Šta je novo?

Trolejbusi

Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
 
Poslednja izmena:
U prostorijama GSP - a na Dorćolu je mogla da se kupi karta za bilo koju kategoriju.​
 
спомињете двозглобе и шта све не. е када сам ја на овом форуму предлагао да 29 и 41 буду двозглобни тролејбуси :grand:
 
Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
Nema Sektor, već Službu prodaje u okviru Sektora finansija i računovodstva u OJ Finansije. Služba se gasi, a zaposleni sele kud koji po drugim službama.
Uzgred, nisu svi šefovi SNS, pa ni direktori. Dal misliš da u GSP-u šef stvarno igra naročitu ulogu u bilo čemu, a ima ih u svakoj Službi i Sektoru iznad Službe, a njih ukupno na desetine. Dal je i u jednoj državnoj firmi ikada bilo drugačije? Jel stvarno to samo sad kad je SNS sa gomilom preletača iz DS-a na vlasti? Dok je DS bio nisu bili njihovi stranački ljudi na ključnim pozicijama u Javno komunalnim preduzećima? Birani su konkursom, i samo po zasluzi, al kad bi se zaje*******avali. Naravno da su vođe reprezentativnih sindikata uvek u sprezi sa vlašću, jer ne bi bili to što jesu, a da previše talasaju. To nije sad tako, nego oduvek, kao što nisu uspeli da obrane zaposlene od usmeravanja putnika u vreme Đilasa, pretvaranja GSP-a u JKP, opet u njegovo vreme, i uzimanje kontrole iz firme sa sve prihodima. Naravno da tako veliku firmu nije lako organizovati, nije da ljudi neće, nego ključne ličnosti sve što rade pripremaju godinama, pa udaraju za njih u najpovoljnije vreme. Sve je proračunato, jer da nije ne bi uspevali ovoliko u svojim namerama. Vozači kao nosioci posla ne mogu da se organizuju, pa to ne znači da im je svejedno, već to jednostavno ide teško. Bune se ljudi, al nema ko da ih povede, jer ovi na vlasti nisu budale. Rade pametno i temeljno i sprovode ono što su naumili. Narod ne iskoristi osnovno ustavno pravo, a to da je glasa na prvom mestu. Opozicija bojkotuje, pa nam je posle đavo kriv. Generalno društvo sa mnogo korova, potkupljenih i letargičnih, a oni koji bi i da se bore, teško da mogu da se sastave i dođu do izražaja. Tako je ovde decenijama, mislim u državni. To nije samo sad sa SNS-om.
 
Моје мишљење око ове ситуације је да ће им успети ово са заменом трола као што им је успело да су ГСП отерали са 100,300,400,600 и 700 и довели приватнике на те линије. Али никако се не сме одустати од намере да троле остану и ја се надам да ћемо се ми грађани свих 17 општина а поготово становници Медака, Војводе Степе и корисници осталих тролејбуских линија изборити да троле остану и да не дамо овим џукелама више да приватизују јавни превоз.
 
BKK kaže: "Crveno je novo zeleno”, uz širenje kontaktne mreže.


IMG_5772.png
 
План јавних набавки Секретаријата за јавни превоз за 2025. пише први квартал оквирно време покретања.
Pogledajte prilog 225833
Невероватно какве лоповчине и штеточине! Са тролејбусима ће бити: Сад их видиш-сад их не видиш.

Овај народ мора да скапира да смо ми постали њихов сервис или још горе робови на којима се они богате. Људски ресурс.

Да су то макар неки ултра способни и моћни зликовци па и да разумем како смо дошли довде али ово су клошари и бедници са дна каце.
 
Polako ljudi, svako ima pravo na svoje mišljenje i mislim da svi ovde imamo dobru nameru.
Hajde da je odluka da što kažete GSP zameni trolejbuse elektrobusevima pa da diskutujemo, ovako pošto je u pitanju privatizacija i davanje depoa Dorćol Streli nema dileme da se radi samo u interesu privatnika.
Наравно да свако има право на мишљење, само кад се износи јавно онда подлеже критици. Ево ти си, као, декларативно, један од највећих бораца за тролеЈбус, а изјавиш да би пристао на дискусију о укидању тролеЈбуса да су неке друге околности. Зашто би ико нормалан уопште дискутовао о укидању система који свуда у свету потпуно нормално ради, осим овде јер га одржавају штићеници школе петар лековић?
Ај што је обичан свет неук, ал ови што висе на форуму и којима је све објашњено, нацртано и на тацни сервирано, е ти ми никад неће бити јасни. Поред гомиле дизел-цнг линија, ви бисте ипак мењали један електрични подсистем другим? Циркус. Иако је недвосмислено јасно да, кад се све узме у обзир, директно напајање још увек има озбиљне предности у односу на батерију. Шта рећи...
Сви се као хватају за те коруптивне околности које прате одлуку о укидању, а то није ни поента ни суштина. Суштина је само укидање. Само врхунски ид*от би укинуо добру ствар зато то је неспособан да је нормално одржава. Шта ћемо онда са жалосним бг трамвајем? Ни он није ништа бољи од тролеЈбуса, и њега одржавају исти пеки леки малоумници, хоћемо и њега да укидамо? Да ли би наши многобројни форумски трамофиличари уопште пристали да дискутују о укидању трамваја зато што евидентно лоше ради? Мислим да сви знамо одговор.
 
Poslednja izmena:
Невероватно какве лоповчине и штеточине! Са тролејбусима ће бити: Сад их видиш-сад их не видиш.

Овај народ мора да скапира да смо ми постали њихов сервис или још горе робови на којима се они богате. Људски ресурс.

Да су то макар неки ултра способни и моћни зликовци па и да разумем како смо дошли довде али ово су клошари и бедници са дна каце.
Izgleda da će morati da se ozbiljno radikalizuju akcije protiv trolocida, ovako ne ide. GSP sindikat, Saobraćajni Fakultet i opozicione odborničke grupe treba zajednički da započnu blokade saobraćaja, vozači masovno da obustave rad i isteraju svoje autobuse pred Stari Dvor, a onda da upute jasan zahtev: momentalno, ali momentalno raspisivanje nabavke novih trolejbusa koju je Glupangula obećao pre 2 meseca, i odustajanje od morbidne ideje da se trolejbuske linije menjaju e-busevima.

Da li je do sada održan ijedan protestni skup protiv ukidanja trolejbusa?
 
Poslednja izmena:
Izgleda da će morati da se ozbiljno radikalizuju akcije protiv trolocida, ovako ne ide. GSP sindikat, Saobraćajni Fakultet i opozicione odborničke grupe treba zajednički da započnu blokade saobraćaja, vozači masovno da obustave rad i isteraju svoje autobuse pred Stari Dvor, a onda da upute jasan zahtev: momentalno, ali momentalno raspisivanje nabavke novih trolejbusa koju je Glupangula obećao pre 2 meseca, i odustajanje od morbidne ideje da se trolejbuske linije menjaju e-busevima.

Da li je do sada održan ijedan protestni skup protiv ukidanja trolejbusa?
Bilo bi dobro da izvezu sve trole u K. MIlana. Niko ne bi znao da ih odveze odatle.
 
Četiri sindikata GSP-a su se već oglasila protiv ukidanja trolejbusa, sada treba da pređu sa reči na dela, jer će ih ganguloidni degen čuti jedino ako blokiraju Trg Nikole Pašića ili Kralja Milana.
Naprdnjačko obećanje mačku o rep, kako da ne bude viška vozača ako svih 6 trolejbuskih linija dobije njihova smrdljiva Strela da na njima jevtiniji Šrilančani i Bangladešani voze e-buseve, a 2/3 autobuskih linija su im već raskrčmili? Otkazi će biti neminovni u tom slučaju.
 
Poslednja izmena:
Četiri sindikata GSP-a su se već oglasila protiv ukidanja trolejbusa, sada treba da pređu sa reči na dela, jer će ih ganguloidni degen jedino tako čuti.
Naprdnjačko obećanje mačku o rep, kako da ne bude viška vozača ako svih 6 trolejbuskih linija dobije njihova smrdljiva Strela da na njima jevtiniji Šrilančani i Bangladešani voze e-buseve, a 2/3 autobuskih linija su im već raskrčmili? Otkazi će biti neminovni u tom slučaju.
Pitanje je da li su radnici GSP-a u stanju da izvedu tu racunicu koju si objasnio.
Treba neko da im to objasni.
 
Četiri sindikata GSP-a su se već oglasila protiv ukidanja trolejbusa, sada treba da pređu sa reči na dela, jer će ih ganguloidni degen čuti jedino ako blokiraju Trg Nikole Pašića ili Kralja Milana.
Naprdnjačko obećanje mačku o rep, kako da ne bude viška vozača ako svih 6 trolejbuskih linija dobije njihova smrdljiva Strela da na njima jevtiniji Šrilančani i Bangladešani voze e-buseve, a 2/3 autobuskih linija su im već raskrčmili? Otkazi će biti neminovni u tom slučaju.
Mogu da ne produže ugovore vozačima na određeno, ali to je mali broj vozača i 95% njih ima prijem na neodređeno i ne mogu nikako da im daju otkaz. Fora je u tome što će deliti stimulativno svakom ko se prijavi i oni će moći da uzmu bar jedno 20000 evra ako bude kao u drugim državnim firmama i neki će na to pristati i otići u tu Strelu da voze te elektricne autobuse na istoj liniji. Evo jedan vozač Gsp-a koji je vozio na 307, sad radi u Streli isto na 307 na istom polasku i takvih će biti mnogo kad budu delili stimulativno.
 
Postoji li u Srbiji neka instanca koja je autoritet za javni saobracaj i ako postoji kako se ona izjasnila po ovom pitanju?
 
Opozicione grupe bi trebalo da razmisle da sa pojedinim sindikatima GSP-a izvedu za početak blokadu pogona, da li da se blokira izlazak trola ili još bolje, da se isteraju duž Kralja Milana, ali tako da se blokira i raskrsnica sa Kneza Miloša.

Pored toga, pozvati i građane na blokadu. Da se krene sa blokadom prvo na sat vremena, pa ako se prave ludi, onda stisnuti sve duže.
 
Mogu da ne produže ugovore vozačima na određeno, ali to je mali broj vozača i 95% njih ima prijem na neodređeno i ne mogu nikako da im daju otkaz. Fora je u tome što će deliti stimulativno svakom ko se prijavi i oni će moći da uzmu bar jedno 20000 evra ako bude kao u drugim državnim firmama i neki će na to pristati i otići u tu Strelu da voze te elektricne autobuse na istoj liniji. Evo jedan vozač Gsp-a koji je vozio na 307, sad radi u Streli isto na 307 na istom polasku i takvih će biti mnogo kad budu delili stimulativno.
Nema šta da daju vozačima, pošto su izuzeti iz prijave za predstojeći socijalni program. Mogu da idu samo dobrovoljno ako hoće. Po godini staža teško preko 500 evra, ako im je bruto tipa 180000. Minimum je oko 47000 po godini staža, tako da nisu to neke pare za otpremninu.
 
Opozicione grupe bi trebalo da razmisle da sa pojedinim sindikatima GSP-a izvedu za početak blokadu pogona, da li da se blokira izlazak trola ili još bolje, da se isteraju duž Kralja Milana, ali tako da se blokira i raskrsnica sa Kneza Miloša.

Pored toga, pozvati i građane na blokadu. Da se krene sa blokadom prvo na sat vremena, pa ako se prave ludi, onda stisnuti sve duže.​
Lasta nije isterala autobuse, Strela uskočila da vozi.
 
Mora se što pre krenuti u blokade, jer će ovaj bolesnik posle trolejbusa pre ili kasnije ukinuti i tramvaje, a onda očerupati GSP do kraja i sve autobuske linije pokloniti Streli zajedno sa pogonima, to će biti definitivna sahrana javnog prevoza u Beogradu ako se njegovi putnici oštro ne suprotstave. Već sada gleda da tramvajski podsistem sroza i upropasti što više kako bi ga ogadio narodu, istu taktiku je primenio i sa trolama.
 
Najgore je što 90% ljudi boli uvo ko ih vozi (zato im je i uspelo ovo sa P9) i za trole. Ja kao student Saobraćajnog fakulteta bi mogao da po faksu nešto pokrenem, mada studente iz unutrašnjosti boli uvo, jer većina prvi put u životu vidi gradski bus, a kamoli trolu.
 
Nismo mi Bugarska u kojoj 5-6 gradova veličine Valjeva ima trolejbus, i ne pada im na pamet da ga ukinu i zamene privatnim e-kantama.

Ovde 90% ljudi u prvi mah zabole šta ih vozi, na jedno uvo im uđe na drugo izađe informacija da psihopata planira da zglobnu trolu zameni solo električnim Higerom, i onda hoće da se onesveste od klaustrofobije kada prvi put nagrne veća gužva u prevozu, ili hoće da polude kada na info-tabli vide da privatni kontejner na točkovima stiže za nekih pola sata, a propisani interval mu je ispod 10 minuta. Naravno, kada dođemo do takvog stanja za pobunu je obično već kasno.

Opšta svest ljudi je na jako niskom nivou kada su ovakve stvari u pitanju, zato naprdnom kartelu i prolazi dosad neviđeno satiranje beogradskog javnog prevoza otkako je na vlasti.
 
U deficitu smo i pored stranaca, samo je pitanje ko bi iz Dorćola pristao da radi za Strelu? Vozači ne treba da se brinu gubitka posla već lišenja prava na korektne uslove rada.

Takođe, kontraproduktivno je skretati sa glavnog problema (i u procesu olakšati vlasti napor u realizaciji namera), već se držati objektivnih kritika besmisla zamene jednih zero-emission vozila drugim lošijim po životnu sredinu.

Euro 7 se osim emisije SUS vozila tiče i elektrobusa iz očiglednih razloga među kojim su emisija partikulata, višak mase i efikasnost, te dugotrajnost baterija, kao i toksičnost, reciklabilnost, odloživost, održivost i opasnost proizvodnog procesa po životnu sredinu.

Ovo je indikacija odgovora Zapada na načine na koje Kina već decenijama puni svoju kasu (profitom ispred prirode, već neko vreme greenwashingom neutrališući napore Zapada prostim obimom prodaje zelenih tehnologija prljavijih od strožije kontrolisanih Zapadnih).

Tako da mislim da ovde više najviše ima da brane interes zajednice relevantni fakulteti okupljeni oko Pravnog.

Mi bre zakone treba da izmenjujemo i dopunjujemo, između ostalog i na neočigledne načine (npr. doprinos BG voza u specifikaciji berlinskog S-Bahn-a u odnosu na jedan aerodromski antibiotik preko Male Krsne pokriven kineskim regionalnim vozićima kapaciteta Tatre u sinhronu).

Treba da im se suprotstave ne samo u vezi trola i tramvaja, naduvavanja autobuskog podsistema otvaranjem novih linija, odn. gomilanjem privatnih solo autobusa, već i zbog planski narušene hijerarhije prioriteta. Ajde bre.
 
Vrh