Šta je novo?

Trolejbusi

Jedini način da se GSP dovede u red (uključujući bilo koju drugi zajednički poduhvat u gradu) je da ne postoji rukovodstvo! GSP mora biti kolektiv, organizovan po transparentnim principima kao javno preduzeće, čiji cilj nije profit, već pružanje usluge gradskog prevoza. Privatnom preduzeću cilj bi morao biti profit (ili tu nešto smrdi). Partokratskom "javnom", tj. državnom preduzeću se u bilo kojoj kombinaciji smeši sudbina partijskog zapećka. Jedino rešenje je autonomija, tj. odvajanje GSP od samog grada, i stvaranje autonomnog kolektiva koji se organizuje po principu transparentnosti, uključujući ne samo građane, već i sve rukovodioce, sve radnike, i sve zaposlene GSP-a.

Potrebno nam je kolektivno, transparentno donošenje odluka, uz potpunu dostupnost informacija. Open source GSP. Jedino rešenje.
 
Juče sam doputovao iz Sofije i imao sam priliku da se vozim sa Škodinim(SOLARIS) Trolama.. Pa ono je ludilo,čoveče kakve smo mi kante kupili u odnosu na te trole. :bash: Mislim shvatam ja cena i to sve,ali ono je čudo. Imam neke slike,samo da skapiram kako se postavljaju i ima da ih obesim... :laugh:
 
Ali mi smo sa tim beloruskim obnovili ceo vozni park, tako da se bukvalno skoro samo nove voze + neke starije. Tako bi isto bilo i sa tramvajima da smo kupili neke ruske tramvaje mogli bi 100 tramvaja da kupimo a ovako kvalitetnije smo uzeli ali samo 30 onda.
 
Mislim da je stvar u kreditnim aranzmanima. Ne vidim drugi razlog da se vodi razlicita politika u slucaju nabavke trolejbusa i tramvaja.
BKM je pristao na nase uslove finansiranja ovog posla.

Verujem da je Skoda vredna para i da je razlika osetna ali u slucaju da BKM cuvamo moze i on potrajati. Kvalitet je osrednjeg nivoa ali za nas standars su sasvim ok.
Odrzavanje je kljucno...
 
Problem je u tome suto u gspu nisu culi za rijec ODRZAVANJE :bash:
 
Problem je u tome suto u gspu nisu culi za rijec ODRZAVANJE :bash:
 
Ja sam savim zadovoljan tim beloruskim trolama, prikladno budžetu. Ne treba nam jedan svemirski brod naspram 80% otpada oko njega.
 
je*******iga i audi a8 je avion u odnosu na opel astru samo im je cena drugačija.

ali ako se astra održava kako treba preći će isto koliko i audi. samo je pitanje koliko čovek ima para i koliko mu je bitno da sedi u koži dok masažeri rade.....


elem na temi u tramvajima svi kukaju zašto nismo kupili ruske. ovde kukaju što nismo kupili nemačke.

ne može se narodu ugoditi.
 
Тролејбуски возни парк је био у таквом стању да је морало све да се мења. Купити јефтине троле је био једини начин.

И БКМ је сасвим у реду, ево, она старија серија сасвим лепо служи. Ово је шанса да ГСП са редовним одржавањем не уништи прерано троле и тиме повећа цену одржавања што доводи до бржег пропадања возила услед недостатка новца...
 
Одржавање мора да се поправи, иначе нећемо имати у чему да се возимо. Иначе, већ су три најновије БКМ троле у расходу: 2005, 2039 и 2045, а 5 од 10 Бонитоса (серије БКМ-ова из 2002.) је већ спремно за черупање.
 
jesu li ih ba[ rashodovali odnosno isekli u železniku ili čekaju neki deo?
 
Ови новији (2005, 2039 и 2045) чекају делове. Не знам шта се дешава са том гаранцијом, ако је има уопште. :rolleyes: А Бонитосе највероватније чека сецкалица. Не знам тачно који гаражни бројеви су у питању. Знам само да су 118 и 122 отписани, а кад сазнам остале, јавићу. ;)

Мада опет, пошто се прича да је ова најновија серија осетљива на воду, питање је како ће ове зиме да се понашају. По мом мишљењу, пожурили су са сечењем Зијача. Тако да се можда предомисле за Бонитосе, мада тешко.
 
Ако и њих буде. :) Рецимо, тренутни расход у Карабурми је: 929, 935, 980, 985, 993, 1082... :rolleyes: Неколико је такође мало-мало па у квару. Изгледа да се много ослањају на нове аутобусе што треба да стигну, а одржавање никако да поправе.
 
1111":12iagpdv je napisao(la):
Одржавање мора да се поправи, иначе нећемо имати у чему да се возимо. Иначе, већ су три најновије БКМ троле у расходу: 2005, 2039 и 2045, а 5 од 10 Бонитоса (серије БКМ-ова из 2002.) је већ спремно за черупање.
2 nova trolejbusa su odmah rashodovna i služe za delove, nikada nisu ni izlazili u saobraćaj.
 
BKM-ovi vozi po Moskvi, Petrogradu i uopšte gradovima na severu. Nekako mi je čudno da ispadaju tokom zime, pre će biti da je neko drugi zaslužan za njihovo ispadanje.
 
Samo rusi svoje sklapaju kod kuce jer su bjelorusima rekli da neispunjavaju cuveni standard GOSTR ja uporno govorim da smo mogli to da napravimo u fapu i da bi politicari ubrali daleko vise poena .Trole kao trole nisu lose za te pare odlicne kao odnos cjena kvalitet.Ali ODRZAVANJE je kljucna tacka :rant:
 
Cekajte molim vas, da li je u pitanju spekulacija ili su dve trole kanibalizovane?

Molim za precizan odgovor jer je ovo vrhunac idiotluka za koji sam cuo u gradu Beogradu.

Novo vozilo koje jos nije isplaceno se koristi za delove i otpisano je od dalje sluzbe i poprvaki?

Da li se mozda ceka popravka, delovi koji nikako da stignu, ekipa iz Belorusije da oppravi sklop koji nasi ne umeju?
 
Nisu dve vec 3.Imao je onaj zvanican spisak trola od gsp-a koji je neko skenirao pre oko mesec dana.Jasno su 3 nova BKM-a u rashodu.
 
Da, ali je veoma vazna terminlogija. Da li su ta vozila otpisana, da li su van voznog parka jer se cekaju delovi, poprvka jer su jos u garanciji ili ?
to sto je vozilo preskrabano na spisku moze da znaci mnogo toga...
A ako je ovo prvo u pitanju ovo nije slucaj za novine vec poternicu Interpola!!!
 
Vrh