Šta je novo?

Trolejbusi

Везано за моје сараднике, и оно око чега смо се договарали, приоритет за тролејбус је веза Медаковића и Бањице преко Трошарине и Јерковића са градњом (ширењем) СМТ. Најванији разлог за то је постојање алтернативних траса и градња новог депоа. Како је план "4+4+4 за 40% електричног превоза", одабрана су 4 приоритета.

1-Медаковић-Бањица (затварање круга)
2-Бањица-Канарево брдо Видиковац/Баново брдо са гранањем за Миљаковац 3.
3-Студентски трг-Париска-Земун са гранањима за Земун Нови град и Нову Галенику (преко Ушћа и Булевара Николе Тесле).
4-Деспота Стефана-Драгослава Срејовића-Миријево.

Оно што су ми рекли неки који боље познају Миријево, Миријевци се ложе на 100 аутобуских линија свугде, заболе их за тролејбус. Везано за кампању/представљање, може се указати на саобраћајну буку, везу са Земуном, као и то да укидамо (преклапамо са тролом) само 27Е. Ако тамо има отпора или равнодушности, тада тролу пичимо на Вишњички булевар са гранањима за Карабурму 2, Лешће. Тада се 23 крати до Панчевачког, а туда продужава зглобна 48, Карабурма 2-Деспота Стефана-Таковска-Кнеза Милоша-Прокоп-Дедиње-Миљаковац 3. Ка Карабурми су велике жалбе на буку.
 
@Karlo del Ponte
1. Kako je zamišljeno to da se realizuje i od kada je taj plan?
2. Da li ste radili ili radite nešto na tome da se sačuva trolejbuski podsistem u postojećem stanju? Tu mislim i na nabavku novih trolejbusa.​
 
Vrh