Čujem da je u pitanju sektor prodaje a ne pogon Dorćol.Za sredu je najavljen protest radnika GSP-a
Nema Sektor, već Službu prodaje u okviru Sektora finansija i računovodstva u OJ Finansije. Služba se gasi, a zaposleni sele kud koji po drugim službama.Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
Невероватно какве лоповчине и штеточине! Са тролејбусима ће бити: Сад их видиш-сад их не видиш.План јавних набавки Секретаријата за јавни превоз за 2025. пише први квартал оквирно време покретања.
Pogledajte prilog 225833
Наравно да свако има право на мишљење, само кад се износи јавно онда подлеже критици. Ево ти си, као, декларативно, један од највећих бораца за тролеЈбус, а изјавиш да би пристао на дискусију о укидању тролеЈбуса да су неке друге околности. Зашто би ико нормалан уопште дискутовао о укидању система који свуда у свету потпуно нормално ради, осим овде јер га одржавају штићеници школе петар лековић?Polako ljudi, svako ima pravo na svoje mišljenje i mislim da svi ovde imamo dobru nameru.
Hajde da je odluka da što kažete GSP zameni trolejbuse elektrobusevima pa da diskutujemo, ovako pošto je u pitanju privatizacija i davanje depoa Dorćol Streli nema dileme da se radi samo u interesu privatnika.
Izgleda da će morati da se ozbiljno radikalizuju akcije protiv trolocida, ovako ne ide. GSP sindikat, Saobraćajni Fakultet i opozicione odborničke grupe treba zajednički da započnu blokade saobraćaja, vozači masovno da obustave rad i isteraju svoje autobuse pred Stari Dvor, a onda da upute jasan zahtev: momentalno, ali momentalno raspisivanje nabavke novih trolejbusa koju je Glupangula obećao pre 2 meseca, i odustajanje od morbidne ideje da se trolejbuske linije menjaju e-busevima.Невероватно какве лоповчине и штеточине! Са тролејбусима ће бити: Сад их видиш-сад их не видиш.
Овај народ мора да скапира да смо ми постали њихов сервис или још горе робови на којима се они богате. Људски ресурс.
Да су то макар неки ултра способни и моћни зликовци па и да разумем како смо дошли довде али ово су клошари и бедници са дна каце.
Bilo bi dobro da izvezu sve trole u K. MIlana. Niko ne bi znao da ih odveze odatle.Izgleda da će morati da se ozbiljno radikalizuju akcije protiv trolocida, ovako ne ide. GSP sindikat, Saobraćajni Fakultet i opozicione odborničke grupe treba zajednički da započnu blokade saobraćaja, vozači masovno da obustave rad i isteraju svoje autobuse pred Stari Dvor, a onda da upute jasan zahtev: momentalno, ali momentalno raspisivanje nabavke novih trolejbusa koju je Glupangula obećao pre 2 meseca, i odustajanje od morbidne ideje da se trolejbuske linije menjaju e-busevima.
Da li je do sada održan ijedan protestni skup protiv ukidanja trolejbusa?
Pitanje je da li su radnici GSP-a u stanju da izvedu tu racunicu koju si objasnio.Četiri sindikata GSP-a su se već oglasila protiv ukidanja trolejbusa, sada treba da pređu sa reči na dela, jer će ih ganguloidni degen jedino tako čuti.
Naprdnjačko obećanje mačku o rep, kako da ne bude viška vozača ako svih 6 trolejbuskih linija dobije njihova smrdljiva Strela da na njima jevtiniji Šrilančani i Bangladešani voze e-buseve, a 2/3 autobuskih linija su im već raskrčmili? Otkazi će biti neminovni u tom slučaju.
Mogu da ne produže ugovore vozačima na određeno, ali to je mali broj vozača i 95% njih ima prijem na neodređeno i ne mogu nikako da im daju otkaz. Fora je u tome što će deliti stimulativno svakom ko se prijavi i oni će moći da uzmu bar jedno 20000 evra ako bude kao u drugim državnim firmama i neki će na to pristati i otići u tu Strelu da voze te elektricne autobuse na istoj liniji. Evo jedan vozač Gsp-a koji je vozio na 307, sad radi u Streli isto na 307 na istom polasku i takvih će biti mnogo kad budu delili stimulativno.Četiri sindikata GSP-a su se već oglasila protiv ukidanja trolejbusa, sada treba da pređu sa reči na dela, jer će ih ganguloidni degen čuti jedino ako blokiraju Trg Nikole Pašića ili Kralja Milana.
Naprdnjačko obećanje mačku o rep, kako da ne bude viška vozača ako svih 6 trolejbuskih linija dobije njihova smrdljiva Strela da na njima jevtiniji Šrilančani i Bangladešani voze e-buseve, a 2/3 autobuskih linija su im već raskrčmili? Otkazi će biti neminovni u tom slučaju.
Nema šta da daju vozačima, pošto su izuzeti iz prijave za predstojeći socijalni program. Mogu da idu samo dobrovoljno ako hoće. Po godini staža teško preko 500 evra, ako im je bruto tipa 180000. Minimum je oko 47000 po godini staža, tako da nisu to neke pare za otpremninu.Mogu da ne produže ugovore vozačima na određeno, ali to je mali broj vozača i 95% njih ima prijem na neodređeno i ne mogu nikako da im daju otkaz. Fora je u tome što će deliti stimulativno svakom ko se prijavi i oni će moći da uzmu bar jedno 20000 evra ako bude kao u drugim državnim firmama i neki će na to pristati i otići u tu Strelu da voze te elektricne autobuse na istoj liniji. Evo jedan vozač Gsp-a koji je vozio na 307, sad radi u Streli isto na 307 na istom polasku i takvih će biti mnogo kad budu delili stimulativno.
Lasta nije isterala autobuse, Strela uskočila da vozi.Opozicione grupe bi trebalo da razmisle da sa pojedinim sindikatima GSP-a izvedu za početak blokadu pogona, da li da se blokira izlazak trola ili još bolje, da se isteraju duž Kralja Milana, ali tako da se blokira i raskrsnica sa Kneza Miloša.
Pored toga, pozvati i građane na blokadu. Da se krene sa blokadom prvo na sat vremena, pa ako se prave ludi, onda stisnuti sve duže.