Gsp nema sektor prodaje.
Time se bavila direkcija za Javni prevoz i posebno JKP ...
Nema Sektor, već Službu prodaje u okviru Sektora finansija i računovodstva u OJ Finansije. Služba se gasi, a zaposleni sele kud koji po drugim službama.
Uzgred, nisu svi šefovi SNS, pa ni direktori. Dal misliš da u GSP-u šef stvarno igra naročitu ulogu u bilo čemu, a ima ih u svakoj Službi i Sektoru iznad Službe, a njih ukupno na desetine. Dal je i u jednoj državnoj firmi ikada bilo drugačije? Jel stvarno to samo sad kad je SNS sa gomilom preletača iz DS-a na vlasti? Dok je DS bio nisu bili njihovi stranački ljudi na ključnim pozicijama u Javno komunalnim preduzećima? Birani su konkursom, i samo po zasluzi, al kad bi se zaje*******avali. Naravno da su vođe reprezentativnih sindikata uvek u sprezi sa vlašću, jer ne bi bili to što jesu, a da previše talasaju. To nije sad tako, nego oduvek, kao što nisu uspeli da obrane zaposlene od usmeravanja putnika u vreme Đilasa, pretvaranja GSP-a u JKP, opet u njegovo vreme, i uzimanje kontrole iz firme sa sve prihodima. Naravno da tako veliku firmu nije lako organizovati, nije da ljudi neće, nego ključne ličnosti sve što rade pripremaju godinama, pa udaraju za njih u najpovoljnije vreme. Sve je proračunato, jer da nije ne bi uspevali ovoliko u svojim namerama. Vozači kao nosioci posla ne mogu da se organizuju, pa to ne znači da im je svejedno, već to jednostavno ide teško. Bune se ljudi, al nema ko da ih povede, jer ovi na vlasti nisu budale. Rade pametno i temeljno i sprovode ono što su naumili. Narod ne iskoristi osnovno ustavno pravo, a to da je glasa na prvom mestu. Opozicija bojkotuje, pa nam je posle đavo kriv. Generalno društvo sa mnogo korova, potkupljenih i letargičnih, a oni koji bi i da se bore, teško da mogu da se sastave i dođu do izražaja. Tako je ovde decenijama, mislim u državni. To nije samo sad sa SNS-om.