Vrlo brzo nakon ovog tendera, za Transdev u Arnhemu (Holandija) biće isporučeno 79 Yutong Trolejbusa, Solaris više nema kapacitete da isprati proizvodnju, HESS se u Bellachu fokusirao na treće delatnosti pored trola.
Inače, Yutong je praktično osvojio Skandinavske države, sada se prelio na Holandiju (svaki treći novi E bus je Yutong), takođe su imali skora isporuke u Poljskoj (na Solarisovoj teritoriji!), na Balkanu su počeli u Grčkoj, ali eto ih kod nas i verovatno će sa Strelom sklopiti još dilova. Prisutni su u 26 Evropskih država, ali im je fokus na Zapadnoj i Severnoj Evropi.
Kapaciteti Yutonga su neverovatni, u fabrici u Zhengzhou na nedeljnom nivou mogu izbaciti 300 jedinica, poređenje radi VDL može izbaciti toliko za godinu dana, pored brzine proizvodnje imaju značajno nižu cenu, jer direktno nabavljaju baterije.
Kinezi nisu više pretnja, nego realnost, propast Van Hool-a je upravo rezultat ignorisanja tržišne stvarnosti od strane Evropskih proizvođača i nadiranja KIneske konkurencije. Samo je pitanje ko je sledeći na tanjiru...
Brzo će se to preneti i na železničku industriju.