Šta je novo?

Trolejbusi

Led ili neonske, moja greška.

#2021 i iza #2029 na Medakoviću 3 večeras ostavljene kao za vreme rekonstrukcije Trga republike 2019.
IMG_2745.jpeg
 
Rekli su da će 40 pojačati, ja kad god izadjen na stanicu u d.tucovića nikad nema 40... naravno nema ni 77...
 
Veoma slabo ide 40 kao i 77, žali mi se komšiluk. Mene pošto živim na okretnici uvek spase 79 od Gradske pa buvalno svaki dan pešačim do i od gradske bolnice. Zato dugoročno bi bilo dobro da se produži Čingrijina i da kroz nju ide 79 umesto da ide kroz Batutovu. Treba nam ta veza Čingrijine i Cvetkove pijace kao leba. I da ukinemo besmislenu 64.
 
Poslednja izmena:
Lepo izgleda mreža, kao u uređenim državama. Inače šta god mislio o šapiću, bar za sad ovi kružni tokovi i nisu tako loši kad je prošlo već neko vreme. Sad svaki dan koristim 27E i nikad ne vidim neku gužvu kod Ušća, a i na drugim mestima ne vidim neka strašna zagušenja.
Šališ se?
 
Lepo izgleda mreža, kao u uređenim državama. Inače šta god mislio o šapiću, bar za sad ovi kružni tokovi i nisu tako loši kad je prošlo već neko vreme. Sad svaki dan koristim 27E i nikad ne vidim neku gužvu kod Ušća, a i na drugim mestima ne vidim neka strašna zagušenja.
Imaj na umu da već 5 meseci ne rade srednje škole i fakulteti, a što je uporedivo sa letnjim raspustom.

U Brestu, Belorusija gde živim, skoro su dodali već četvrtu liniju trolejbusa sa baterijama koja ulazi u deo gradu gde nema kontaktne mreže. Te linije su 70-75% pod mrežom, 25-30% bez mreže. Jedan elektrobus sa autonomijom 250km koji je stigao pre 3 godine ostao je jedan. Strateški su se opredelilili za trolejbus sa autonomijom u uslovima domaće proizvodnje i autobusa, i trolejbusa, i elektrobusa.

Ako smenimo ove napredne izdajnike i štetočine, možemo da vratimo naplatu prevoza na način na koji sam ranije pisao: da se iz budžeta finansiraju gorivo/struja, plate vozača i redovno održavanje, a investiciono održavanje, nabavka novih vozila, rekonstrukcija postojeće i gradnja nove infrastrukture kroz naplatu karata. Tada postoji domaći investicioni fond iz kojeg se može finansirati domaća proizvodnja autobusa i trolejbusa na istim šasijama, i sa celim sistemom zajedničkih delova. Tada se raspisuje tender na kojem pobeđuje ponuđač sa maksimalnom lokalizacijom proizvodnje.
 
Vrh