Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ne , jer to što nisi video na slikama , je samo zato što je tako uhvaćen ugao. Danas sam prolazio tuda i od javnog WC - a kod Narodnog pozorišta , pa do onih svetlih ploča , dijagonalno je postavljena ograda , i radi se ceo taj deo. Dvadesetak minuta sam išao Francuskom zbog tih radova , smer od Džordža Vašingtona. Obzirom na tempo kojim rade , neće to skoro biti gotovo.
Ja imam pitanje... po kom redu vožnje vozi 40 sada? Nigde ne mogu na sajtu da nađem aktuelni red vožnje. Jel ide isto kao preko leta, sa poslednjim polascima sa oba terminusa u 00.00?
Nekad je mnogo ranije završavala(poslednji polazak, sa ulaskom u garažu oko pola jedan) oko 23 i 15 -20. I interval je mnogo kraći.
Znači da prvi koji se sa Banjice uključuje, izlazi oko pola četiri, a poslednji sa Zvezdare ulazivu garažu tek oko pola dva. Rekao bih da je toj liniji dat mbogo veći značaj nego ranije. Zna li neko sa koliko se sada vozila radi, u špicu i van njega. Sa ovim intervalom, rekao bih da u špicu ima bar dvadesetak vozila.
A, to je druga priča! Već sam počeo da se pitam kako imaju dovoljno vozila ako je samo 40 odnela četvrtinu stanja. Jasno mi je. A kako idu u garažu? Vučom?
Нема на чему Имам ја то и фотодокументовано oд летос
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632450#p632450:ghlnnqi1 je napisao(la):
Дошљак » Суб Јун 22, 2019 1:23 am[/url]":ghlnnqi1]Ево мало и ноћних слика вуче трола у депо. Поред стандардног ФАПа за тролејбусе и Ивека ангажован је и војни ФАП.
Preksinoć sam u prolazu primetio desetak trola parkiranih oko stare okretnice na Banjici. Jutros ih, opet, vidim parkirane i na trotoarima okretnice Banjica II, tako da se, očigledno, i dalje ostavljaju po terminusima preko noći.
Ovi kiperi-tegljači su ove godine prešli više kilometara po gradu nego polovina celokupnog GSPovog voznog parka.
Ako ne računamo rane 90te, za ceo život ne pamtim da je toliko linija bilo osakaćeno i ukidano kao ove godine.
A za ovaj izum ''održavanje vozila na okretnicama'' Vesić i kompanija treba da dobiju počasne doktorate. Defektološkog fakulteta.
Što je najgore, tih par Iveca se ne gasi. Oni kad ne vuku buseve, vuku trole. Ima ih malo a moraju da budu na usluzi svakom pogonu, pokrivaju površinu od Padinske Skele do Batajnice, Grocke, Dobanovaca... Da ima nekog reda, svaka garaža bi imala bar po jedan kamion za vuču, a ne 2 za sve pogone..
Za održavanje na okretnici potreban je samo dobar pisaći sto gde će šef održavanja da potpisuje putne naloge u rubrici ispravnost.
Ionako to ništa ne znači, jer šta god vozač napisao u listi kvara, napisaće da je urađeno, samo ako može da ide.
A kad se nešto desi, odgovoran je vozač, dok će održavanje i saobraćaj prati ruke i reći da je bio ispravan kad ga je vozač preuzeo.
A šlepanje treba da bude incident, a ne način rada.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.