Šta je novo?

Trolejbusi

Ček, je l' ovde neko rekao da imamo loše troljejbuse? Pogledajte ovo, Gruzija:
1.jpg

13.jpg

14.jpg

Izvor http://stts.mosfont.ru/
 
Vec vidim sledecu donaciju za Beograd :laugh:

Salu na stranu, ove trole su u toliko jadnom stanju da prosto deluju gotivno.
 
ne znam da li je samo u sssr-u trolejbus koriscen i za medjugradske i prigradske linije, ili ta genijalnost ima jos negde u svetu?
 
Ne ja vidim donaciju u suprotnom smjeru kad nama sitigne 70 novih ove stare umjesto da izrezemo poklonimo gruzinima odusevili bi se :) ozbiljan sam treba da predlozimo gsp
 
Људи па ове троле нису ни за КО ТО ТАМО ПЕВА, а могли би да помогнемо братски СИНГАПУРЋАНСКИ (Грузијски) народ, ал они су признали Косово па нешто мислим да им их дамо МАЛО ЈУЧЕ. Оде ја у политику :bash:
 
shabanajzer":1hacerer je napisao(la):
ne znam da li je samo u sssr-u trolejbus koriscen i za medjugradske i prigradske linije, ili ta genijalnost ima jos negde u svetu?
Bugarska: Vraca
Austrija je imala nekada u Kapfenbergu, par trola je doslo nakon ukidanja 2002 u Beograd. Mestani su bili ostro protiv ukidanja ove linije.
Italija je najbolji primer gde su se trolejbusi koristili i jos uvek se koriste za prigradske linije i gde ce se nove graditi, daleko vise nego SSSR. Nekada je npr. Torino bio povezan sa Rivolijem i Chieriem, San Remo je povezan sa Ventimigliom i Arma di Taggia i Cagliari sa Quaru Saint'Elena, zatim tu je linija Napoli-Secondigliano-Aversa-Teverola, a gradi se Pescara-Montesilvano.
U Brazilu Sao Paulo je trolama povezan sa gradovima Diadema, Sao Bernardo do Campo i Santo Andre. U Svajcarskoj je linija Montreux-Vevey, a bilo ih je vise.
Takvih linija je bilo i u Francuskoj i UK i ne vidim nista lose u tome.
 
Ne znam sta je sporno sa medju/prigradskim trolejbuskim linijama? Ako moze voz da vozi na istoj relaciji, na struju, sto ne moze trola? Cesto i onako postoji samo jedan zaista upotrebljiv za autobus put od tacke A do tacke B, narocito u nekim prigradskim/ruralnim krajevima, tako da su autobuske linije fiksne.

Ja se vec duze zabavljam mislju sa vodovima za napajanje iznad magistralnih pravaca i autoputeva, koje bi koristili autobuski prevoznici, merila bi se upotreba struje i naplacivala na kraju, a imali bi elektricni prevoz, izmedju gradova, konkurenciju medju autobuskim prevoznicima, manje izduvnih gasova na putu, smanjenu potrosnju nafte...pa se moze isto preneti i na velike kamione...kapiram da to nije bogznakako drugacije od elektrifikovane zeleznicke mreze, samo je u pitanju ekonomska isplativost...
 
dragan44":3llbf7ed je napisao(la):
Људи па ове троле нису ни за КО ТО ТАМО ПЕВА, а могли би да помогнемо братски СИНГАПУРЋАНСКИ (Грузијски) народ, ал они су признали Косово па нешто мислим да им их дамо МАЛО ЈУЧЕ. Оде ја у политику :bash:
Nećemo da skrećemo sad u politiku ali moram da te ispravim, Gruzija NIJE i NE PLANIRA da prizna Kosovo! ;) Time bi sekli granu na kojoj sede (Južna Osetija, Abhazija...)...
 
Матеја Бељан":3n0kifsm je napisao(la):
Kod nas je u planu bilo od Jagodine do Cicevca
Pre toga su planirali tramvaj. Prica o trolejbusima je aktivna uvek pred izbore :mad:
 
Meni je baš fino što ima trolejbusa na prigradskim :p Video sam čini mi se da ima i u Kanadi isto. Nego, gotivne su isto kao i naše 1999/2000
748297901_97d3cdb9a6_o.jpg

flickr
danas
336159.jpg

phototrans.eu
 
ne volim kad ne napisu lepo 22L, nego SLAU. A i 22L se odnosi na 3 linije praktivcno (do slavije, do krsta ili od slavije do krusevacke)
 
Samo jedna od njih je redovna. Uostalom, do pre koju godinu je bio običaj da par polazaka u špicu radi kao 22LK do Crvenog krsta, ali otkada je na početku Šupljikčeve počela da buja (dosta ogavna) gradnja i nepropisno parkiranje, tamo jedva ima mesta i za 83, a svakodnevno po bar buseva završi zarobljeno u okretnici.
 
Grad kupuje 83 trole kaze direktor gsp a gradonacelnik 70 kome vjerovati.Nacuo sam da ce Hesse ucestvovati sa fapom kako bi imali prednost kao domaci ponudjaci.Italijani sa Ikarbusom takodje :vops:
 
Izvini a na koju foru ce da ucestvuju FAP i Ikarbus? Dolazice delovi spolja a oni ce samo da sastavljaju sasije, sta?
 
koliko se secam, dovoljno je 30% od ukupne vrednosti da bude domace proizvodnje (ukljucujuci i usluge) da bi se proizvod smatrao domaci. nakarika se to bez problema.
 
mmilos":407eq95c je napisao(la):
koliko se secam, dovoljno je 30% od ukupne vrednosti da bude domace proizvodnje (ukljucujuci i usluge) da bi se proizvod smatrao domaci. nakarika se to bez problema.
Što manje to bolje :lol::lol::lol:Najbolje bi bilo samo da nalepe iznak FAP-a ili Ikarbusa :lol::cool::D

Šalim se, plaši me završna obrada i limarija, što obično čini taj postotak :rolleyes: Ikarbus je bio na ivici ako ne i propao upravo zbog visoke cene za kvalitet koji se dobija :kafa:
 
Problem u kvalitetu izrade se resava tako sto dodju stranci i nadgledaju proizvodnju...sto ce se i desiti ako Italijiani udju u Ikarbus. Za FAP ne znam.
 
Pa FAP i bi vjerovatno sklapao po Hessovoj tehnologiji bile bi jeftinije a ovi bi vjerovatno nadgledali i zahtjevali standard kvalitet itd .Inace po mom skromnom misljenju Fap je par svjetlosnih godina ispred ikarbusa .Fap je jedini pravi proizvodjac autobusa a ostali su samo karoseristi nazalost.A Ikarbus je od osnivanja izdrzavao grad Beograd svojim porudzbinama :kafa:
 
Ode mi bluetooth inace bih prebacio slike iz danasnje voznje 28icom,koji uzas.Samo da vidite sliku na stepenicama gde je rupa 6-7 cm i jasno se vidi asfalt koji prelazite a ono cudo od kutije napred pored vozaca varnici dok koci :notok:
 
Evo i deo izjave Gradonačelnika o novim tramvajima u kojoj se pominje i nabavka trolejbusa
Grad se, između ostalog, prepoznaje i po tome kako izgledaju autobusi, tramvaji i trolejbusi, a to je veoma važno i za korisnike javnog gradskog prevoza. Novi tramvaji će se kretati novim tramvajskim šinama, koje se uspešno rekonstruišu poslednjih godina, a intenzivno u poslednjih godinu dana. Sledeće godine planiramo nabavku 83 nova trolejbusa koji će zameniti stare, a pored toga, u više od 200 autobusa ugradiće se klima uređaji.
 
Vrh