Šta je novo?

Trolejbusi

edit: probao da objasnim detaljnije ovo o duplim brojevima, ali ne ide - preopširna je priča. Ima nekih specijalizovanih foruma, pa koga zanima, nek progugla.:)
 
Ма појасни. Ја сам већ изнео чињенице, а ти објасни о чему се ту, заправо, ради.
 
connect":cbtln73i je napisao(la):
edit: probao da objasnim detaljnije ovo o duplim brojevima, ali ne ide - preopširna je priča. Ima nekih specijalizovanih foruma, pa koga zanima, nek progugla.:)
ako ti je nezgodno da sve objasnis posto je ocigledno opsirna stvar u pitanju slobodno postavi link ka forumu tj temi gde se o tome govori kako bi videli o cemu se radi, posto su to uglavnom srodni i ok forumi ;)
 
Wile E. Coyote":2nzp99fo je napisao(la):
Ма појасни. Ја сам већ изнео чињенице, а ти објасни о чему се ту, заправо, ради.
Majka ga, ovo ne liči uopšte na tebe. Odzvanja zaverenički sarkazam čak do Obrenovca, a ja nigde ne vidim da sam rekao da nisi izneo činjenice.

Da skratim ono što je najbitnije - prefiks 0 i sufiks 1 su ostali i u Kosmaju i u Zemunu i dodeljeni su tada novim autobusima. Nikada nisu skinuti, iako je postojao višegodišnji vakuum između rashodovanih Sanosa i dolaska IK 103. U Kosmaju je takvih IK 111 bilo 13 (01-013) i oni su stigli kasnije, a trebali su da nastave seriju koja je počinjala od 250, ali mesta nije bilo, da se ne bi ulazilo u Zemunov opseg. Kako su na kraju ipak duplirani pojedini brojevi, teško je dokučiti. Od ture 250+ više nije nijedan autobus živ, jer je poslednji rashodovan letos (255). Od ture 01-013 čitav je jedino 01, dok je 013 rashodovan pre koji mesec.

U Zemunu je od četvorocifrenih u funkciji samo 4161.

@Igor: manje-više je poznato koji se forumi ozbiljnije bave javnim prevozom - ovaj i ovaj. 2 Srbina, 63 foruma. Presipanje iz šupljeg u prazno, većinom.
 
connect":2rsrdxwe je napisao(la):
Wile E. Coyote":2rsrdxwe je napisao(la):
Ма појасни. Ја сам већ изнео чињенице, а ти објасни о чему се ту, заправо, ради.
Majka ga, ovo ne liči uopšte na tebe. Odzvanja zaverenički sarkazam čak do Obrenovca, a ja nigde ne vidim da sam rekao da nisi izneo činjenice.
Ма какви, уопште нисам имао то на уму. Мислио сам да имаш неко додатно појашњење или си боље упућен. Жао ми је ако си стекао погрешан утисак. :(
 
Trolejbusi 173 i 183 dobili kamere po dvije u putnickom 1 i kod sofera druga :kafa:
 
2012":2m0t68yp je napisao(la):
Napisali su u tenderu ,da će sve naručene Trole imati baterije za autonomni rad....
OBRAZAC STRUKTURE CENE

Specifikacija tehničkih i drugih podataka Traženo Ponuđeno Komentar
8.3. Autonomni pogon – Baterijski pogon da
1. Proizvođač -
2. Tip -
3. Autonomnost na ravnom putu, bez putnika, potpuno pune baterije ≥ 500 m :p
4. Brzina vozila ≥ 5 km/h
5. Vrsta baterije -
6. Kapacitet -
7. Nazivni napon -
8. Način održavanja IP54
9. Minimalni broj ciklusa punjenja 1000
10. Dimenzije -
11. Težina -
12. Garantni period -
13. Jedinična nabavna cena kao rezervnog dela
 
Jedan od uvjeta iz konkursne dokumentacije:

"4.4.2. Nivo buke koju stvara trolejbus u toku vožnje meren na rastojanju 7,5 m od ose trolejbusa i na visini od 1,2 m od kolovoza, na asfaltnoj podlozi i pri brzini od 50 km/h, treba da bude 78 ± 2 dB."

A sta ako je trolejbus tisi, odnosno buka je manja nego 78+/-2 dB?
Ispada li iz natjecanja?
 
Imam pitanjce-da li su nove trole tise,npr kod nas zis 6 vs ove nove trolze i belkomunasi?

I da li ce te nove biti tise,znate li mozda?
 
@direktor

Trolejbusi 173 i 183 dobili kamere po dvije u putnickom 1 i kod sofera druga
Stvarno,nisam znao to je super!jer to neka proba za nove ili...?
 
Moram da te razocaram, jedina stvar vezana za nadzor u konkursnoj dokumentaciji je ova:

3.18.25.
- U kabini vozača mora biti ogledalo za nadzor putničkog salona, u gornjem desnom uglu.



Ali ima barem jedna dobra stvar od izuzetne vaznosti:

3.19.1.
- Svi natpisi u vozilu moraju biti na ćirilici, na srpskom jeziku.
 
vucko":dwu2w435 je napisao(la):
Imam pitanjce-da li su nove trole tise,npr kod nas zis 6 vs ove nove trolze i belkomunasi?

I da li ce te nove biti tise,znate li mozda?
Ako misliš na ZIU-9, one jesu bučnije u odnou na Belkomunmaše, mada ZIU-9 su bile dosta pre nego što su naši budžili kompresore. Kada ne radi kompresor i ZIU-9 pristojno radi. Što se ZIU-10(Trolza), pa ne znam da li i na njih budže ove naše kompresore, ako to rade i one će isto biti bučne... Na Belkomunmaše ne mogu to ubaciti, drugačiji sistem, a milina je voziti se kada isključi kompresor i samo pišti kad ide :) Nove će verovatno biti još tiše :cool:

Što se natpisa tiče, 100% sam siguran da u nekim Belkomunmašima i danas stoji "IYLAY" ili tako nešto Y<=>Z, prvo sam mislio da je nešto na stranom, a onda sam skapirao da je greška. :D Možda su u međuvremenu i prelepili, ali tada ko za inat nisam imao dovoljno baterije na moblinom da uslikam, i sada kad ulazim u trole gledam da naletim i nikako :)

A možda i nije bio Belkomunmaš, možda je bila VMZ

Ova:
tro%2B136a.jpg


Inače, mislim da je ovaj model napravljen za Beograd. U razvoju ovog modela koriscena su pozitivna i negativna iskustva sa Ziu trolejbusima.

Ova Trolzica, kao napravljena za Nemačku pa završila kod nas ...

TROLZA12.jpg
 
A evo i neuspelog GOŠA prototipa, ako ga nisu keširali do sada....
ne82ep.jpg


Vir: busspottingbelgrade.blogspot.com

:violina:
 
Ta nemacka trolzica vozi na 40ci,milina je kad uhvatim.

Sta bese radi kompresor na troli,moze pojasnjenje?
 
vucko":9o3rb4pv je napisao(la):
Ta nemacka trolzica vozi na 40ci,milina je kad uhvatim.
Ruska je, ali kao za nemačko tržište. A možda misliš na GRAF & STIFT trolu onde su odlične, oba solaća su rashodovali ostali jedan ili dva zgloba, a i oni neće dugo... :(

Evo solo G&S-a, sličan je i zglob
Belgrade_GRAF-STIFT_3.jpg

Beograd55_bel-IZ.jpg

Izvor:www.railfaneurope.net

Ovo GB 55, ali nije važno...
122oh39.jpg


Autor: @avramovicsasa, Autobusi.NET

vucko":9o3rb4pv je napisao(la):
Sta bese radi kompresor na troli,moze pojasnjenje?
Pumpa vazduh :) Kada pritisak opadne vazduha opadne uključi se dok ne "nadruka". Na nekim čini mi se i stalno radi, pošto izlazi vazduh negde u instalaciji.
 
U pravu si ipak,to je taj Austrijski,osecaj mi je bio kao da lebdim u njemu :kk:

Kompresor je zapravo najbucniji deo,konstantno rade,ponekad pomislim da zvuce kao elise na propelerskim avionima :laugh:
Drzim finge da bude neki makar kao taj g&t sa tapaciranim sedistima.

Ti nas ZIS-ovi su toliko dobri da je neki klinac progurao ruku izmedju zatvorenih vrata kroz onu gumu dok se vozih danas,mali hteo da postane kapetan kuka ili sta :lol:
 
Garazni br 7 je pravljen za bg u fabrici trans alfa moskva od njih kupuje trole ona je isto super.Gosin prototip su davno izrezali a ikarbusov su konvertovali u bus.
 
Ikarbus beše napravio i solo i zglob.
scan0225ikarbusik170ec0.jpg

Postavio: Stefan Bgd, Autobusi.NET

Ali sam čuo da ova vozila nikad nisu izašla na ulice? Samo su testirana u okviru GSP-a i Ikar(b)sa?
 
Поготову зглоб! Знам да су га сулудо рекламирали, али ово је једина слика коју сам видео! :kk:
 
Pogledajte kakva sedišta ima?! Ja nisam primetio takva ni na jednom modelu autobusa?
 
Vrh