Šta je novo?

Trolejbusi

Који су поласци на линијама 28 и 41 када возила са линије 40 се укључују/искључују из саобраћаја?
 
Video drugar MAZ trolu kod Studentskog Trga. Nije siguran ali misli da je bila na liniji 29.
 
Video sam i ja, danas kada sam se vracao kuci taj Maz trolejbus na 29 kod Rimske. Bilo je putnika u njemu ocigledno su poceli da ga testiraju i na linijama. Mogu reci da ima dobro ubrzanje uz V. Ilica toliko brzo da nisam stigao da izvadim tel i da slikam.
 
Ja sam juče dva puta video taj MAZ na liniji 29, na Slaviji i u Vojislava Ilića. Deluje pristojno.
 
Valjda 203T...ima na prethodnim stranicama slika aMAZinga gde se vidi...
 
Evo danas kod Rimske, jako losa slika ali u pozadini se vidi taj Maz na 29 :D

ADBEOdzQRNizxJHVAg4VCA.png
 
Hvala na informaciji. Guglao taj model, i na ruskom Wikipedia clanku pise da ima autonomiju do 20 km. Zanimljivo.
 
To sam se i ja pitao. Iskopah cenu na nekom ukrajinskom sajtu, ha:

MAZ-ETON T203:
~440.000€ (izvor) / ili ~220.000€, videti edit dole

HIGER 12m Ultracapacitor:
~450.000€ (izvor)

edit:

"Новые машины куплены для Днепра за 15,7 млн грн."
Mozda sam pogresno protumacio, pa ovo znaci dva komada za po 7.85 miliona hrivnji, sto bi onda bilo oko 220k€. To bi bilo super.
 
Новые машины куплены для Днепра за 15,7 млн грн > New cars bought for the Dnieper for UAH 15.7 million > Nova vozila kupljena za Dnjepar za 15.7 miliona

Engleski je prevod preko "google translate"
 
Nije mi jasno ovo igranje sa reg. tablicama na trolejbusima. Stara serija BKMa ima tablice. Nova serija nema. Gledam ovog novog MAZa na testiranju - on ima. Jel ima neko predstavu šta se tu zapravo dešava i koje je zvanično objašnjenje?
Mislim meni je cela ta dreka oko trolejbusa bez tablica, i njihovo uvođenje na ta vozila koja bez mreže ne mogu da pređu ni 1km... jedan veliki idiotluk. Mislim prvenstveno na tu medijsku frku od pre par godina, kad su nekima stavljene tablice, a drugima ne. Ali aj ko veli, da čujem zvanično objašnjenje.
 
Старе ваљда имају јер је њихов власник ГСП, а нове је купио град па је ваљда у томе проблем.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Jao jeste, sad se setih. Zaboravio sam na to da ima veze sa vlasništvom, a ne starošću. Hvala Šomi.
Doduše i dalje mu to dođe bespotrebno komplikovanje, odnosno zakonska zavrzlama koju treba ispeglati. Al dobro, bar mi je jasno otkud to.
 
Реално нису ни требали да уводе таблице за тролејбусе, то је крајње бесмислено.
 
Мени није јасно зашто још нису скинули оне дотрајале рекламе на тролејбусима 2076,2077,2078,2080,2081,2082, таман кад су лепо кренули да их скидају. Да ли неко зна шта се дешава са 2027, нисам га видео бар неколико месеци.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511884#p511884:11329p3d je napisao(la):
Дошљак » 28 Jan 2018 10:28 am[/url]":11329p3d]Реално нису ни требали да уводе таблице за тролејбусе, то је крајње бесмислено.
Apsolutno nije, svako motorno vozilo mora imati registarske tablice.
 
Ako ćemo tom logikom, i tramvaji treba da imaju tablice.


Ajmo realno. Recimo da trolejbus učestvuje u nekom krivičnom delu i da počinilac odluči da beži. Gde će da ode? Može da se kreće tamo gde je mreža, i to tek toliko da stigne vozilo ispred, jer da ga prestigne ne može. Može da ode i 500 metara van mreže, na baterije. To je ništa. Više će preći i lakše će pobeći vozeći bicikl nego ovog slona.
Dalje u Srbiji ima tek stotinak trolejbusa, a vlasnik svakog od njih je GSP odnosno Grad Beograd. Znači ako treba da se identifikuje neki, odma se zna gde da se traži. A uz to imaju i garažne brojeve sa svake strane. Istina, nisu upadljivi kao tablice (koje svi po refleksu gledamo) ali su ipak tu. I stoje i na bočnim stranama. Tako da ja stvarno ne vidim neku situaciju u kojoj bi tablica na trolejbusu nešto promenila ili značila.

A da stvar bude luđa, cela ta buka oko tablica je počela tako što neki dokoni ''novinar'' u Kuriru nije znao o čemu da piše, pa je video trolejbus i reko ''hm, vidi oni nemaju tablice... Uuuu eto nove bombastične priče za sutrašnje izdanje! Trolejbusi bez tablica = KATAKLIZMA NA TOČKOVIMA!!! :shock: '' I onda se razvezala priča oko toga. Kao, pošto nemaju tablice nisu bezbedni (što u stvarnosti uopšte nije tačno), a da imaju tablice bili bi 100% ispravni... Mda... :roll: Pa i Laste koje voze do Mladenovca imaju tablice i neko papirče koje kaže da su (kobajagi) prošli tehničke preglede i da su bezbedni, pa se putnici ipak mole svaki put kad uđu u njih. :roll:
 
Сво своје постојање у Србији до последњег закона тролејбуси су саобраћали без таблица. И сад се беспотребно намеће прича како сама држава тј. град крше намерно закон који су сами донели. Потпуна некоординисаност државног апарата, као нпр. када је уведен нови дизајн грба за шта је потпис дао Дачић, па су се после сетили да су стари дизајн ставили на таблице, да су тек заменили у полицији и војсци старе грбове за нове па им је то онда сметало.
 
Tramvaj je šinsko vozilo, a trolejbus može imati autonomiju van trase. Osim toga, trolejbus je po svemu sličan autobusu osim po pogonu, te ne vidim zašto za njih ne bi važilo da se registruju.

Potpuno ISTI pravilnici za homologaciju se primenjuju na trolejbuse kao i na autobuse, uz male razlike vezane za izduvnu emisiju, elektromagnetnu kompatibilnost, i zaštitu putnika od elektrifikacije...
 
Tablice i služe da svako ko je video motorno vozilo zna da upiše podatke istog u slučaju problema, ili u slučaju saobraćajnog prekršaja policajac gleda tablu a ne GB. Veliki broj ljudi u Beogradu ne zna ni za GB-ove jer nisu zaluđenici kao mi za JGP.
 
Vrh