Šta je novo?

Trolejbusi

Postoji li u Srbiji neka instanca koja je autoritet za javni saobracaj i ako postoji kako se ona izjasnila po ovom pitanju?
Саобраћајни факултет је стао иза јавног апела својих студената да се хитно обустави овај процес, да се ураде студије и да Саобраћајни факултет учествује у сваком даљем кораку. Исто тако, продекан саобраћајног факултета, проф. др Владимир Момчиловић је учествовао на конференцији за новинаре коју су организовали Вратимо тролу 28, четири синдиката ГСПа и Центар за локалну самоуправу, и на њој је изнео низ аргумената против овог ирационалног потеза.

Тако да струка је очигледно против, као и сам Саобраћајни факултет. А како и не би, кад су овом одлуком погазили сваку студију, сваку анализу, сваку стратегију развоја и сваки документ који је икад изашао из те институције.

Овај потез нема никакво упориште у било ком аргументу, осим у корупцији.
 
Саобраћајни факултет је стао иза јавног апела својих студената да се хитно обустави овај процес, да се ураде студије и да Саобраћајни факултет учествује у сваком даљем кораку. Исто тако, продекан саобраћајног факултета, проф. др Владимир Момчиловић је учествовао на конференцији за новинаре коју су организовали Вратимо тролу 28, четири синдиката ГСПа и Центар за локалну самоуправу, и на њој је изнео низ аргумената против овог ирационалног потеза.

Тако да струка је очигледно против, као и сам Саобраћајни факултет. А како и не би, кад су овом одлуком погазили сваку студију, сваку анализу, сваку стратегију развоја и сваки документ који је икад изашао из те институције.

Овај потез нема никакво упориште у било ком аргументу, осим у корупцији.
Ima li SANU neku komisiju za javni saobracaj ili tako nesto?
 
То није ни битно, да ли има или нема и да ли су они неки ауторитет. Очигледно је да тренутна градска управа не слуша ауторитете и нема никакво поштовање према саобраћајној струци. Доносе одлуке како им је воља и како њихов интерес захтева.

Да слушају ауторитете, никада не би бирали овакав потез и послушали би све оне стручњаке који су дали своје закључке о овој теми кроз године и на основу којих је донета Стратегија о развоју линијског транспорта путника у Београду.

Нема шта ту да се дискутује превише, ако се у свету шире тролејбуски системи, ако се уводе нови у градовима који их нису имали, и ако су супериорнији од електробуса по низу критеријума, очигледно је да њихово укидање у 2025. не долази у обзир. Тек ћемо у будућим годинама доживети мега експанзију тролејбуса по свету, а они траже да пуцамо себи у ногу и укидамо их да бисмо попунили џепове приватника.
 
Poslednja izmena:
Vrh