Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.248
BKMovi su od skora na levoj strani dobili neke priključke koji izgledaju bukvalno kao utičnice, ispod vozačevog prozora. O čemu se radi?
Nisam nigde ni rekao da mu ne odgovara brdo. Naprotiv, u prvom postu sam napisao da im odlično leži. Lako kreću na usponu, lako staju, zahvaljujući supersnažnom motoru. Ni jedan dizel, pa ni od 500ks ne bi mogao da se nosi sa trolejbusom na čestim zaustavljanjima i polascima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659013#p659013:1z3j6iob je napisao(la):Dart » Sre Sep 11, 2019 9:51 am[/url]":1z3j6iob]Nemaju trolejbusi problem sa usponima, startniji su i od putničkih automobila uzbrdo. Generalno po ravnom treba više razvijati tramvaje i elektro buseve, dok trolejbusi mogu bez problema i po brdima.
Ja nisam nešto preterno za tramvaj ni kada se GSP ne dovede u red.Za Beograd tramvaj baš i nije.Tamo gde već ide postoje tramvajske linije,a tamo gde bi moglo opet postoje autobusi.Lako se oni ukinu ali koliko bi korisnici autobusa bili srećni.U samom centru baš i nema mesta,pa nije izvodljiva priča kao u Zagrebu.A postoji i problem bahatosti vozača automobila pa često blokiraju tramvajske šine.Tramvaj u Beograd = Skupa investicija koja je delimično ne isplativa.Izvinite na off-topicu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659088#p659088:2gq6fl38 je napisao(la):Пантограф » Sre Sep 11, 2019 12:11 pm[/url]":2gq6fl38]Све то, савременом технологијом - аутономним кретањем на одређеној деоници, може да се споји и кроз Теразијски тунел.
Међутим, ја сам против ширења технички сложених система у Београду, укључујући и то, и савремени трамвај, све док се не поправи кадровска ситуација у градским службама и ГСП не доведе у ред.