Šta je novo?

Trolejbusi

A čujem da pored HESS trola koji žele konkurisati preko FAP-a, Italijani isto žele samo preko Ikarbusa :kafa: Belkommunmaš verovatno će isto biti u opticaju, verovatno kao i TrolZa koja se nije baš proslavila :violina:

TrolZa megapolis :violina:

Moscow-7101.jpg

Trolza_5265_in_Saratov.jpg

TrolzaMoscow3672.jpg
 
Da ne lupamo glavu oko dizajna, ovaj je prava stvar za Bg,jedino ne videh da li je to samo studija ili poznati proizvođač.
 
london je imao trole, to ih ne bi uveo. jedan spanski grad je uveo trole i jedini je u spaniji za sada. nekada su i oni imali
 
Igor":3oca3t3r je napisao(la):
Moguce je da mi se cini ali imam utisak da ova nova neobicna trola ima manji kapacitet od starije narandzaste
Na sajtu Belkomunmasa pise da obe trole imaju isti maksimalni broj mesta-115, s tim sto novi model 420 nudi 29 sedecih mesta, dok model 321 nudi 26
http://belcommunmash.by/?id_page=8&path=8_1&id_product=2
http://belcommunmash.by/?id_page=8&path=8_1&id_product=40

JohnnyLee":3oca3t3r je napisao(la):
važi da će London da uvede trole
Postoji udruzenje Electric Tbus Group koje se zalaze za uvodjenje trolejbusa u Londonu, kao jeftiniji i ekoloski prihvatljiv javni prevoz. Zvanicno London ne planira. U Britaniji za sada samo Leeds planira njihovo uvodjenje.
 
oni ofucani belkomunmaši primaju max 109 putnika uz 25 sedećih mesta
 
Ta trola je odvratna kao i irisbus civis. Neodoljivo podseca na tramvaj zbog kosina. Autobus odnosno trolejbus (i to gradski) moraju biti sa prednjom i zadnjom maskom koja tezi vertikali odnosno da ne stoji koso jer ljudi stoje sve do prvog krila vrata. sta je tu cudno? Da pojedemo prvo krilo i da zakrivimo vetrobran ko na kolima da bi se vozac osecao kao u ferariju? Jel to mozda? Pa da, nasi iovako ne koriste prvo krilo pa mnogo vole i tramvaje. Mrzim te tramvaje na tockovima i tramvajolike skalamerije. Tramvaj je tramvaj i lep je kao tramvaj. Sva ostala vozila ne treba da glume tramvaj nego da budu to sto jesu. Enter...
 
Danas je neki lik na Studiu B rekao da su, ako sam dobro razumeo, Italijani zainteresovani za kupovinu Ikarbusa i proizvodnju 83 trolejbusa koliko Grad hoce da naruci
 
Zanimljiva i lepa vest svakako ako je istinita. Voleo bi da se konacno vrate Italijanski trolejbusi u Beograd konacno jer su bas oni i bili prvi a ne Ruski koji nisu taj nivo kvaliteta i vodjenja racuna o detaljima uz pristojnu cenu.
 
ThinkAgain":ksz1bno1 je napisao(la):
a ne Ruski koji nisu taj nivo kvaliteta i vodjenja racuna o detaljima uz pristojnu cenu.
ZiU-9 su bili odlični, u svoje vreme veoma udoban sa sedištima od veštačke kože trolejbus. Stajao je rame uz rame sa zapadnim proizvodjačima, ako ne i bolji. Da nije tako ne bi se zadržao do danas.

Da budemo precizniji, ovo što prave danas je užas, GSP je kupio TrolZe(ex ZiU) misleći da su dobri kao i stare trole, ali se pokazalo potpuno drugačije....
 
Tacno tako ;) one zglobne nakaze 150-160nesto garazni brojevi sto se poklapaju sa kosmajevim conectima iz 2003 (crveni, sad su krenuli da ih prefarbavaju, primer 172). Te trole mi nisu jasne sto im nisu ostavili prednji deo od ZIU-683 :(

Malo off: Taj conecto je pravi primer kako se vrsi prefarbavanje vozila (ista farba je upotrebljena kao ovima u fabrici iz 2005 sto je stavljena). Jako lepo i tako bi trebao ceo gsp da funkcionise i zao mi je sto svaki pogon vodi svoju politiku. A kosmaj me nervira sto licka conecto a ikare stavlja masnu farbu jednu preko druge i to onu tamnu (to inace vise radi novi beograd na zglobnim, cak i delimicno tj ofarba tako jedan deo pa izgleda ko zakrpljen).

nema vise off :D

sad on: nisu mi jasni sto su BKM333 farbali a ostavili krov original narandzasta koja je dodatno izbledela. Ona tamna narandzasta je kao ta tamna zuta i to je ocajno. Da ne spominjem teget debelu traketinu umesto da su kao japance samo tanku svetlo plavu. Isto su trebali ostaviti belu gore iznad prozora (to je bilo i kad su bili crveni). Lepse bi bilo zuto(nrandzasto)-belo-plavo tj beo krov i tanka traka (kod citara npr i svih sto imaju lepljeno staklo do krova) pa ram od displaya bude beo a dole traka kao kod japanca i sve dole zuto (narandzasto za trole). Garazni broj i logo gsp-a da bude na crnom staklu iznad prozora i tako se bolje vidi belo ili zuto. Primetio sam da se G. brojevi ne vide od kola a ovako bi se svi videli posto bi bili gore. Takodje i nazad iznad zadnjeg prepusta.
 
I ja čuh ,a Italijanska Breda namerva da kupi Ikarbus a Grad bi od njih naručio 83 trole koje bise montirale(proizvodile) u Ikarbusu.
 
- Italijanski BredaMenarinibus srpskoj vladi nudi da uzme beogradski Ikarbus u zakup na period od dve godine, da organizuje proizvodnju i za to vreme proizvede oko 400 autobusa. - - Takođe, nudimo da se kompletna proizvodnja od šasije, konstrukcije do elektronike autobusa, dakle od a do š, obavlja u Ikarbusu (BSE:IKRB), što do sada nije bio slučaj, već su se delovi dovozili iz Italije. Verujemo da Ikarbus danas može da proizvede kompletan autobus, a mi ćemo dati obrtni kapital za to - kaže u razgovoru za "Novac" Danilo Jovanović, zastupnik bolonjske firme BredaMenarinibus za Srbiju. Jovanović ističe da je prethodnih dana o tome pregovarao sa čelnim ljudima Ministarstva ekonomije, te da je dogovoreno da se u narednih 15 dana organizuje sastanak predsednika bolonjske firme sa vrhom Ministarstva ekonomije na kome bi se konkretizovali uslovi zakupa.
 
Imamo već sličan bus na ulicama Beograda, bar s preda :) Ne znam pravi li Breda trole? :/

xmv7s3.jpg
 
Archangel":32wuhkrj je napisao(la):
Ne zanima me gde ide taj autobus (od trga republike) ima da sednem u njega pa gde me odveze :D
Ide do Lešća pa ako ti odgovara... :lol:

Ili do Višnjice :/
 
Goldstein":2blwsp80 je napisao(la):
Archangel":2blwsp80 je napisao(la):
Ne zanima me gde ide taj autobus (od trga republike) ima da sednem u njega pa gde me odveze :D
Ide do Lešća pa ako ti odgovara... :lol:

Ili do Višnjice :/
Do Višnjice ide 32E, a 35 ide do lešća, kao i 32L od Omladinskog stadiona.

Inače, ovaj je redovan na toj liniji, koja ide na 30min. Dešava se da ga nekad prebace na 35, ali retko. Uglavnom celo leto je imao klimu, a nema gužve na toj liniji.

Možda spada u offtopic, ali pošto Breda planira saradnju sa Ikarbusom bar što se trola tiče, možda nove trole budu izgledale slično te postavljam slike ovih buseva ovde.

2cqibeu.jpg

Ovo je unutrašnjost onog sa 32E
pa300028.jpg
 
Zaista bih voleo da vidim Breda-Ikarbus trole na ulicama, ali s obzirom na stanje u kakvom se Ikarbus nalazi sada, to je dosta tesko zamisliti.
 
Italijani kažu da tehnički Ikarbus može da proizvede sve u svojoj fabrici i sa postojećim kooperantima,ja ne sumnjam u to... :)
 
Vrh