Cuburac93
Higher intermediate
mogli su da mu stave ratkapne
Да организујемо кладионицу када ће расходовати првог шпанца?vucko":26yhi76p je napisao(la):A GSP je uspeo u rashod da za oko godinu dana stavi tri nove trole.Kao sto kazu ljudi na gsp forumu bice tek sou kada krenu da crkavaju ove zime nove trole jer su proslu preziveli jer su bili novi,a sada sve zavisi od gsp odrzavanja. :shok:
stf":2qbfo7ds je napisao(la):Али, са тим, што бих ја и аутобуски сектор поделио на независна предузећа, тј. сваки погон би постао засебно предузеће, које би засебно било продато.
Тиме добијамо здраву конкуренцију, и више пара.
Станиславе, па то се све дефинише уговором! Приликом сваке озбиљне приватизације, у условима који се захтевају је да компаније које се пријављују могу бити само из саобраћајног сектора, па онда, услов да се фирми не мења делатност, па ГУП и ДУП по којима је земљиште јасно дефинисано.stanislaw":1q5693ha je napisao(la):Plašim se da pitanje privatizacije autobuskih pogona previše liči na privatizaciju luke Beograd i sličnih ustanova. Iz vrlo jednostavnog razloga: gradsko građevinsko zemljište na kojem se pogoni nalaze vredi mnogo više od svih tih autobusa unutra. Prema tome, pitanje je ko bi učestvovao u takvoj privatizaciji i iz kojih namera.stf":1q5693ha je napisao(la):Али, са тим, што бих ја и аутобуски сектор поделио на независна предузећа, тј. сваки погон би постао засебно предузеће, које би засебно било продато.
Тиме добијамо здраву конкуренцију, и више пара.
А зашто да не купи? Па изградња погона је далеко већа инвестиција од целокупног возног парка. А зашто је нпр. Веолија купила пропало пожаревачко саобраћајно предузеће? И на крају га дигла на ноге.stanislaw":1q5693ha je napisao(la):Zašto bi neko kupio pogon sa 200 ili 300 autobusa prosečne starosti 10 godina i da li bi mu se isplatilo da ih u periodu od nekoliko godina zameni sa isto toliko novih autobusa? Ili bi pokušao da dobije građevinske dozvole za izgradnju mešovitih poslovno-saobraćajno-prevarantskih centara na većem delu placa?
Па управо тај принцип је директно гурање вредног земљишта у руке сумњивим фирмама са краким "стажом" у јавном саобраћају. Па довољно је само постојање једне такве групације: Беобус....па они су приватни ГСП, једнако одржавају возила и једнако се понашају према путницима. Услови се тако поставе да погоне могу купити само озбиљне компаније које су дуго у том послу и немају интерес и планове за тржне центре и слично.stanislaw":1q5693ha je napisao(la):Ja mislim da je jedina strategija poštene, a ne tajkunske privatizacije pogona: da grad ZABRANI rad prevoznika koji nemaju sve tehničke uslove koje ispunjavaju pogoni GSP-a i SP Lasta, uključujući minimalnu površinu placa po autobusu itd, itd, pa da privatni prevoznici na taj način budu NATERANI da se okupe u konzorcijume i otkupe te pogone, kako bi nastavili svoj rad i da SVA beogradska vozila tu budu parkirana i samim tim da ne bude viška mesta na raspolaganju građevinskoj mafiji za manipulacije...
stf":2jeoshps je napisao(la):аутобуски сектор треба продати. У овом случају подржавам, јер у нашем власништву остаје електрични превоз
Са непартијским руководством могло би чудо да се направи.
Пријатељу, депои су инфраструктура од виталног значаја за функционисање града. Са тим се нико не би играо, па ни наши врсни политичари. Све се лепо наведе у условима и крај.MilisaV":7jndbb5t je napisao(la):stf i tekako ova priča liči na luku beograd, fabriku čarapa partizanka. ikl, brodogradilište, kluz, bigz, novi dom, beogradsko bagersko i još mnoge druge......
to da se firma bavi tom delatnošću lako se izigra. recimo napravi se konzorcium gde transportna firma ima 1% a gospodin tajkun 99%. i eto ti firma koja se bavi godinama tom delatnošć... a takve stvari su prolazile na našoj privatizaciji.....
stf":3v7gjk7x je napisao(la):Станиславе, па то се све дефинише уговором! Приликом сваке озбиљне приватизације, у условима који се захтевају је да компаније које се пријављују могу бити само из саобраћајног сектора, па онда, услов да се фирми не мења делатност
stf":3v7gjk7x je napisao(la):па ГУП и ДУП по којима је земљиште јасно дефинисано.
stf":3v7gjk7x je napisao(la):Услови се тако поставе да погоне могу купити само озбиљне компаније које су дуго у том послу и немају интерес и планове за тржне центре и слично.
MilisaV":2mn178y4 je napisao(la):dalje ako je zemljište atraktivno stvarno je nepotrebno držati depo gsp-a (ili neku fabriku i slično) na tom mestu. lepo nek se izgrade komercijalni sadržaji ili objektni javne namene