Šta je novo?

Trolejbusi

Niko ovde ne koristi "Vuciceve metode" ali cinjenica je da kratki(dvodelni) tramvaji jednostavno nisu za grad velicine Beograda.
 
Šta rešavaš dupliranjem Katica koje će da voze sa popunjenošću od 10 do 70% a zato blokiraju svaki blok i raskrsnicu na DOS gde stanu jer su ulice i blokovi premali, a oni upareni dugački po 30 metara?

Rešiš jedan problem a zato ukenjaš sve oko njih. Gledam to svako drugo jutro. Gubim po nekoliko minuta čekajući da se mrcine ispred pomere da dođe moj autobus do stajališta, ili da odblokiraju Slaviju, ili raskrsnicu sa Nemanjinom, sa Sarajevskom, sa Beogradskom, KT Autokomande, itd itd...

A jednu dvojku prvo uvek čekam 20 minuta jer imaju 2 vozila po smeru, a onda kada se dovuče, vozi kao po jajima u Karađorđevoj, i onda posle blejimo još 10 minuta kod Pristaništa. Potrošim pola sata na deonicu koju alternativnim pravcima i prevozom pređem za 15-20 minuta. A to na šta liče te Katice na Dvojci, to je tek posebna tema.
 
Niko ovde ne koristi "Vuciceve metode" ali cinjenica je da kratki(dvodelni) tramvaji jednostavno nisu za grad velicine Beograda.
Nije ni javni prevoz bez metroa za grad veličine Beograda pa eto, tu smo gde smo.

A Vučićeve metode su korišćene na prošloj strani gde je meni imputirano da ako sam sit tromih i disfunkcionalnih tramvaja, da sam za njihovo potpuni ukidanje i povećanje automobila. To su džukačke metode i fore.
 
Najbolje da sklonimo "odvratne trome dugacke" tramvaje iz centra grada pa nek vrte na 13, 3-4 dvodelnih katica i resen problem. I ovako ako ne završe savsku za 10 dana ostace samo 13ica da vrti ceo dan
 
Centar grada i treba da ostane bez njih.

Ovo što se radi je kao kad bi čovek od 30 godina uzeo da trenira basket i isteže se sa namerom da poraste jer nije dovoljno kad je bio mlađi. Ne care, to se ne radi tako, vreme tvog rasta i jurenje visine je prošlo. Tovarenje tramvaja u grad bez metroa neće nadomestiti ništa. Samo će dodatno pogoršati stvari, kad krenu da blokiraju svaku raskrsnicu kroz koju prolaze.

A slepci su svi koji su vladali Beogradom u zadnjih 100 godina, uz povremene kratke izuzetke. Vučić i njegovi su krivi za period od 2012. ali za sve pre toga krivi su svi od 1924. naovamo.

Ovo je jedan slepački vođen i građen grad, i to se vidi sa aktuelnom situacijom sa tramvajima proisteklom iz cirkusa i utešne nagrade "Tramvajem u 21. vek".
 
Slazem se da je tramvaj u centru grada izuzetno spor ali bas zbog toga ga treba ubrzati a ne ukinuti. Kada bi semafori radili u korist tramvaja bio bi mnogo brzi a sa duzim tramvajima manja je potreba za vise vozila
 
Nema kako da se ubrza.

Čak se i na potpuno ispravnim a ravnim deonicama sami njihovi vozači u..ravaju da ih zalete brže od 30 km/h. Recimo u Karađorđevoj.

A onda još stanu kod Pristaništa pa putovanje od 20 minuta pretvore u 30.
Ako bi na primer 9ka isla na 2 minuta sa dvodelnim tramvajima zar ne bi onda isti taj dvodelni tramvaj na primer na autokomandi stalno prolazio i blokirao automobile
Manje nego ovi dugački. Brže prođe, lakše nađe sebi mesta u koloni ka Hramu, brže kreće, brže ulazi u stajalište, iza sebe ostavlja prostor autobusu (ili drugom tramvaju) da pristane, kraj mu ne visi preko raskrsnice i ne blokira Pasterovu, na Slaviji pravi manji bedem nego dupli, itd...

Sve to utiče. Tesan je ovo grad, 15/18 metara gore dole mnogo znači, pogotovu na desnoj obali.
 
Znaci ovako svi tramvaji osim 13 idu u centar grada kada bi ih sve sklonili iz centra koja bi bila njihova poenta? 9 da vrti Banjica- Autokomanda, 7 da skratimo do tasa ili da je ukinemo zbog 6. 2, 5, 10, i 14 da ukinemo a da 3, 11 i 12 skratimo do Gospodarske mehane, ali bi ipak najbolje bilo da ih ukinemo zato sto "mnogo blokiraju saobracaj" i "vise" na raskrsnicama. Da su Pariz, Berlin, Budimpesta razmisljali da ce tramvaji da im blokiraju saobracaj i da ce da vise na raskrsnicama bili bi jos gori nego mi sad.
 
Dugačka vozila treba da voze po linijama po Novom Beogradu i po kraku ka Rakovici. A što na Novom Beogradu ima samo jedan krak šina i 3 linije koje voze po njemu, to treba pitati sve koji su ovde vladali od 1980. pa do danas.
 
Vrh