sto volim Google Translate:JohnnyLee":18rv6y3n je napisao(la):
"Sex passenger room flat from the front to the rear door (included). Low levels of sex creates additional comfort for the elderly and people with limited mobility. "
sto volim Google Translate:JohnnyLee":18rv6y3n je napisao(la):
pa jbg, Google Translate je i dalje u fazi razvoja.hazard":vdmpwl4x je napisao(la):sto volim Google Translate:JohnnyLee":vdmpwl4x je napisao(la):
"Sex passenger room flat from the front to the rear door (included). Low levels of sex creates additional comfort for the elderly and people with limited mobility. "
ja sam samo stavio link ka njima, da se ljudi informišu. a lično, pre bih uzeo nekog boljeg, ali skupljeg, zapadnjaka, nego ovoSenke":vdmpwl4x je napisao(la):Meni su odvratne.
I ja sam to pomislio... opusteno bi mogli da imamo bar sklapanje trola... ludnicakole":9hzz7c3p je napisao(la):Pa njima je bolje da pocnu sami da prave trole. Ovo ni novo ni polovno.
Jer neko video trolejbus gr.br.147?
-Zapravo na remontovanom trolejbusu gr.br.147 ugradjen je probni trolni
mehanizam koji predstavlja dobro zamišljeni patent iz Mađarske prema
nekim tvrdnjama vredan 6000 evra.
-Na kraju trolne motke izveden je klizač koji klizi po mreži bez trolne glave i klizača sa dobro naštelovanim pritiskom motke na mreži,kako tvrde kolege do sada na ispitivanju na liniji 41 nijednom im nisu pale motke iako su se trudili da im se to desi da bi videli kako mehanizam funkcioniše zapravo prelazili su linije 40 i 41 za zavidnih 17-20 minuta.
Mehanizam funkcioniše tako u slučaju padanja trolnih motki iste se svlače
na dole i zaključavaju specijalnim kukama što sprečava udar i kidanje
mreže što je bolje umesto dosadašnjih automata koji bi obarali motke pri
običnom štosovanju vozila.
Ako bi se ovaj nadasve skup ali koristan patent primenio i na ostale Beogradske trolejbuse,započela bi nova era ovog podsistema koji bi imao
za cilj potpuno isključenje zastoja u saobraćaju ili zanemarljive pometnje.
Verovatno mislis na Skoda-Sanos 115 Tr i 200 Tr, on se proizvodio u Skopju. Proizveli su vise komada za Sarajevo, Zlin, Ostrovu, Bratislavu i jos mozda za neke gradove.direktor":33lnmszp je napisao(la):Sarajevo je cini mi se proizvelo 3 trole i planirali su jos ali je fabrika izgorjela u pozaru
Sedišta se menjaju većinom po principu - ono što pretekne iz rashodovanih vozila (u ovom slučaju su ostala ista - žuta plastična), dok sisteme za spoljašnje i unutrašnje oglašavanje u GSP-u ne postavljaju. Eventualno imaju običaj da ih počupaju u slučaju autobusa.MareCar":3t33rmss je napisao(la):Jesu li menjali ista unutra? Sedista, panele, plafon, osvetljenje, digitalno nakazanje sledece stanice itd???