cool: Retko, skoro nikad se nije kvarilo, pravljeno baš za Beograd. Samo što ima drvena sedišta, to su naši tražili/ugradjivali dodatno. Da smo uzeli ta vozila, a ne one krntije BKM ASKM-201, danas nas glava ne bi bolela :)
 
Zna li neko tacno koliko se u Beogradu vec voze one niskopodne BKM?

Inace, ono sto me strasno nervira je kolor sema, sa kojom nijedna trola ne bi izgledala ``svetski``.

kehikn.jpg


2ujjjhz.jpg


Zar sa nasom kolor semom, cak ni cuveni Hess ne izgleda 10 godina starije?
 
ta gsp-ova kolor sema je ocajna na svim tipovima vozila. ovo narandzasto podseca na cistace a ova tuzna teget traka daje svemu neku samrtnu notu :violina:
 
Ko sto rekoh dajte crvene trole,isto je drecava boja i vidi se sa daljine,al ta narandzasta je ocaj!
 
Meni se jako dopala ona belo zelena trola sa slike,treba da asocira i na Beograd ,pa da budu bele a sa ovom zelenom deluje smirujuće i prijatno.
f027c162329d.jpg

30743.jpg
 
2012":18bqzf27 je napisao(la):
Meni se jako dopala ona belo zelena trola sa slike,treba da asocira i na Beograd ,pa da budu bele a sa ovom zelenom deluje smirujuće i prijatno.
+1
 
Thanks! sada im se pružila jedinstvena prilika da odmah promene boju celom voznom trolejbuskom parku od jednom.
 
2012":33knrrcv je napisao(la):
Meni se jako dopala ona belo zelena trola sa slike,treba da asocira i na Beograd ,pa da budu bele a sa ovom zelenom deluje smirujuće i prijatno.
+1

... ali neko voli ruzno i ne mozes protiv toga :blah:
 
Pa kad je tako,ali da je barem metalik sjajna,ovako mat obična je bezveze skroz.. :rolleyes:
bgd-trole.jpg
 
Nemam predrasuda. Pricam o ovome zato sto sam vozac trolejbusa. Vrlo dobro znam o kakvom se (ne) kvalitetu radi.
 
Pa ajde da tu verujemo da si vozač trole :rolleyes: ,e onda smo u žestokom problemu što se kvaliteta tiče :kafa: jedino što po ovakvim putevima i Hess bi se raspao u istom roku..
 
Pa poznato je da su BKM trole lošeg kvaliteta, te da je na skoro svima popucala i varena šasija. Inženjer iz firme "Informatika" je stalno dole da bi otklanjao kvarove na "333". Što je najgore veza diferencijala i mosta je slaba pa se dešavalo na AKSM-321 da bude i išupana, te upravo zbog ove slabosti moskovljani su odbili da prime ova vozila, koja će sada poslati u Beogradu. BKM 20101 je bio promašaj fabrike koji niko nije hteo, ali mi smo ih uzeli.

Inače, BKM do raspada SSSR-a nije ništa drugo bio nego pogon za popravku ZIU vozila, posle raspada od 1994. krpili su nešto isto kao ZiU9 nazivajući ga AKSM-100 i 101. 1997. su napravili svoje prvo samostalno vozilo AKSM-201x, ovaj visokopodni model što je prisutan u Beogradu. 2003. su u saradnji sa MAZ-om napravili MAZ-103T tj. BKM AKSM-221, koji se i nije toliko loše pokazao, jer praktično ima šasiju po licenci Neoplana. Onda je usledio model koji su nama sada prodali AKSM-321. Ovo navodim, jer je to relativno mlada firma koja je skoro (od 1997) počela proizvoditi vozila, za razliku od nekih drugih proizvođača.

Što se tendera tiče, tu smo sami krivi, tražili smo niskopodna, sa klimom i ostalim kerefekama, a uz to da budu u najjeftinija! Čak ni Trolza i VMZ nisu učestvovali, danas će uzeti te trole, ali sutra će videti koliko su jeftino prošli.
 
Šta je tu je oni će da ih popravljaju,ali i ove trole stare trole su o totalnom raspadu pa je bilo hitno da se preduzme nešto,a iskreno sa ovakvim putevima sve će da se raspadne za tri godine :/
 
Trolama problem prave nasi slivnici, koji znaju da budu i do 10cm nizi od nivoa asfalta, a posto nam je sirina zutih traka minimalna, sanse nema da ih u spicu izbegavaju. Desavalo se da zbog upada u slivnik iskoce trole i pokidaju naponsku mrezu. Sto bi rekao 2012, tu ni Hess ne bi dugo ziveo. Isti problem je i sa niskopodnim Ikarbusom, jednostavno, niskopodna sasija nije u stanju da izdrzi nasu infrastrukturu. Tuga me uhvati kad niskopodni Ikarbus na liniji 31 vozi tramvajskim basticma kod Hrama, Mogu da zamislim koja bi tragedija tek bila da smo kupili Mercedesove niskopodne....

Pa, kad vec imamo ocajnu infrastrukturu, ocajne nove trole, i ocajnu kolor semu, ja vam predstavljam: ``Belgrade Muscle Trolly``

2w4a650.jpg
 
prvo postavi sliku na neki site poput photobucket.com onda uzmi link sa tog site-a i postavi na ovaj forum
 
stf":2j398789 je napisao(la):
Pa, kad vec imamo ocajnu infrastrukturu, ocajne nove trole, i ocajnu kolor semu, ja vam predstavljam: ``Belgrade Muscle Trolly``
Svidja mi se ova kolor sema :)
 
Vrh