Šta je novo?

Trolejbusi

2169.

20240703_172736.jpg
 
Onda neku minibus trolu za liniju 24 i Vračar historical? :unsure:
Mislio sam na to da su ovi dupli zglobni preveliki za naše ulice na desnoj obali Save ali da bi solo i obični zglobni svakako bili dobrodošli i korisni. A 24 mislim da funkcioniše ok sa ovim kombijima. Mada ne tvrdim ništa, jer se dugo nisam vozio. Nekada su na njoj bili Ikarusi i Konektosi, pa Ikarbus midibusi pa sad ovi minibus-kombiji.
 
Da im prodamo recept sa krompirom i nasi su prokisnjavali mozda neko iz grasa nesto nije zatvorio
 
Kakve to veze ima sa Škodama? Mogli su da uzmu i po višoj ceni da su hteli. Što sad nisu oborili ponudu Otokara koju su apsolutno mogli da obore zbog previsoke cene. A i što nisi raspisali ponovo tender, ako su hteli da uzmu nove trolejbuse? A svi ti turci su opet bolji od ruskog i beloruskog otpada, a jedino što sam gotivio od tih serija je Liaz 5256 koji je pošteno odradio 10 godina.
 
A gde su nas nekada originalno vozile trole na linijama 19, 21, 22 i 29, dok nas danas voze autobusi na 21 i to od Slavije ka periferiji.​
Ćuti još su trole dobro prošle. Autobus 30 nisu skratili do Studenjaka već do Slavije još pre nego što smo došli na svet, a danas ga srozali na 25 minuta radnim danom (išla na 6) proliferacijom 26, 29 ili 31, sve do jedne horor linije. Poslali danas nakrivljen Conecto a 26 ni nema (čitaj saobraća sa 10-minutnim rupama između grupa polazaka na 3min).

Trola dokle vozi (G. Vučića-Slavija) bar i pri poremećaju retko nailazi ređe od 5 minuta. Mora baš da bude žešće s*anje da bi prevršila tu meru. Slabije linije poput 21 ne dostižu 30 po redukciji polazaka (21 iako sekundarnog karaktera i dan danas saobraća mnogo češće od 25 minuta).

Danas sam jako dobro osetio na svojoj koži osakaćenost 29, a lično preporučujem Šapiću da se upusti u avanturu zvanu 26. Jedva živ ostao od Dunavske do Stadiona. Bila je to užasna mešavina nedovoljne klime, sporadične promaje i dima iz motora u putničkom salonu. U pitanju je Mobilitasov gMAZ koji nažalost nije jedino "sertifikovanovo vozilo za gušenje ugljen-monoksidom™" na toj liniji.
Nisu imune ni nove Akie i Cobre, pa ni matore "stotrojke". U svakom slučaju "će nas poguše kolko se puše".

Trola 29 ma koliko omražena bila manje gnjavi od 26, ništa se više ne gomila, pri čemu te trolejbus (ne)održavan u Dorćol-šupi ne može gušiti kao loše održavan autobus.

Preglomazno je to za našu favelu na desnoj obali Save.
Mada ipak bolju od Vrčina i Vranića gde Lasta lomata vozila od skoro 19m. ;)

Ajde da kažem teže na 41, ali sa 29 i 40 nema problema. Ako u Cirihu savladava lakat krivinu može i ovde obična kola ko od šale da obilazi na relativno pravoj trasi.

To ti je zglobni pušer s pratećom na dodatnom kraćem segmentu projektovan tako da po manevarskim sposobnostima (unapred) što manje odstupa od običnog zgloba. Može se videti na klipu s Hegibachplatza kako se zapravo drugi zglob manje istura nego zadnji prepust "jednozgloba", pri čemu prateća izbegava smanjenje unutrašnjeg kruga.

Ova caka koja značajno poboljšava manevarske sposobnosti običnog zgloba manifestuje se na isti način i kod dvozgloba u odnosu na zglob.

Plavi most trebutno, pokidane motke
Pogledajte prilog 203857
Užas. Samo da mi je znati kakav su belaj juče napravili pošto je bilo isto tako, a gore je samo jedna trola stajala na ulaznom stajalištu (do 18-ice, ne dole gde trole treba da stoje) s zatvorenim vratima celih 10 minuta. Donji deo terminusa Medaković koji vrvi od trola i leti bio je praktično pust što do juče u životu nisam video.

Situacija sa Ukrajinom nas je spasila Maza, Liaza i Bkm-a
Al ojadila turskim rakijama i zmijama koje osim toga što nam jedu džigericu truju nam i pluća.

Što se trola tiče da su hteli Škodu (Solaris ili SOR) uzeli bi istu pri (u cenovnom rangu trolejbusa) za grad povoljnijim uslovima u odnosu na precenjene turske i kineske autobuse. Trole duže i traju, jeftinije su za održavanje pa i mogu biti skuplje. Troškovi se vremenom poravnaju tako da ne treba dobre trole automatski gledati kao nepovoljnu investiciju. Taj ko tako misli u ogromnoj je zabludi.
 
Poslednja izmena:
Mislio sam na to da su ovi dupli zglobni preveliki za naše ulice na desnoj obali Save ali da bi solo i obični zglobni svakako bili dobrodošli i korisni. A 24 mislim da funkcioniše ok sa ovim kombijima. Mada ne tvrdim ništa, jer se dugo nisam vozio. Nekada su na njoj bili Ikarusi i Konektosi, pa Ikarbus midibusi pa sad ovi minibus-kombiji.
Ma samo kad bi uzeli normalne zglobne trolejbuse, pa bi to za nas bio ogroman skok na bolje. Ne treba maštatati o nekom trozglobu u Beogradu, kad ni normalnih zglobnih nikad nema dovoljno, a pogotovu trolejbusa sa 95% solaća. Kakav nam je trenutno vozni park, obradovale bi me čak i Bozankaya trole, samo da ih uzmu više. Sramotno je stanje BKM trola.
 
Zašto je ona starija serija BKM tako brzo rashodovana , čini mi se 201 oznaka?
Ti trolejbusi su samo nestali posle par godina rada.
 
Vrh