Šta je novo?

Trolejbusi

qj35.jpg

izgorjela trola u radionici na dorcolu 1997 od mama tata sa gsp foruma
 
GSP nazvao trolejbus na liniji 41 Jelena Ristić

BEOGRAD, 20. novembar 2013, (Njuz) – Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ saopštilo je da će trolejbus sa garažnim brojem P-842, koji saobraća na liniji 41 od Studentskog trga do Banjice, nazvati po Jeleni Ristić, verenici našeg najboljeg tenisera Novaka Đokovića.

Kako je saopšteno iz ovog preduzeća, na ovaj korak su se odlučili nakon što je Jelena svojim pratiocima na Tviteru podelila fotografiju iz trolejbusa na liniji 41, gde je istakla da je je kontrolor bio veoma ljubazan.

http://www.njuz.net/gsp-trolejbus-na...#ixzz2lJo2dA3C
 
Jel ima kvalitetnih fotografija stare okretnice kod biblioteke?
 
Pa, verovatno nisu ispravne ili nesto slicno. Ili je prica o baterijama bila pokrice za necije ugradjivanje?!

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Зато што би на окретници блокирале 31, изгледа глупо али је ово чак најбоље место :D
 
direktor":6or8ceik je napisao(la):
Pa ovi imaju baterije sto ih ne koriste

laki72":6or8ceik je napisao(la):
Pa, verovatno nisu ispravne ili nesto slicno. Ili je prica o baterijama bila pokrice za necije ugradjivanje?

Somi303":6or8ceik je napisao(la):
Зато што би на окретници блокирале 31, изгледа глупо али је ово чак најбоље место :D

Nije u pitanju ničiji hir , već je u pitanju veliki broj vozila u koloni , i što kaže Šomi303 , neke trole bi mogle da dobace do okretnice studentski trg , dok bi druge koje su dalje , dobacile do stanice Trg republike. Koliko je meni poznato , trole mogu da pređu na baterije 300 - 500 m. U to sam mogao i lično da se uverim dva puta.
Jednom prilikom , kada je trola u kojoj sam se vozio , stala na sred raskrsnice kod Londona , zato što je nestalo struje , da bi nastavila dalje , pošto je vozač spustio kontaktne šipke , i produžio do raskrsnice sa Kraljice Natalije , gde se parkirao i čekao da dođe struja.
Drugom prilikom , na stanici Muzej "25. maj" , u smeru ka Banjici , pokvrio se mehanizam za otvaranje vrata na troli. Vozač je skinuo trole i napravio polukružno na raskrsnici bulevara Kneza Aleksandra Karađorđevića i Dragana Mancea , i parkirao se u bulevara Kneza Aleksandra Karađorđevića u suprotnom smeru , gde je čekao tehničko vozilo GSP - a.
 
Naše sudstvo na delu...
Posle godinu i po dana suđenja za banalnu stvar (neuključivanje grejanja u trolejbusu), GSP je proglašen krivim.
Ipak, umesto da GSP bude kažnjen zakonski definisanom kaznom u rasponu od 50.000 do 1.000.000 dinara, sud je bio izuzetno "strog" i izrekao je meru OPOMENE!

http://www.dodaj.rs/f/c/MF/KP0fxBr/001.jpg
 
SKANDALOZNA TVRDNJA SINDIKATA GSP
Krompirom i silikonom popravljali trolejbuse!
N. Vukić | 08. februar 2014. 10:45 | Komentara: 0
Zaposleni u Gradskom saobraćajnom preduzeću “Beograd” posle zamerki na račun španskih tramvaja izneli kritike na trolejbuse iz Belorusije. Prokišnjavanje, loše šasije i otpornici na vozilima "Belkomunmaša", muke su zadavali od prvog dana

BG--(5)_620x0.jpg

ZAPOSLENI u GSP "Beograd" posle zamerki na račun "španskih" tramvaja, kažu da ni trolejbusi iz Belorusije nisu ništa bolji i da su stigli - sa greškom. Prokišnjavanje, loše šasije i otpornici na vozilima "Belkomunmaša", muke su zadavali od prvog dana.



Prema rečima Jovana Maljevića, predsednika sindikata "Evro vozač", svi trolejbusi, a ugovoreno ih je bilo 83, prokišnjavali su.

- Da bi zapušili rupe i iz kojih je voda curila kada pada kiša, majstori su kupili 300 kilograma silikona i 400 kilograma krompira i sa tim zatvarali otvore - tvrdi Maljević. - Samo godinu dana od početka eksploatacije, majstori su morali da vare šasije.

I Aleksandar Jokić, predsednik Saobraćajnog sindikata, potvrđuje da su "trole" prokišnjavale. Neka od vozila koja su imala problema sa slivnicima za vodu nose oznake "2015", "2018", "2020", "2054", "2083".

- Voda se slivala u unutrašnjost vozila, vozačku kabinu i oko ručne kočnice - kaže Jokić. - Za zatvaranje otvora kod prednjeg vetrobranskog stakla i s leve strane kod vozača, korišćen je silikon. Osim ovog, majstori su morali da rešavaju još dva krupna problema, a to su pucanje šasija i kvar na otpornicima. Da bi učvrstili šasije, varili su metalne trouglove na vratima i točkove. Takođe, kvarili su se i otpornici i iz tog razloga se dešavalo da vozila sama krenu. Naknadno su urađene blokade čime je obezbeđena sigurnost.


GSP: GARANTNI ROK OSAM GODINA
NA pitanje u vezi sa problemom na šasijama i otpornicima trolejbusa, u GSP kažu: - S ozbirom na to da se na dvadesetak trolejbusa, dešavalo pucanje kočionih otpornika i pošto su vozila bila u garantnom periodu, usvojena je reklamacija, pa su na sva 83 vozila zamenjeni kočioni otpornici. Pošto je garantni rok na šasije beloruskih trolejbusa osam godina, sve sporadične reklamacije na kutije šasija su uvažavane i uvažavaće se.
Predstavnici sindikata dodaju da su ovi problemi bili na početku i da su vremenom prevaziđeni.

Rukovodstvo GSP, međutim, tvrdi da nije tačno da su svi novi trolejbusi iz Belorusije prokišnjavali i dodaju da su dva vozila iz prve i dva iz druge isporuke imala problem prokišnjavanja, ali da je usvojena reklamacija i da su vozila sanirana.



BELORUSI PRE UKRAJINACA I KINEZA

TENDER za nabavku 83 trolejbusa raspisan je krajem novembra 2009. godine. Njime je bilo predviđeno da ponuđači obezbede kreditnu liniju. Na međunarodnom konkursu prijavile su se tri kompanije: "Belkomunmaš" iz Belorusije, "Laz" iz Ukrajine i "Globus auto" iz Kine. Belorusi su ponudili posao za 19 miliona, Ukrajinci za 24 miliona i Kinezi za 20 miliona evra.



ZA POPRAVKU ODGOVORNI PROIZVOĐAČI

ZA greške i nedostatke na trolejbusima, ukoliko se ne uklone u predviđenom roku, šteta bi trebalo da se naplati proizvođaču. Sistemski kvarovi na pedalama kočnica i pretvaračima, uočeni su još pre tri godine na 13 vozila i tada su u GSP rekli da će za prekoračenje u otklanjanju kvara van reklamacionog roka, GSP fakturisati proizvođaču u skladu sa ugovorom.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... trolejbuse
 
А коментари ултра цензурисани, не дају ни да поставим па да га обришу после :o
 
Sindikat "Evro vozač"?
Zna se ko stoji iza tog sindikata, a ovo napisano su teške gluposti i nebuloze. Ako postoji problem, onda proizvođač snosi posledice odnosno novčano nadoknađuje i popravlja vozila u garantnom roku, koji je 2 godine ;)
Dakle, u ovo samo debil može da poveruje... A teži debil je onaj koji je ovo napisao!
 
Somi303":3ld9203q je napisao(la):
А коментари ултра цензурисани, не дају ни да поставим па да га обришу после :o

Ja u takvim situacijama šaljem komentar koliko god je puta potrebno , sve dok ga ne objave. Na ovaj potez sam se odlučio jer sam primetio da pojedini sajtovi konstantno pokušavaju da me ignorišu , ali ja se ne dam. :D
 
Али не могу да га пошаљем. Мењао сам и мејл адресу и име, али ништа. Остали барем "прихвате" коментар па га после обришу, живео ББ као једино место на које можемо да изнесемо истину без цензуре :gobb:
 
Vrh