Šta je novo?

Trolejbusi

Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
 
Poslednja izmena:
U prostorijama GSP - a na Dorćolu je mogla da se kupi karta za bilo koju kategoriju.​
 
спомињете двозглобе и шта све не. е када сам ја на овом форуму предлагао да 29 и 41 буду двозглобни тролејбуси :grand:
 
Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
Nema Sektor, već Službu prodaje u okviru Sektora finansija i računovodstva u OJ Finansije. Služba se gasi, a zaposleni sele kud koji po drugim službama.
Uzgred, nisu svi šefovi SNS, pa ni direktori. Dal misliš da u GSP-u šef stvarno igra naročitu ulogu u bilo čemu, a ima ih u svakoj Službi i Sektoru iznad Službe, a njih ukupno na desetine. Dal je i u jednoj državnoj firmi ikada bilo drugačije? Jel stvarno to samo sad kad je SNS sa gomilom preletača iz DS-a na vlasti? Dok je DS bio nisu bili njihovi stranački ljudi na ključnim pozicijama u Javno komunalnim preduzećima? Birani su konkursom, i samo po zasluzi, al kad bi se zaje*******avali. Naravno da su vođe reprezentativnih sindikata uvek u sprezi sa vlašću, jer ne bi bili to što jesu, a da previše talasaju. To nije sad tako, nego oduvek, kao što nisu uspeli da obrane zaposlene od usmeravanja putnika u vreme Đilasa, pretvaranja GSP-a u JKP, opet u njegovo vreme, i uzimanje kontrole iz firme sa sve prihodima. Naravno da tako veliku firmu nije lako organizovati, nije da ljudi neće, nego ključne ličnosti sve što rade pripremaju godinama, pa udaraju za njih u najpovoljnije vreme. Sve je proračunato, jer da nije ne bi uspevali ovoliko u svojim namerama. Vozači kao nosioci posla ne mogu da se organizuju, pa to ne znači da im je svejedno, već to jednostavno ide teško. Bune se ljudi, al nema ko da ih povede, jer ovi na vlasti nisu budale. Rade pametno i temeljno i sprovode ono što su naumili. Narod ne iskoristi osnovno ustavno pravo, a to da je glasa na prvom mestu. Opozicija bojkotuje, pa nam je posle đavo kriv. Generalno društvo sa mnogo korova, potkupljenih i letargičnih, a oni koji bi i da se bore, teško da mogu da se sastave i dođu do izražaja. Tako je ovde decenijama, mislim u državni. To nije samo sad sa SNS-om.
 
Моје мишљење око ове ситуације је да ће им успети ово са заменом трола као што им је успело да су ГСП отерали са 100,300,400,600 и 700 и довели приватнике на те линије. Али никако се не сме одустати од намере да троле остану и ја се надам да ћемо се ми грађани свих 17 општина а поготово становници Медака, Војводе Степе и корисници осталих тролејбуских линија изборити да троле остану и да не дамо овим џукелама више да приватизују јавни превоз.
 
BKK kaže: "Crveno je novo zeleno”, uz širenje kontaktne mreže.


IMG_5772.png
 
План јавних набавки Секретаријата за јавни превоз за 2025. пише први квартал оквирно време покретања.
Pogledajte prilog 225833
Невероватно какве лоповчине и штеточине! Са тролејбусима ће бити: Сад их видиш-сад их не видиш.

Овај народ мора да скапира да смо ми постали њихов сервис или још горе робови на којима се они богате. Људски ресурс.

Да су то макар неки ултра способни и моћни зликовци па и да разумем како смо дошли довде али ово су клошари и бедници са дна каце.
 
Polako ljudi, svako ima pravo na svoje mišljenje i mislim da svi ovde imamo dobru nameru.
Hajde da je odluka da što kažete GSP zameni trolejbuse elektrobusevima pa da diskutujemo, ovako pošto je u pitanju privatizacija i davanje depoa Dorćol Streli nema dileme da se radi samo u interesu privatnika.
Наравно да свако има право на мишљење, само кад се износи јавно онда подлеже критици. Ево ти си, као, декларативно, један од највећих бораца за тролеЈбус, а изјавиш да би пристао на дискусију о укидању тролеЈбуса да су неке друге околности. Зашто би ико нормалан уопште дискутовао о укидању система који свуда у свету потпуно нормално ради, осим овде јер га одржавају штићеници школе петар лековић?
Ај што је обичан свет неук, ал ови што висе на форуму и којима је све објашњено, нацртано и на тацни сервирано, е ти ми никад неће бити јасни. Поред гомиле дизел-цнг линија, ви бисте ипак мењали један електрични подсистем другим? Циркус. Иако је недвосмислено јасно да, кад се све узме у обзир, директно напајање још увек има озбиљне предности у односу на батерију. Шта рећи...
Сви се као хватају за те коруптивне околности које прате одлуку о укидању, а то није ни поента ни суштина. Суштина је само укидање. Само врхунски ид*от би укинуо добру ствар зато то је неспособан да је нормално одржава. Шта ћемо онда са жалосним бг трамвајем? Ни он није ништа бољи од тролеЈбуса, и њега одржавају исти пеки леки малоумници, хоћемо и њега да укидамо? Да ли би наши многобројни форумски трамофиличари уопште пристали да дискутују о укидању трамваја зато што евидентно лоше ради? Мислим да сви знамо одговор.
 
Poslednja izmena:
Vrh