Šta je novo?

Trolejbusi

amm8990":2yjofj63 je napisao(la):
Михаило":2yjofj63 je napisao(la):
amm8990":2yjofj63 je napisao(la):
Što se tiče prolaska kroz Bulevar kralja Aleksandra, jako teško je realizovati tramvajsku mrežu i kontaktnu za trolejbuse i to se nigde ne praktikuje.
Nije to nikakav problem, pogledaj samo Slaviju :)
Pa zar je to dobro rešenje :p Primetno da je da trolejbusi na Slaviji uvek moraju da koriste spoljnu traku, iako kruže, kao recimo 22L, što dodatno bravi zbrku u saobraćaju :kafa:

No, zamisli neku usku ulicu tramvajsku + trolejbusku kontaktnu mrežu :/ Još nigde nisam video da se praktikuje tako nešto...

Trolice na Zelenom Vencu nekada....
http://i3.photobucket.com/albums/y91/ppstevan/Mix/zeleni.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y91/ppstevan/Mix/nbgd.jpg

www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=790
Zna li se gde je bila okretnica sa one strane Save?
 
alexandernbg":15lg9wtn je napisao(la):
Zna li se gde je bila okretnica sa one strane Save?
Bilo je vise okretnica:). Postojale su trolejbuske linije 14, 15 i 16.
14 je okretala kod Konjicke skole, 15 i 16 gde i sadasnji autobusi. 14 otvorena 1956. i prvo je okretala u centru, zatim je produzena do Muhara i kasnije do Konjicke skole.
 
Mislim da je isla, ili bar bila planirana do Saobracajne. Jos uvek stoje stari stubovi duz tih trasa. Mislim da treba napraviti inicijativu da 84 i 15 ponovo budu trolejbusi. Samo naravno, sa akumulatorskom baterijom, jer u zemunu postoji usko grlo na onoj uzbrdici.
 
Матеја Бељан":3gubgu6q je napisao(la):
kako je grad bio uredjeniji kad je bilo manje saobracaja
Најуређенији је био негде '47-48. Понека функционерска лимузина, удбовски џипови из ратне помоћи и камиони с акцијашима. Милина божја.
 
Naravno,ponovo su pocrkale trole u dimitrijali danas,dodjavola... :rant:
 
Napisali su u tenderu ,da će sve naručene Trole imati baterije za autonomni rad....
 
Pa samo da su gledali Trole ovih dana, ostavljene po ulicama i snegu ne treba im drugi razlog.....
 
Verovatno nećete verovati, ali autobusi (posebno novi) su ovih dana imali nebrojeno više zastoja, zaleđivanja i kvarova od tramvaja i trolejbusa. Zato ste imali priliku da viđate i povećan broj antikviteta poput IK111 ili IK161 buseva na ulicama, koji ove vremenske prilike hendluju bolje, a na solidnom broju nekim čudom radi i grejanje.
Trolejbus je skoro redovno radio kroz Učiteljsko naselje, dok autobus 20 većinom nije.

hazard":1jliei6p je napisao(la):
Sirenje ka Mirijevu? Kuda? Trasom 46ice npr.? Ili 20ice, koja se lepo poklapa sa trolejbuskom mrezom dobrim delom svoje trase? Mada, to onda znaci uvodjenje trola na Bulevar, a ne znam koliko je to pametno...mada, kad vec idu autobusi, isto ti dodje...
Zapravo, oba plana za širenje ka Mirijevu predviđala su rušenje velikog broja objekata, između ostalog recimo spajanje Mite Ružića sa Mis Irbijeve (u prvoj varijanti) ili spajanje Čingrijine sa Milana Rakića (u drugoj, u kojoj je linija 28 trebala biti produžena do Mirijeva 3). Dakle, ni u jednom slučaju nije trebalo da tramvaj i trolejbus dele Bulevar KA u značajnijoj meri.

Sad verovatno kapirate i zašto do tog proširenja nikada neće doći.

Neko je pitao gde su se nalazile okretnice na drugoj strani Save, pa evo preciznije. Jedna je bila na Muharu (benzinska pumpa), druga je bila gde je danas okretnica autobusa 17. Njih su koristile trol. linije 14L i 14. Druga je bila u Prvomajskoj (trougao) - linija 15, koja je kasnije postala i autobus, a treća u Pohorskoj (trolejbus 16, kasnije istoimeni autobus). 16 je jedina išla ispod čuvenog 68-aškog nadvožnjaka, dok su 14 i 15 skretale pre njega duž starog puta ka Zemunu (između SIV-a i YUBC-a). Depo u Dunavskoj u Zemunu je bio mešoviti (autobusko-trolejbuski).
 
Sasvim je moguce da ce doci do tog plana jer u DPR zvezdarske sume se vidi to spajanje cingrijine sa milana rakica i bulevarom,takodje stoji i natpis trolejbus samo ne znam da li ce ici na okretnicu kod cvetka ili ce je napraviti novu kod milana rakica ili ce produziti za mirjevo?
 
Superiska!Samo da vidim kako ce kroz milana rakica da proguraj trole,cuh da je trebao pre neku godinu da se rusi deo ulice od olimpa sa desne strane ka mirijevu(uglavnom su tamo neke montazne barake dok su ostale kuce uvucene).Kaze ortak da je bila prica pre neku godinu(njegova keva radi u beograd putu) ali da su odustali od toga ili iskulirali na neko vreme.Znaci to ide sve u kompletu,superiska :)
 
Неко се питао како би троле и трамваји ишли истом улицом. Док је постојала трола 12, Булеваром ослобођења (куда данас иду само трамваји) ишли су и трамваји и троле.
 
u Sofiji ima jedan deo gde idu istom ulicom; u Bulevaru Oslobodjenja vratio bih trole i to da idu na liniji 31
 
Da, da... ima primera toga:

guided-trolleybus-tram-1a.jpg
 
Ovo je plan, da preciziram masta buduce trolejbuske mereze. Slika je preuzeta iz monografije "60 godina trolejbusa u Beogradu". Neke ideje su na mestu.
Izvinjavam se ako je ova slika vec postavljena.
qrwwmg.jpg
 
Za Miljakovac i Vidikovac je odlična ideja, koliko razumem, trolejbus je vrlo efikasan na brdovitom terenu?
 
Тако је. Не знам због чега већина људи жели да се троле укину. Да се одржавају како треба, не би цркавале. Надајмо се да ће нове троле да се боље одржавају. :cool:
 
Sve što ne bljuje CO2 je prihvaljivo i napredno.
 
2012":2koddbud je napisao(la):
Sve što ne bljuje CO2 je prihvaljivo i napredno.
Ne bljuji ga u gradu ali zato ta struja negde mora da se proizvede. Pre koju nedelju je neko postavio podatke kako trolejbus trosi vise od tramvaja i gradske zeleznice.
 
Novi Beograd je dušu dao za trole, a nije uopšte u planu da ih ima...
 
MareCar":7kiojowi je napisao(la):
2012":7kiojowi je napisao(la):
Sve što ne bljuje CO2 je prihvaljivo i napredno.
Ne bljuji ga u gradu ali zato ta struja negde mora da se proizvede. Pre koju nedelju je neko postavio podatke kako trolejbus trosi vise od tramvaja i gradske zeleznice.
Gde god da se energija proizvede, cak i najprljavijoj termoelektrani, ona je ekoloski cistija od proizvodnje energije u bilo kakvom pojedninacnom motoru na naftu.
 
Nikola":2xuuzait je napisao(la):
MareCar":2xuuzait je napisao(la):
2012":2xuuzait je napisao(la):
Sve što ne bljuje CO2 je prihvaljivo i napredno.
Ne bljuji ga u gradu ali zato ta struja negde mora da se proizvede. Pre koju nedelju je neko postavio podatke kako trolejbus trosi vise od tramvaja i gradske zeleznice.
Gde god da se energija proizvede, cak i najprljavijoj termoelektrani, ona je ekoloski cistija od proizvodnje energije u bilo kakvom pojedninacnom motoru na naftu.
Slazem se,bas ucismo o tome na fakultetu iz pogonskih materijala,ljudi zaboravljaju da benzin i nafta sadrze sumpor koji je kancerogen i izaziva plucne bolesti,sada je manji u masenom udelu nego ranije ali ga i dalje ima...A i ne dobijamo svu struju iz TE vec i iz HE i gasnih elektrana,odprilike razmera je 70% TE -30 HE sa tendencijom rasta HE i obnovljivih i nezagadjujucih elektrana.
 
Vrh