Šta je novo?

Trolejbusi

JohnnyLee":18rv6y3n je napisao(la):
ne izgledaju loše ove nove Trolze Metropolis:
zglobna i solo
sto volim Google Translate:

"Sex passenger room flat from the front to the rear door (included). Low levels of sex creates additional comfort for the elderly and people with limited mobility. "
 
A da se ova tema preimenuje budući da žiža više nije u bezbednosti trolejbusa?
 
Upravo sam ovo hteo da napišem, lepo naslov neka bude "Trolejbusi" kao što imamo autobuse i tramvaje. :)
 
hazard":vdmpwl4x je napisao(la):
JohnnyLee":vdmpwl4x je napisao(la):
ne izgledaju loše ove nove Trolze Metropolis:
zglobna i solo
sto volim Google Translate:

"Sex passenger room flat from the front to the rear door (included). Low levels of sex creates additional comfort for the elderly and people with limited mobility. "
pa jbg, Google Translate je i dalje u fazi razvoja.

Senke":vdmpwl4x je napisao(la):
Meni su odvratne.
ja sam samo stavio link ka njima, da se ljudi informišu. a lično, pre bih uzeo nekog boljeg, ali skupljeg, zapadnjaka, nego ovo
 
To nije problem samo sa starim trolejbusima, već i kod novi se dešava. :rolleyes: Pogotovo kad pada kiša, a zimi kad bacaju so je još gora situacija! Dakle, uskačite u trolejbuse :grand: Primetio sam još kako se ljudi oslanjaju na limariju trolje*******usa pri ulasku dok su im noge na zemlji... Ja se ne bih baš usudio, pogotovo kad pada kiša. :| Struja i preko konopaca može dospeti do limarije kad su mokri
 
da apsolutno, i mislimd a to nikad nisu strasni udari, desi se prosto... ali n isu dzaba gumirani rukohvati i stepenice / pod. samo kod nas kad se pokida guma ne vrate naravno:D
 
Na okretnici zvezdara 1,sada stavljaju one stopere na prednje tockove trola koje su na nizbrdici,najzad postadose odgovorni :kk:
 
Zanimljive slike postavljene od strane @avramovicsasa na Autobusi.NET

Istorija Trole ZiU-9 garažni broj 14









gr.br.14 potpuno obnovljen ponovo na liniji.



:p
 
Pa njima je bolje da pocnu sami da prave trole. Ovo ni novo ni polovno. :p
 
kole":9hzz7c3p je napisao(la):
Pa njima je bolje da pocnu sami da prave trole. Ovo ni novo ni polovno. :p
I ja sam to pomislio... opusteno bi mogli da imamo bar sklapanje trola... ludnica :D
 
Izenandjem sam da na ulici sve više remontovanih ili bar sveže ofarbanih ZiU trolejbusa. Grčke trole su trebale davno biti rashodovane, tj. odmah čim stignu novi trolejbusi :kafa: Ali ovih nema, pa nema.... Zato su grci još uvek sa svojom orginal kolor šemom i na njima ne diraju ništa. Iako su neke već zašle u četvrtu deceniju svog mukotrpnog rada na beogradskim ulicama i zasluženo bi trebale već biti u muzeju, one nas i dalje voze :grand:

Evo još slika remontovanih ZiU-9, legendarnih, trolejbusa.

Slike by: @avramovicsasa na Autobusi.NET forumu
t105.jpg

dscf4829r.jpg


na Gb 147 su ugradjene nove trole(motke).
Jer neko video trolejbus gr.br.147?

-Zapravo na remontovanom trolejbusu gr.br.147 ugradjen je probni trolni
mehanizam koji predstavlja dobro zamišljeni patent iz Mađarske prema
nekim tvrdnjama vredan 6000 evra.

-Na kraju trolne motke izveden je klizač koji klizi po mreži bez trolne glave i klizača sa dobro naštelovanim pritiskom motke na mreži,kako tvrde kolege do sada na ispitivanju na liniji 41 nijednom im nisu pale motke iako su se trudili da im se to desi da bi videli kako mehanizam funkcioniše zapravo prelazili su linije 40 i 41 za zavidnih 17-20 minuta.
Mehanizam funkcioniše tako u slučaju padanja trolnih motki iste se svlače
na dole i zaključavaju specijalnim kukama što sprečava udar i kidanje
mreže što je bolje umesto dosadašnjih automata koji bi obarali motke pri
običnom štosovanju vozila.
Ako bi se ovaj nadasve skup ali koristan patent primenio i na ostale Beogradske trolejbuse,započela bi nova era ovog podsistema koji bi imao
za cilj potpuno isključenje zastoja u saobraćaju ili zanemarljive pometnje.
t147.jpg


Dodate nove trole, koje izgledaju ovako:
s3ina0.jpg

slika by @zeka Autobusi.NET
 
Konacno neki koristan novitet svaka cast i jos da to primjene na ostale i na nove i super.A sto se tice proizvodnje ikarbus je nekad bio napravio prototip.Sarajevo je cini mi se proizvelo 3 trole i planirali su jos ali je fabrika izgorjela u pozaru .Mislim da bi fap mogao da napravi niskopodnu trolu sa drugim domacim firmama po zahtjevu gsp samo fali incjative.Zamislite samo niskopodni fap sa trolnim motkama u narandzastoj boji moze mali foto sop ja nemogu da nadjem sliku niskopodnog fapa hvala :gobb:
 
direktor":33lnmszp je napisao(la):
Sarajevo je cini mi se proizvelo 3 trole i planirali su jos ali je fabrika izgorjela u pozaru
Verovatno mislis na Skoda-Sanos 115 Tr i 200 Tr, on se proizvodio u Skopju. Proizveli su vise komada za Sarajevo, Zlin, Ostrovu, Bratislavu i jos mozda za neke gradove.
 
Ne tri trole poslije rata proizvela je fabrika Vaso Miskin crni u saradnji sa jos nekim firmama a onda je fabrika izgorela.Trebalo je da naprave valjda 40 trola inace gras Sarajevo sam remontuje svoje tramvaje i to super rade .
 
Ah da, upravu si,to sam zaboravio za fabriku Vase Miskina. Ali to su bili prototipovi u fazi ispitivanja.
Secam se da je GOSA napravila jedan trolejbus krajem 80ih, dugo je stajao ocerupan u dorcolskom depou, mogao se videti iz Zmaj Jovine ulice. Bar je tako bilo 2006, cuo sam da ga planiraju, ili su ga vec kasirali.
 
Kasiran odavno a ikarbus je takodje imao trolu na probi ali je bila nesto skuplja od ziy pa su njih kupili
 
cak i u komandnoj ekonomiji gledala se cena:D ma da su kupili ikarbus devedesetih bismo ostali bez trola i uveli bismo autobuse, ovi ruski su prosli sito i reseto
 
Evo još jednog, sada zglobnog :lol: Potomak ZiU-10, sada već TrolZa :D

"avramovicsasa na Autobusi.NET"":1kyltckh je napisao(la):
Ekskluzivne fotografije trolejbusa gr.br.159 koji je ovih dana izašao sa Generalnog remonta,to je prvi zglobni trolejbus koji je prošao remont:





 
Jesu li menjali ista unutra? Sedista, panele, plafon, osvetljenje, digitalno nakazanje sledece stanice itd???
 
MareCar":3t33rmss je napisao(la):
Jesu li menjali ista unutra? Sedista, panele, plafon, osvetljenje, digitalno nakazanje sledece stanice itd???
Sedišta se menjaju većinom po principu - ono što pretekne iz rashodovanih vozila (u ovom slučaju su ostala ista - žuta plastična), dok sisteme za spoljašnje i unutrašnje oglašavanje u GSP-u ne postavljaju. Eventualno imaju običaj da ih počupaju u slučaju autobusa.:rolleyes:

Nijednoj troli naknadno nisu ubačeni sistemi za spoljašnje obaveštavanje (159 ih je imala od početka), tramvajima jesu (ali to je onih 30 koje su temeljno remontovali Goša i Inekon, a ne GSP), a pojedini autobusi su slati u Ikarbus i tamo su pri remontu dobili displej.

Što se tiče samog unutrašnjeg obaveštavanja o sledećoj stanici - toga nemaju ni novi Ikarbusi. Pojedini privatnici imaju monitore sa mapom na kojoj se vidi trenutni položaj autobusa.

Unutrašnjost:


Imajući u vidu da samo presipaju iz šupljeg u prazno, GSP ''remonti'' tramvaja i trolejbusa daju dosta dobre rezultate.
 
Vrh