Šta je novo?

Trolejbusi

Nije izvodljivo na svim linijama, a i nije potrebno na svim linijama da imaju zglobne autobuse.
 
20241006_175905.jpg
 
Ne treba. Niti bi mogao da okreće oko Studentskog i Trga republike.

Kao što ni 9ki ne trebaju gliste i uparene Katice koje zablokiraju ceo blok oko sebe, nego da bude više polazaka solo vozila (ovo kažem za 9, za 31 treba običan zglobni autobus).

Desna obala Save je saobraćajno zakržljala i u skladu sa time se moraju birati i vozila koja će na njoj saobraćati.

Bolje za 31 da ga produže do Ustaničke (naravno, uz izgradnju veće i bolje okretnice) i da u skladu sa time povećaju broj vozila. Naravno, to se neće desiti, samo hipotetički kažem i maštam.
 
Nikako se ne slažem za 9, solo Katica je užas u špicu, putujem svaki dan sa sa 31 / 9, znam o čemu pričam, postoji nekad granica za frekvnciju vozila, ne mogu da idu na svaka 2 minuta, to je onda neiskorišćen kapacitet.
 
Te uparene Katice blokiraju sve oko sebe. Znam i ja o čemu pričam. Na nekoliko lokacija ometaju i mene i druge u saobraćaju. Ajde što ometaju automobiliste, nego ometaju i nas u drugin vozilima JGPa.

Znam da je jeres ovo što ću sada reći, ali kad god na putu do posla vidim tramvaj ispred svog vozila, pomislim jao ne, sad će limene kršine da zablokiraju nešto ili da produže kolonu 2 bloka iza. Pogotovu kad vidim uparene Katice, Divag sa prikolicom ili CAF. Tromi su a preglomazni za veći deo linija na desnoj obali Save.

Pre neki dan nas jedan tako obrnuo oko Slavije i onda izbacio. Kaže ne mož' da ide dalje, bio udes negde posle Slavije. Ja sam još bio najpomirljiviji, pola putnika htelo da mu sve po spisku kada su videli da ih obrće oko Slavije umesto da im otvori na onom prilazu pred kružni tok. Dok je obišao krug oko Slavije prođe 10 minuta, jer su tromi i neispravni.

Dvojka je isto jedna sramota živa. Proklinjem je kad god se zeznem da idem njome. Da ne voze poluprazne tramvaje u krug 20 km/h pa i da razumem ono stajanje i blejanje kod Pristaništa. Ovako samo dodatno srozavaju liniju i odbijaju još više ljudi od korišćenja JGPa.


Tramvaji na DOS odlično rade na pojedinim deonicama kao što su BKA, Ruzveltova, izdvojeni kolosek na Autokomandi i tako to. Na drugim deonicama su krševi. I što je najgore - ometaju druge oko sebe svojom tromošću i veličinom.

Ne može ultra dugačak tramvaj koji zaposedne celu ulicu/dužinu bloka da bude surogat za metro, niti štaka za deo grada koji se 100 godina slepački razvija i tovari ljudima. Nije to rešenje.
 
Poslednja izmena:
Ne treba. Niti bi mogao da okreće oko Studentskog i Trga republike.

Kao što ni 9ki ne trebaju gliste i uparene Katice koje zablokiraju ceo blok oko sebe, nego da bude više polazaka solo vozila (ovo kažem za 9, za 31 treba običan zglobni autobus).

Desna obala Save je saobraćajno zakržljala i u skladu sa time se moraju birati i vozila koja će na njoj saobraćati.

Bolje za 31 da ga produže do Ustaničke (naravno, uz izgradnju veće i bolje okretnice) i da u skladu sa time povećaju broj vozila. Naravno, to se neće desiti, samo hipotetički kažem i maštam.
Za 31 nije dovoljan zglobni autobus, jedino da je interval 2 minuta, drugo rešenje ne vidim.
 
Ma najbolje da ukinemo duge tramvaje i pustimo solo Katice da se narod guši u špicu.

Koji vam je k***** više? Za ove na vlasti da razumem, ali koji je vama ovde k***** na (pod)forumu da iznosite ovakve stvari!?

Za celu godinu imao sam 3 puta problem sa tramvajima, a maltene ih svaki dan koristim.
NIsu sjajni, nekada nisu ni brzi, ali ovo je bespotrebno preterivanje.


Dosta je ovog sranja.......
 
Bio je dovoljan do pre godinu dana, do ove najezde Rusa. Znam i odgovorno tvrdim jer mi je 31 primarna i najkorišćenija linija preko 30 godina.

Jedan od razloga što sam protiv da vozila koja prolaze pored Hrama budu duža od 18 metara jeste to što gledam svako jutro šta bude kad se pojavi duži tramvaj. A isto bogme bude i na Autokomandi, od Franša pa sve do Specijalnog suda. Bolje da bude još više polazaka 31 nego da budu vozila duža od 18 metara.

Nisu takva ultradugačka vozila za stari deo Beograda.
 
Ma najbolje da ukinemo duge tramvaj
Ne da se ukidaju, samo da se koriste na Novom Beogradu, a ne da se trpaju u Slavije, Resavske, Beogradske, KT Autokomande itd.

Najgori prevoz u Beogradu su uvek bili tramvaji. Sada u zadnjih par godina su postali još gori. Ranije su ometali samo sami sebe. Sada ometaju i druge oko sebe.

A uz to su kvalitativno i vizuelno očaj i sramota. Spori, štrokavi, raspadnuti, nepouzdani, zavisni i od najmanje promene i anomalije duž trase.


Ako nešto znači, ja sam još odavno širio jeres da tramvaji treba da se šire po Novom Beogradu , a ne više po DOS. Samo sada ređe pričam o tome, jer je to dogma na forumu. Ali i dalje mislim isto to. I sa rastućim opterećenjem na desnoj obali, svake godine se to sve više vidi i u praksi.
 
Ne automobila. Autobusa i trolejbusa.

Kad mentoli pre ovih sadašnjih mentola, tamo 80ih, nisu uzeli da prave kršteni metro, nego Beogradu dali ovo kao utešnu nagradu:

tramvaj6.jpg


Ali ni ovo sa slike nije ništa strašno i sramotno, samo što mu je mesto na Novom Beogradu, a ne po gudurama i sokacima starog dela grada.

Može i do Rakovice, taj pravac je ok radio svojevremeno.
 
I prestanite da se služite Vučićevskim metodama debatovanja po kojima svako ko nije za trpanje ultradugačkih tramvaja u centar zakržljalog grada, je automatski za povećavanje automobila. To poremećenii granični ljudi tako rade, to raspravljanje po sistemu "a nisi za moj ekstrem? Znači mora da si za onaj suprotni! Nisi za crno? Mora da si za belo!"

Nigde nisam ni pominjao automobil odnosno njihovo širenje i povlađivanje. Manite me tih demagogija i gadosti kad nemate šta pametnije da kažete jer ste emotivno vezani za tramvaj koji se neko, koji ih koristi 30+ godina, usudio da kritikuje.
 
Vrh