Šta je novo?

Trolejbusi

Mi koji o tome diskutujemo smo za proširenje mreže. Ali ipak bi trebalo voditi računa i da putnici ne bi baš bili radosni da se 31 pretvori u trolu. Mi gledamo opšte dobro za grad, a njima je važnije pouzdanije vozilo. Rešenje je više ulaganja u pouzdanost elektro-sistema i njihova promocija. Ja ne bih imao ništa protiv ni da karta za voz, tramvaj i trolejbus, a jednog dana i metro bude simbolično jeftinija
 
31 да буде трола? НЕ! Замислите да се само покида контактна мрежа или да нестане струје, ХАОС би настао у граду. Аутобуске линије које се могу заменити тролом морају бити кратке и морају имати неку "допуну" односно да негде у близини иде нека линија која би могла "извући" ову ако(кад) нестане струје :)
 
Eto, kažem ja... Ali pouzdana trola sa autonomijom napajanja, pozdana mreža i slično bi bile prhvatljive, posebno za Zemun, Bulevar Despota Stefana i Ustaničku
 
Мени се због тога уопште не свиђа што булевар зависи од трамваја.Ако (кад) се деси неки судар или нестане струје ћао! Или ићи пешке или на тролу или на 79 -.- Убијеш се од пешачења како год да окренеш :rolleyes:
 
Mislim da možemo uvesti i gradske helikoptere, onako na par mesta heliodrom i na 15 min helikopterom kroz grad!
 
Somi303, osamdesete i redukcije struje su davno prosle. Nece valjda grad da se razvija uzimajuci u obzir nestasice struje? Da li cemo onda da gradimo i zgrade bez liftova da se ljudi ne bi zaglavljivali u slucaju nestanka struje? Dajte, ljudi, malo optimizma! Nije sve bas tako crno. :D
 
То не би било лоше :kk:
Ленто, нисам рекао да ће бити рестрикције струје него да ће нестајати кад се покида мрежа или једноставно нестане струје :D
 
Ozbiljno receno to bi bilo super kada bi imali domace proizvodnje trolejbuse.Mogli bi da se uvedu i u Novi Sad,Suboticu,Nis i Kragujevac.

Struja je i bice nam uvek jeftinija od dizela ili gasa jer imamo lignita kolko oces za dogledno vreme.

A i autobusi na struju su buducnost,a trole su medjufaza izmedju autobusa i autobusa na struju a ne neki hipi vid prevoza kako je gradoancelnik izjavljivao ranije,i da ce ukinuti sve Trolejbuske linije u grad.
 
direktor":1taz5ey9 je napisao(la):
Njile gosa je napravila prototip trole i gsp je bio zadovoljan 199t su trebali serijiski proizvoditi ,Takodje ikarbus je imao prototip zglobne trole ,fap je iste sklapao po licenci .A to da se neisplati razvijati nije tacno svaka fabrika autobusa u rusiji nudi svoj autobus kao trolejbus.Inace ni ta bjeloruska nije komplet njihova to je sve lejpo samo sklopljeno tamo :kafa:
Знам за то. И зашто то није заживело?
hazard":1taz5ey9 je napisao(la):
Pravljenje domace trole bi imalo smisla samo ako bi fakticki svaki malo veci grad u Srbiji imao bar jednu ili dve linije trolejbusa. Da se radi samo za Beograd nema smisla, a i tesko bi se probio na inostrano trziste.

Isto vazi i za neki domaci tramvaj - imao bi mozda smisla kada bi pored BGa tramvaj imali i NS, KG, Subotica, Nis i jos 2-3 grada. Ovako nema svrhe.
Управо то. Нема коме да се продају домаће троле. Ако буде неких градова у будућности који планирају да уведу троле, то је друга прича.
 
Ta trola bi izgledala otprtilike kao MAZ 203T,Ikarbus sa pogonom na struju... Tako da tu ne bi bilo ničeg novog,a što se tiče hrvata,mislim da se oni nisu usrećili sa proizvodnjom tramvaja.. :laugh: Čak ni nama nisu uspeli da ga uvale... :D
 
Wile E. Coyote":j4ly1vt4 je napisao(la):
Већ је помињано да се развој домаће троле не би исплатио. Требало би развијати пројекат, што кошта, а модел би се радио у малим серијама, што такође кошта. Не знам колико је то овде познато, али ГОША је развила екстра прототип ЕМВ. Наравно, из наведених разлога је био скуп, и железница је купила РВР-ове, који су били дупло јефтинији.

Уосталом, погледајте Хрвате и њихов трамвај. Треба се пробити на ионако ограничено тржиште, а поред дугогодишњих и много познатијих произвођача, то није тако лако. :grand:
Pa gde su se oni to probili? http://www.index.hr/vijesti/clanak/...-putnike-jer-nisu-dovoljno-cvrsti/427041.aspx :D
 
"Kvalitetu tramvaja ne osporavam, ali problem je prebrza i loša proizvodnja, zbog koje će tramvaje trebati konstantno servisirati i nabavljati nove dijelove", rekao je Berić.

Slican problem kao sa N serijom. Sto je brzo to je i kuso... :/
 
Troje*******us gar. br. 2077, nema još ni godinu dana staža na našim ulicama, a u vožnji se ponaša kao da nema ama baš nikakve amortizere. Toliko tresne svaki put kada pređe preko neko ulegnuća / šahta da je to strašno... Predviđam vrlo sumornu budućnost ovom vozilu, s obzirom kakve potrese i udare preživljava svakodnevno.
Kakav je osećaj voziti se u njemu može da se pretpostavi. BKM kvalitet... :rolleyes:
 
NOVI 011":3tkyu0m6 je napisao(la):
Wile E. Coyote":3tkyu0m6 je napisao(la):
Већ је помињано да се развој домаће троле не би исплатио. Требало би развијати пројекат, што кошта, а модел би се радио у малим серијама, што такође кошта. Не знам колико је то овде познато, али ГОША је развила екстра прототип ЕМВ. Наравно, из наведених разлога је био скуп, и железница је купила РВР-ове, који су били дупло јефтинији.

Уосталом, погледајте Хрвате и њихов трамвај. Треба се пробити на ионако ограничено тржиште, а поред дугогодишњих и много познатијих произвођача, то није тако лако. :grand:
Pa gde su se oni to probili? http://www.index.hr/vijesti/clanak/...-putnike-jer-nisu-dovoljno-cvrsti/427041.aspx :D
Па о томе и причам. Нико није купио њихове трамваје, иако су их нудили Софији, Хелсинкију, Београду... А развој тих трамваја је коштао. Да ли се више исплати развијати возило које ће због малих серија бити скупо или купити готово возило? Ја сам за другу опцију.
 
Они нису извезли ниједан трам, али је зато Загреб купио 140 комада што е солидан број :D
 
samo beograd dnevno ima hiljadu buseva u saobraćaju. ako veliku većinu toga prebacimo u trole ikarbus bi mogao da živi samo od beograda. a verujem da drugi gradovi kad bi uvideli prednosti trola i sami hteli da pređu na iste.
 
Da se ne zanosimo.realno treba uraditi prosirenje za bar 2-3 linije sto ne bi bila mala stvar.A ondak jednog dana trolejbuse domace da stancujemo.
 
Somi303":holnc07g je napisao(la):
Они нису извезли ниједан трам, али је зато Загреб купио 140 комада што е солидан број :D
Iz prve ruke (iz zagreba) Veliki broj novih tramvaja je povučen sa ulica zagreba zbog skupog održavanja,pošto je ZET došao do zaključka da se malo zaleteo sa kupovinom tramvaja,pa su se na ulice opet vratili stari tramvaji koji su kod njih u doduše mnogo boljem stanju,ali jeftiniji za održavanje... :kk:
 
Па нека се ЗЕT угледа на ГСП. ГСП је одавно схватио да је одржавање "скупо" и престао то да ради :laugh:
 
NOVI 011":gkxjb870 je napisao(la):
Iz prve ruke (iz zagreba) Veliki broj novih tramvaja je povučen sa ulica zagreba zbog skupog održavanja,pošto je ZET došao do zaključka da se malo zaleteo sa kupovinom tramvaja

Šta podrazumevaš pod tim da je veliki broj novih tramvaja povučen sa ulica?
Da li su ih parkirali tamo u pogonu i odlučili da ih više ne koriste, kako ne bi morali da ih održavaju? Ne bih rekao da je baš tako kao što kažeš...
ThinkingSmiley.gif
 
Felix55":ldk38jlc je napisao(la):
NOVI 011":ldk38jlc je napisao(la):
Iz prve ruke (iz zagreba) Veliki broj novih tramvaja je povučen sa ulica zagreba zbog skupog održavanja,pošto je ZET došao do zaključka da se malo zaleteo sa kupovinom tramvaja

Šta podrazumevaš pod tim da je veliki broj novih tramvaja povučen sa ulica?
Da li su ih parkirali tamo u pogonu i odlučili da ih više ne koriste, kako ne bi morali da ih održavaju? Ne bih rekao da je baš tako kao što kažeš...
ThinkingSmiley.gif
Bukvalno: Nisu bili zadovoljni koliko im je dozvoljeno da poskupe karte,pa su odlučili da povuku veliki broj Tramvaja,autobusa iz upotrebe do daljnjeg. A,kad već povlače,povući će nove tramvaje... :grand: Inače Hrvati imaju problem sa mnogo povlastica,pa ZET često dobija subvencije države,koje sad teško vraća. Inače održavanje vozila je koncesija strane firme(saznaću koje) koja ih košta papreno(informacija sa nekog hrvackog portala)
 
Па да се вратимо на тему :)
Стигао нови модел тролејбуса само за БГ
Ради се о моделу ЗиУ-9
24827_1400252845854_1218282428_31198394_5577800_n.jpg

:lool: :laugh: :lool:
 
Vrh