Šta je novo?

Trolejbusi

jbt nemogu da verujem da su mu vratili original kolor semu posle dugo godina. Eh kada bi imao one ratkapne sto je onda imao
 
Specijal za noc muzeja od 18 pogon otvoren za posjetioce
 
Добро је, таман сам се уплашио да 'оће да га продају...
 
Грозотла! :evil:

Да ли је противзаконито да овај видео поделим са пријатељима на Фб - да сви виде ове пушачице у јавном саобраћају? Капирам да је ово уснимило "физичко лице", тајно, у бусу?
 
Pa kada se prosirio onaj snimak sa onim gospodjicama sto su se potukle, moze i ovo. Uostalom, to je javni prevoz, snimak napravljen na javnom mestu, dokaz protiv doticnih osoba koje krse zakon.
 
Firebird-011":12t5ckp8 je napisao(la):
Грозотла! :evil:

Да ли је противзаконито да овај видео поделим са пријатељима на Фб - да сви виде ове пушачице у јавном саобраћају? Капирам да је ово уснимило "физичко лице", тајно, у бусу?
Protivzakonito je ako podnesu privatnu tuzbu protiv tebe...teret dokazivanja je na tuziocu,da si ih snimao,stavio u promet,i naneo im stetu povredi njihove privatnosti, casti.,ugledu... :kafa: im jos bla bla...
Marecar,snimak napravljen na javnom mestu moze da se uzima kao dokaz na sudu samo ako je napravljen od sluzbenog i ovlascenog lica u ovom slucaju video nadzora GSP,ako je nastala steta u vozilima ili ugrozavanja javne bezbednosti sve ostalo ide se na privatnu tuzbu..a neovlascenjo,snimanje i objavljivanje stavlaj onoga u satus prekrsioca satusa privatnosti i zasti podataka o licnosti,dosta toga se preplice.. :kafa: na javniim mestima ili u vozilima Gsp mora da se vidno istakne nalepnica da je vozilo pod video nadzorom..kao i javne povrsine..
 
Ima ako imaju nerava i vremena ili inata..zavisi od njih..pamet u glavu.
 
Da da kolego samo sto za pocetak treba da dokazu ko je sinimio ,ko postavio na net ko serovo itd ,bas cu to da uzmem na masteru da detaljnije izucim
 
Pa kao što rekoh teret dokazivanja je na njima,od prepoznavanja i ostalo,a jeste interesantna oblast jer se pokriva novim zakonima koji se usaglašavaju sa eu...ali onako sam blic pogledao nije obimno..dobro ti je to za master,aktuelno.
 
Хвала другари...ја већ талио по Фб-у. Нек' се другарице пушачице препознају па нека науче где могу да пуше а где не јер то нико нормалан не ради у јавном саобраћају. Оду лепо на места на којима је то дозвољено (и нормално), па онда нек' туре по 5 цигарета или шта већ хоће у уста. Узгред, четворо мојих Фб-пријатеља је већ шеровало линк :wink:
 
Da narucimo 20 komada novih BKM koje su napravili u saradnji sa stedlerom
na-doroge-sjhatyjj.jpg
 
Lepo,sa strane liči na tramvaj a prednji deo zamišljamo kako izgleda :D
 
И да га замишљамо изгледао би мало боље. Нисам одушевљен предњим делом, и могли би неки други "фризбији" - остало је ОК, бар што се мене тиче. Ако може да скрене из Таковске у Светогорску, о'ма наручуј 20 ком.
 
direktor":zv7la5sh je napisao(la):
Sej trola da sin ide gradskim prevozom kupio tata da se djete negura
http://www.constructionweekonline.com/a ... Z_CcUAwd8U

Ovo je toliko odvratno da jedva smogoh snage da prokomentarisem, a ne mogu da cutim kada iz mene emocije naviru.
Kicerica na kvadrat i to bez svrhe. Oci i dusa me zabolese od sarenila, sjaja i prenaglasenih linija.

Direktore, kako te vise ne mrzi da trazis bezvezne slicice po medijima i to ih jos bez komentara postiras kao da sa tobom nemaju veze? Hoces li nesto saopstiti, a da je tvoje?
 
Дишо, нешто није у реду са линковима. Нашао сам ово:

http://www.trolleymotion.ch/index.php?i ... &n_ID=1402

http://www.busworld.org/articles/detail/1372

"Instead of the usual seating layout, this vehicle has 17 luxurious VIP leather chairs which are fixed to the dark smoked oak flooring by fine aluminium pillars. Moreover the tops of the wheel arches are encased with burl wood and fitted with stainless steel rails, on top of which sit five flat screen monitors fed by a multi-media unit. The ceiling is covered in sumptuous, finely sewn leather.
A glass wall immediately behind the forward door to the driver’s area separates the VIP area, access to which is only possible through the two rear doors. A small kitchen and fridge is located in the forward section. "
 
OPASNO BEZAKONJE: Glava u torbi zbog bezobrazluka grada
BEOGRAD, 07:25, 03.06.2013.Autor: Sanja Ilić,Foto: Aleksandar Jovanović28 komentara

Pošalji e-mail
Odštampaj tekst
Gradski prevoznik ne poštuje zakon i na ulice pušta vozila koja nemaju registarske tablice, dakle nisu prošla obavezan tehnički pregled
BEOGRAD - Beograđani finansiraju bahatost nadležnih, koji ne poštuju zakon!
Nijedan od 131 trolejbusa Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“ koji saobraća ulicama nije registrovan, zbog čega putnici svakog dana stavljaju glavu u torbu, a iz džepova građana izvučeno je četiri miliona dinara naplaćivanjem kazni! To tvrdi jedan od zaposlenih u GSP, koji naglašava da trolejbusi nisu mogli da budu registrovani jer nisu ni išli na tehnički pregled.

Nepoštovanje zakona

- Neverovatno je da jedno gradsko preduzeće ne poštuje zakone, a najgore je to što posle mi moramo da trpimo posledice i sankcije. Nama zbog toga kasne jubilarne nagrade, a ostali Beograđani su zaduženi za finansiranje propusta - kaže ovaj nezadovoljni radnik.
Slavica Stevanović, portparol u GSP, potvrdila je da trolejbusi nisu registrovani, ali zbog toga što nijedan nema fabrički ugrađen tahograf.

- Trolejbusi se u GSP održavaju na isti način kao i autobusi, što podrazumeva svakodnevni pregled tehničke ispravnosti i redovne šestomesečne tehničke preglede. Još krajem februara pokrenuli smo inicijativu da se izmeni pravilnik kako bi se trolejbusi registrovali bez tahografa. Do toga nije došlo jer se s Ministarstvom unutrašnjih poslova, Privrednom komorom Beograda i Ministarstvom za saobraćaj traže načini da se usaglasi dokumentacija - rekla je ona.

Stevanovićeva kaže da trolejbuski pogon „Dorćol“ nije prekršio odredbe Zakona o bezbednosti u saobraćaju. Međutim, nije odgovorila na deo pitanja koji se odnosi na izdvajanje novca za kazne, koje su, uprkos njihovom stalnom kontaktu s nadležnima, ipak dostavljene na adresu GSP.

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, kaže da jedno gradsko preduzeće nije trebalo da dozvoli da dođe u situaciju da mu sa stanovišta zakona svi trolejbusi budu tehnički neispravni.

Kasni inicijativa

- Kad se javno raspravljalo o Zakonu o bezbednosti saobraćaja i pravilniku o opremi vozila u okviru njega, svako je imao pravo da skrene pažnju na postojeću problematiku. Do propusta je došlo ili zbog toga što Grad Beograd nije blagovremeno podneo inicijativu, ili zbog toga što onaj ko je odlučivao o tome nije imao sluha - rekao je on i naglasio da su državni organi i javna preduzeća, ali i celokupno društvo naučili da zakon ne važi uvek za sve i da neki imaju veća prava od drugih.
http://www.kurir-info.rs/opasno-bezakon ... nak-821417
 
Па ти тролејбуси "без" техничког су безбеднији од аутобуса са техничким :roll:
 
Па и у неким другим европским градовима, Будимпешти, Сегедини, Брну,... троле нису регистроване, тј. немају у опште регистарске таблице !
 
Da Gago tako je bilo i kod nas ali su to pomjenili kako bi bili evropskiji a gsp se kao jedini sa trolejbuskim voznim parko nije bunio predlagao kad je trebalo a onda su samo kulirali dok kazne nisu pocele da prste
 
Vrh