Verovatno nećete verovati, ali autobusi (posebno novi) su ovih dana imali nebrojeno više zastoja, zaleđivanja i kvarova od tramvaja i trolejbusa. Zato ste imali priliku da viđate i povećan broj antikviteta poput IK111 ili IK161 buseva na ulicama, koji ove vremenske prilike hendluju bolje, a na solidnom broju nekim čudom radi i grejanje.
Trolejbus je skoro redovno radio kroz Učiteljsko naselje, dok autobus 20 većinom nije.
hazard":1jliei6p je napisao(la):
Sirenje ka Mirijevu? Kuda? Trasom 46ice npr.? Ili 20ice, koja se lepo poklapa sa trolejbuskom mrezom dobrim delom svoje trase? Mada, to onda znaci uvodjenje trola na Bulevar, a ne znam koliko je to pametno...mada, kad vec idu autobusi, isto ti dodje...
Zapravo, oba plana za širenje ka Mirijevu predviđala su rušenje velikog broja objekata, između ostalog recimo spajanje Mite Ružića sa Mis Irbijeve (u prvoj varijanti) ili spajanje Čingrijine sa Milana Rakića (u drugoj, u kojoj je linija 28 trebala biti produžena do Mirijeva 3). Dakle, ni u jednom slučaju nije trebalo da tramvaj i trolejbus dele Bulevar KA u značajnijoj meri.
Sad verovatno kapirate i zašto do tog proširenja nikada neće doći.
Neko je pitao gde su se nalazile okretnice na drugoj strani Save, pa evo preciznije. Jedna je bila na Muharu (benzinska pumpa), druga je bila gde je danas okretnica autobusa 17. Njih su koristile trol. linije 14L i 14. Druga je bila u Prvomajskoj (trougao) - linija 15, koja je kasnije postala i autobus, a treća u Pohorskoj (trolejbus 16, kasnije istoimeni autobus). 16 je jedina išla ispod čuvenog 68-aškog nadvožnjaka, dok su 14 i 15 skretale pre njega duž starog puta ka Zemunu (između SIV-a i YUBC-a). Depo u Dunavskoj u Zemunu je bio mešoviti (autobusko-trolejbuski).