Ako ćemo tom logikom, i tramvaji treba da imaju tablice.
Ajmo realno. Recimo da trolejbus učestvuje u nekom krivičnom delu i da počinilac odluči da beži. Gde će da ode? Može da se kreće tamo gde je mreža, i to tek toliko da stigne vozilo ispred, jer da ga prestigne ne može. Može da ode i 500 metara van mreže, na baterije. To je ništa. Više će preći i lakše će pobeći vozeći bicikl nego ovog slona.
Dalje u Srbiji ima tek stotinak trolejbusa, a vlasnik svakog od njih je GSP odnosno Grad Beograd. Znači ako treba da se identifikuje neki, odma se zna gde da se traži. A uz to imaju i garažne brojeve sa svake strane. Istina, nisu upadljivi kao tablice (koje svi po refleksu gledamo) ali su ipak tu. I stoje i na bočnim stranama. Tako da ja stvarno ne vidim neku situaciju u kojoj bi tablica na trolejbusu nešto promenila ili značila.
A da stvar bude luđa, cela ta buka oko tablica je počela tako što neki dokoni ''novinar'' u Kuriru nije znao o čemu da piše, pa je video trolejbus i reko ''hm, vidi oni nemaju tablice... Uuuu eto nove bombastične priče za sutrašnje izdanje! Trolejbusi bez tablica = KATAKLIZMA NA TOČKOVIMA!!! :shock: '' I onda se razvezala priča oko toga. Kao, pošto nemaju tablice nisu bezbedni (što u stvarnosti uopšte nije tačno), a da imaju tablice bili bi 100% ispravni... Mda... :roll: Pa i Laste koje voze do Mladenovca imaju tablice i neko papirče koje kaže da su (kobajagi) prošli tehničke preglede i da su bezbedni, pa se putnici ipak mole svaki put kad uđu u njih. :roll: