Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543901#p543901:bwoejxsj je napisao(la):
Žika » 10 Jun 2018 04:40 pm[/url]":bwoejxsj]Nije trola, događaj od petka linija 79.
U stilu :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZLJ6Q73QVR8[/youtube]
 
Pre dva dana je #2072 bio u kvaru
f84436cbd15871b205e6bc3037b7a89f.jpg


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Na prethodnim stranama pominjalo se ukidanje linije 19.

Ta linija je pre svega neophodna za rešavanje gužvi duž ulice Vojislava Ilića, koje su svakodnevne. Vozila na linijama 21, 29 i 50 su stalno izložena velikoj količini putnika, pa linija 19 u tom slučaju ima svrhu.
Osobe koje ne poznaju pravu situaciju (koja se može promeniti) ne trebaju davati predloge za uvođenje i ukidanje linija.
 
Da li ima nade da se ikada uvedu trole na NBG ? jer teren je idealan i prostor je širi a i pripada Beogradu valjda, trole su duh Beograda, pa ne vidim zašto da ne ?
 
Има нека прича да би са новим тролејбусима који имају већу аутономију ван мреже могли да уведу неке линије, пре свега за Земун.
 
Ја сам чуо неке друге, сасвим супротне, приче које кажу да се планира потпуно укидање тролејбуса и њихова потпуна замена електро аутобусима попут оних на линији EKO 1.
 
Kapacitet elektrobuseva je manji i imaju samo dvoje vrata, oni nisu za opterećene linije.
 
Ја само кажем шта сам чуо и то од једног од градских одборника у новом сазиву. Можда би био неки други модел електробуса, не знам.
 
То укидање је предвиђено за врачарске линије, и жешћа је глупост у главима градских властодржаца. Електробусе треба уводити као замену за аутобуске линије са солаћима типа 67, 68, 30, 44, 38 и сл.
 
Postoje elektobusi i soli sa 3 vrata kao i zglbni elektobusi
 
E a такве треба набављати као замену за аутобусе на линијама које пролазе кроз Кнеза Милоша, Бранковом и Деспота Стефана.
 
Поптуна је глупост мењати тролејбусе за електробусе. Електробуси требало би да саобраћају на важним малим градским линијама и да иду заједно са постојећим саобраћејем тамо где је највеће загађен. Ево прво што би требало је да се уведе ЕКО2 која би ишла Кнезом Милоша на релацији ЕКО 2 Студенски трг-Прокоп као и ЕКО3 Прокоп-Београд на води-БАС(нови)-Насеље Белвил. Повезати ново насеље са железничком станицом и аутобуском, аутобуску са железничком станицом, вратити везу трамваја 13 у зони од БАС до Беогрда на води, имајући у виду да ће ићи све преко Аде.

Осим тога, не знам зашто још није промењена али линија А1 требала би у ходу, чим је промењена главна железничка да промени своју трасу. Линију треба само продужити до нове главне железничке станице јер је сулудо да главна станиц буде одсечена од Аеордома а када се БАС премсти на НБГ онда да се врати од Славије преко Прокопа до БАС-а и даље редовном трасом пошто је суштина ове линије повезати центар града, железничку станицу, аутобуску станицу и Аеродом експресном рутом а то је сада изгубљено.
 
Много још линија треба да се мења са измештањем БАС и ГЖС, али то ће се тек видети временом, када се преоптерети 95 нпр.
 
Опозиција критикује укидање тролејбуса.

- Umesto da uvođenje elektrobuseva bude u funkciji sistemskog širenja prevoza na struju i da se ovaj prevoz predvidi tamo gde je zagađenje ulica najveće, aktuelna gradska vlast želi da jedan električni prevoz menja drugim, tako da ukupni efekat investicije na zagađenje bude - nula! U Beogradu su trolejbusi jedini podsistem javnog prevoza u kojem su sva vozila niskopodna i klimatizovana, tako da je to prilikom prelaska na druga tehnička rešenja poslednji sistem koji treba zameniti, a ne prvi.
Само, могу грађани критиковати, опозиција, оно мало стручњака који смеју да изађу у јавност, али у пракси имамо спровођење сулудих одлука!

Дакле, овде је добро погођена поента, електробус за Дорћол, Прокоп, Земун, ка Карабурми... али...
 
Stigao je i odgovor naprednjaka
- Jedino što je očigledno je da gospodinu Jovanoviću smeta svaki vid modernizacije i unapređenja života Beograđana. Umesto da pohvale ili makar gledaju i uče kako se vodi računa o svom gradu, Jovanović i njegovi šefovi tajkuni Dragan Đilas i Vuk Jeremić kao da se bave samo sitnim politikanstvom i takmičenjem ko će veću glupost da izjavi. Najbolji primer kako se vodio GSP dok je na čelu grada bio Đilas je nabavka tramvaja. Te 2009. posao je dobila firma čija je ponuda bila veća za čak 2.232.735 evra od druge firme. Na taj način Đilas i njegova ekipa su najoštrije prekršili zakon o javnim nabavkama i osnovni kriterijum koji je bio naveden u dokumentaciji, a to je najniža ponuđena cena. Na sve to, tramvaji iste firme sa slabijim karakteristikama su u Debrecinu plaćeni 1.850.000 evra, dok su ovi naši plaćeni 2.232.735 evra. Kada se ova razlika pomnoži sa trideset tramvaja koji su nabavljeni dolazi se do cifre od 11.482.050 evra - stoji, između ostalog, u saopštenju Gradskog odbora SNS Beograd.

Klasično odgovaranje, kao da ne vide da su elektrobusi i dalje daleko skuplji od trolejbusa. Večno zaslepljeni namerom da se uvek brane tako što će da pričaju o prethodnoj vlasti, a ne da legitimno opravdaju svoje poteze. Barem da pokušaju.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/sns-a ... ma/m46ymwc
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551794#p551794:2ggkbkk1 je napisao(la):
Дошљак » Нед Јул 15, 2018 9:34 am[/url]":2ggkbkk1]Много још линија треба да се мења са измештањем БАС и ГЖС, али то ће се тек видети временом, када се преоптерети 95 нпр.

Имајући у виду да наши не воле трамваје и да се плаше све што има шина и струје 95-ица захтеваћу увођење линије 97 Блок 45- Панчевачки мост јер овако ни дупли зглоб неће спасити ту линију.
 
Наравно, као нападају Ђиласа, а "његове" пројекте (прилазе мостовима) завршавају! Даље, те исте трамваје развлаче преко целог Београда као Панта питу. чим неки трамвајски правац доведу у ред. Знате и сами да је много нас правило салве потпуно оправданих критика на Ђиласове пројекте, укључујући и детаље везане за набавку трамваја! Генијалци се тек сада сетили, а што нису 2009. дали саопштење, које би гласило "Радикали траже хрватске трамваје".

У овом случају, Јовановић је написао критику која има везе са животом, што и треба да ради озбиљна опозиција. Али и грађани преко јавне анкете, и новинари да питају људе у струци шта мисле.
 
Treba uvesti i elektrobuseve, ali smatram da jos nije trenutak za ukidanje trolejbusa.. prosto mi je nezamislivo da neko dodje i izvrće istoriju po potrebi.. to nekako ide uporedo i sa sklanjanjem kamenih kocki iz Skadarlije i na još nekim mestima gde ih ima...zaista trole imaju svoje mesto u ovom gradu, zašto u to zadirati... modifikacija trasa je ok, ali potpuno zamenjivanje elektrobusevima je zaista previše...
 
Vrh