Pa sa prjektovanjem trole su zakasnili bar nekoliko godina. Beogradu trole skoro nece trebati ako budu odrzavali iole dobro BKM. Da je bilo plana moglo se pre 4-5 godina uci u taj projekat, mogao se napraviti prototip, testirati godinu ili vise i onda kupiti domace vozilo u seriji od 90 ili koliko je vec moglo.
Uporedo sa time trebalo se raditi na prosirivanju mreze po gradu. Ustanica ulica i trasa 31 je gotovo idelana za ovu vrstu vozila.
I ne samo u Beogradu, vec i drugi gradovi po Srbiji, a narocito Vojvodini su trebali uci u ovu pricu.
Ikarbus pravi prilico solidne autobuse, a projekat trole nije toliko komplikovan i verovatno bi se izborili sa njime.
P.S. Ima li neko slike unutrasnjasti trola sa kraja osamdesetih i pocetka devedesetih. Pre svega ciljam na sedista, pre nego sto su ih rasporili i unakazili.Bio sam mali ali mislim da su bila poprilicno udobna.Bio je braon skaj i sudnjer ako me secanje sluzi? Zna li neko?