Šta je novo?

Trolejbusi

1000028427.jpg
 
Pa mislim sa Medakovića do centra se putuje i po 40 i vise min i kad 29 radi normalno, ako bi kruzila toliko putovalo bi se preko sat, plus bi postala ekstremno nepouzdana, a i u normalnom rezimu nije bas posebno pouzdana, idu redovno po 3 zaredom.
Kroz Nemanjinu bi mogla neka druga linija da se produži, 19 ili 22.
Ne znam dal trenutno ima dovoljno zglobova za "normalnu" 29A Medaković 3 - Studenski trg ili još bolje Veljko Vlahović - Dunavska, sigurnu ima za solo/zglob, mada bi zglobizacija bila dugoročno rešiva nabavkom više zglobnih.

Medak 3 ima 18 i 20 sa koje mogu presesti u slučaju izbegavanja pešačenja kroz naselje do V. Ilića, ali Dorćol i Vlahović su oštećeni hronično katastrofalnim stanjem 26.

Juče ništa živo u Cara Dušana, sve za 8-15 minuta. U Francuskoj 37 za 5min iako je puno stajalište što znači da mi ništa nije pobeglo ispred nosa nego se 26 i 37 nisu dugo pojavile. Na drugom kraju se isto gomilaju i kvare i Turci i Belorusi. Horor.

Takva 29A bi mogla obezbediti alternativu solo 26 i 29, i u slučaju nabavke 50 više zglobova permanentno zameniti solo trolu 29, uz skidanje sufiksa A. Ako su mogli da solo autobuse na 21 uvedu usled nedovoljnog broja trolejbusa onda bi zglob na 29 imao još više smisla obezbeđenjem obezbedi kapaciteta, pouzdanosti, komfora i višeg kvaliteta prevoza, uz oslobađanje grdnih trola neophodnih za vraćanje 21 i 22 na Studenski trg, odnosno solo autobusa koji bi uz druge s 30, 70 i ostalih linija pored 25 mogli pokriti i samu 26.

Kontam da kad ja mogu do brda da planinarim s 56 umesto da kidam živce s 37, 52 i 53, zašto ne bi mogli i vi malo duže da pešačite do pouzdanijeg zgloba, tim pre ako nemate ovoliki breg kao ja?

For me, it's a no brainer.

Uz to autobus bi eliminisao ovakve slučajeve skraćivanja zbog radova, a bez autobuske zamene do grada. Sad je cela mreža odsečena od centra upravo zbog stanja trolejbuskog sistema. Autobus bi kupio vreme i trolama. Ukidanjem 19 bi bilo moguće pojačati 21 i 22. Mreža bi ka Konjarniku i Medaku ostala u slučaju da dođe do obnove trola nakon promene vlasti.

Mercedes ne pravi trole pa ukoliko kojim čudom nabave njegova hibridna ili gasna vozila uoči Ekspa to bi uz sve gorenavedeno bila revolucionarna promena za celu trasu.
 
Poslednja izmena:
Trolejbuska linija 29 koja je skraćena do Slavije umesto Studentskog trga izbacuje putnike na kružnom toku Slavije koji posle kruže i prelaze Beogradsku ulicu da bi stigli do stanice na kojoj presedaju na autobuse za Studentski trg gde trola 29 originalno okreće. Samo u Beogradu.

449168923_3753882454868329_8684490916345169348_n.jpg
Ako nisi ispratio menjaju se stubovi koji nose kontaktnu mrežu duž kralja milana ono što nisu uradili prošle godine
 
@Express
E kada neko poput tebe sa onolikim saobraćajnim znanjem i poznavanjem situacije u gradu počne da racionališe kako treba menjati trole autobusima, makar i privremeno, onda znaš da se žaba već ozbiljno skuvala.

Cela poenta ovog taktički osmišljenog zapuštanja sistema je da ljudi dođu do tačke kada će od frustracije pokleknuti i reći "ukidaj trole ako treba, samo daj da normalno saobraća linija". I tada znaš da su pobedili.
 
@Express
E kada neko poput tebe sa onolikim saobraćajnim znanjem i poznavanjem situacije u gradu počne da racionališe kako treba menjati trole autobusima, makar i privremeno, onda znaš da se žaba već ozbiljno skuvala.

Cela poenta ovog taktički osmišljenog zapuštanja sistema je da ljudi dođu do tačke kada će od frustracije pokleknuti i reći "ukidaj trole ako treba, samo daj da normalno saobraća linija". I tada znaš da su pobedili.
Potpisujem. Znaš da podržavam širenje trolejbuske mreže (pretežno ka južnim delovima grada), ali bez obzira na uzrok sistem je praktično na ivici provalije. Nema sumnje da putnici zaslužuju kvalitetniju prevoznu uslugu, makar i bez trolejbusa.

Autobusima bi bilo kupljeno vreme, međutim nada o restartovanju sistema može opstati samo ukoliko neophodna infrastruktura ostane netaknuta.

Ne dođeš dugo na temu, da bi ti presela cela godina videvši da je ceo pravac skraćen bez opravdanog razloga. Kolko ja znam za radove treba obezbediti autobusku zamenu. Koji bezobrazluk, ali neka, sve je unapred planirano.

Dozvolili smo im, sad nek ispaštamo.

@direktor

Naravno da sam video. Zato sam ispizdeo što je to upravo svrha A linija. Šta ih više sakate.

I da, umalo da zaboravim.

Prošle nedelje nas isterao na Slaviji. Nisam siguran dal je subota bila, ali znam da vikendom ne ide dalje. Bilo mi žao Španjolki. To kod njih nema. Znači logična trasa ka centru, jedna linija produžava (31) a druga se krati (29) iako su obe podjednako važne.

A juče me Dorćol neprijatno iznenadio usred Kneza Miloša. Sve živo ko na pokretnoj traci, samo 40: 10min a 41 ni nema! Koji baksuz, još molio Boga da mi dođe zglob.
 
Poslednja izmena:
Trolejbuska linija 29 koja je skraćena do Slavije umesto Studentskog trga izbacuje putnike na kružnom toku Slavije koji posle kruže i prelaze Beogradsku ulicu da bi stigli do stanice na kojoj presedaju na autobuse za Studentski trg gde trola 29 originalno okreće. Samo u Beogradu.​
A gde su nas nekada originalno vozile trole na linijama 19, 21, 22 i 29, dok nas danas voze autobusi na 21 i to od Slavije ka periferiji.​
 
I koliko je do sada remontovano troli u kordun metalima? Koliko se planira u buducnosti i ima li smisla odraditi veci broj?
 
I koliko je do sada remontovano troli u kordun metalima? Koliko se planira u buducnosti i ima li smisla odraditi veci broj?
Garazni brojevi remontovanih "Kordunki" su 2019, 2024, 2029, 2031, 2032, 2047, 2072, ukupno 7. Ja ocekujem da ce jos troli ici na remont, ali u daljoj buducnosti. Remonti su super za nase trole i odlicno su dosadasnje odradjene, ali su naravno vec u raspadu zbog pogona Dorcol. Vredno je samo ako cemo uopste imate trole u sledece 2 godine barem.
 
За две године ће да дигну шестоспратнице 4000евра квадрат, какве нове троле.
 
Garazni brojevi remontovanih "Kordunki" su 2019, 2024, 2029, 2031, 2032, 2047, 2072, ukupno 7. Ja ocekujem da ce jos troli ici na remont, ali u daljoj buducnosti. Remonti su super za nase trole i odlicno su dosadasnje odradjene, ali su naravno vec u raspadu zbog pogona Dorcol. Vredno je samo ako cemo uopste imate trole u sledece 2 godine barem.
I 2040 i 2041.
 
Jel to ladno na Slaviji piše da stiže 22-jka za 14 minuta, a 22-jka ne radi ovih dana…
Ja sinoć čekao prevoz kod "Dragiša Mišović". Sve linije zakucale kako su po 10+ minuta najbliže, a za 42 čas pisalo 2-3 minuta, čas 22 minuta. Na kraju je linija 42 došla nakon 2 minuta, dok su 40, 41 i 34 došli itovremeno, iako je na displeju pisalo da dolaze u različito vreme.​
 
busevi.com
subota | 13:50
Pretraga... (npr. linija 15)
Izmene na linijama: 22, 46, 55 zbog radova u ulici Gospodara Vučića (od 29.06.2024)
Aktivne izmene na linijama
Linija 22 Linija 22A1 Linija 46 Linija 55
🚧

Izmena aktivna do: 03.07.2024.

Zbog izvođenja radova na redovnom održavanju kolovoza, koje će izvoditi JKP „Beograd put“ u ul. Gospodara Vučića (Faza 2, Faza 3), u periodu od subote 29.06.2024. do 03.07.2024., doći će do potpunog zatvaranja kolovoza ul. Gospodara Vučića, od ul. Đerdapska do ul. Bačvanske.

U pomenutom vremenskom periodu menja se režim rada linija JGP-a na sledeći način:

Od 29.06.2024. do 03.07.2024. celodnevno:

Privremeno se ukida trolejbuska linija 22
Privremeno se uspostavlja autobuska linija 22A1 (Kruševačka – Zvezdara)
Trasa linije 22A1: Smer ka okretnici Zvezdara: Okretnica Kruševačka, Miklošićeva, desno Kruševačka, Ustanička, Vojislava Ilića, Gospodara Vučića okretnica “Zvezdara”; Smer ka okretnici Kruševačka: Okretnica “Zvezdara”, Gospodara Vučića, Vojislava Ilića, Ustanička, Kruševačka – okretnica “Kruševačka.

Autobuske linije: 46, 55: u smeru ka Mirijevu saobraćaće ulicama: Južni bulevar, Grčića Milenka, Vojislava Ilića, Gospodara Vučića i dalje redovnim trasama; u smeru ka Autokomandi saobraćaće ulicama: Gospodara Vučića, Vojislava Ilića, Žička, Cara Nikolaja II, Maksima Gorkog, Južni bulevar i dalje redovnim trasama
Privremeno se uspostavlja stajalište „Gospodara Vučića 1“ u ulici Gospodara Vučića, na poziciji oko 30 merata posle zone raskrsnice sa ulicom Gospićka, za linije: 22A1, 46, 55.

Privremeno se ukidaju sledeća stajališta:

U ulici Gospodara Vučića, u smeru ka ulici Vojislava Ilića: „Grčića Milenka“ (#232) (za linije: 22, 46, 55), Bačvanska (#230) (za linije: 22, 46, 55) i „Škola Vojislav Ilić“ (#830) (za linije: 46, 55)
U smeru ka Autokomandi: „Bačvanska“ (#229) (za linije: 22, 46, 55), „Grčića Milenka“ (#231) (za linije: 22, 46, 55), „Škola Vojislav Ilić“ (#831) (za linije 46, 55), “Đerdapska” (#829) i „MPI“ (#827) (za linije: 46, 55) i okretnica „Krševačka“ (#234) (za liniju 22)
Napomena: Polazno stajalište trolejbuske linije 22 (#234), biće izlazno stajalište za liniju 22A1, a izlazno trolejbusko stajalište (#233) će biti polazno stajalište za liniju 22A1.

Napomena: Vozila sa linije 22A1 će promenu smera kretanja vršiti kroz trolejbusku okretnicu „Kruševačka
 
Vrh