Šta je novo?

Trolejbusi

Arnorian":3g22j691 je napisao(la):
Мислио сам на оне старе, не на прототип са краја '80-их.
Ма ја сам мислио на РВР електромоторне возове, кад си поменуо локомотиве.
Cuburac93":3g22j691 je napisao(la):
To je Leland to nije gosa
Јесте, то је Гоша, пао си на поправни! :lol:
 
Gošina trola na Brankovom mostu
gosintrolejbusnabrankovommostumm0.jpg


I njihov probni modeli iz osamdesetih
trolejbus.jpg


317792.jpg
 
Гоши су наредили да прекине производњу, па су касније неуспешно пробали да је обнове.
 
Чубурац, немој да ме схватиш погрешно, али поради мало на правопису. Лош правопис у комбинацији са неким постовима које пишеш стварно зна да прилично изиритира.
 
Vucko u vezi domacek trolejbusa iz fapa ili ikarbusa koji je takodje napravio probni model ja sam se dobro raspitao koa dpar inzinjera koji su radili u fapu i zastavi jest da si ti masinac ali ovo su pak iskusni vukovi iz proizvodlje i kazu da nebi bio problem .Naravno uvezli bi smo djelove koje neproizvodimo kao i BKM od ceha i gotov trolejbus .Uz potreban novac mogli bi da naprave prototip i urade testove za 6 mjeseci .Ali nasima mije stalo da domaca industrija radi za rad provizije :kafa:
 
Aman,nemoj samo da krenemo da pravimo trole,tramvaje i vozove jer bi završili kao susedi iz Zagreba,da ne mogu proizvod prodati nikome osim sebi i pored pristojnog kvalteta,to je dobar primer da se vidi kako je biti mali na svetskoj pijaci multi nacionalnih kompanija,oduvaju te za minut.. uostalom Ikarbus i pored toliko iskustva nije napravio domaći autobus dobrog kvaliteta već tek kada uđe holandski Vdl...
 
2012":3m3wtm2o je napisao(la):
Aman,nemoj samo da krenemo da pravimo trole,tramvaje i vozove jer bi završili kao susedi iz Zagreba,da ne mogu proizvod prodati nikome osim sebi i pored pristojnog kvalteta,to je dobar primer da se vidi kako je biti mali na svetskoj pijaci multi nacionalnih kompanija,oduvaju te za minut.. uostalom Ikarbus i pored toliko iskustva nije napravio domaći autobus dobrog kvaliteta već tek kada uđe holandski Vdl...

А ИК-160? Стоички су издржали 90-е, а ови Н-ови ће се пораспадати за 3 године. Могу они да направе добар аутобус, али за то треба новца, и то доста. Имао сам прилике да видим неке идеје и прототипове Заставиних инжењера, то нимало није заостајало за западном конкуренцијом. Али, нема се "времена" за реализацију. Тако је и са ИМТ-ом, ИМР-ом, ФАП-ом, Икарбусом... :|
 
Pa ako bi nastavili sa razvijanjem mreze u Beogradu, ako bi jos neki grad u Srbiji uveo ovaj vid javnog saobracaja i ako bi postigli i odrzali odredjeni nivo kvaliteta mozda bi to i imalo neku buducnost.
Gledajuci vozila koja kupujemo verujem da bi i Ikarbus mogao tome da konkurise. ;)

BKM ce za 3-5 godina biti za staro gvozdje. Lepo izgledaju ovako novi, ali...
 
Слажем се да не би било лоше да ФАП или Икарбус почну да праве троле. Није паметно правити изнова фабрику само за троле, јер не би могла да опстане, али уколико постојећа фабрика само прошири капацитете, тј. могућности, то је свакако исплативо улагање.

Треба, ако ништа друго, да се усресредимо на подмиривање сопственог тржишта, а само вишак да иде у евентуални извоз. Садашњи систем искљичивог извоза у свету полако умире, чули сте ваљда за све јачи покрет демундијализације, тј. јачања идеје да свака држава производи робу за првенствено за себе, а тек после подмиривања сопствених потреба да крене у извоз.

Ми данас имамо идиотску економију, по којој се подстиче извоз, али зато исте производе увозимо, јер није измирено домаћа потражња за истим. И зато толико тонемо све дубље и дубље, док се мали број власника фирми енормно богати.
 
Ma kakav se to izvoz podstice? Izvoz se podstice samo deklarativno, a sistem je takav da se izvoz i proizvodnja u sustini suzbijaju
 
сада сам видео стоји покварена нова трола (нисам видео ГБ, возио сам) на раскрсници Кнеза Милоша и Немањине, задњи део добра 2 метра стоји у Немањиној
 
То логично значи, да фабричка грешка са избацивањем "максималца" још није решена. А врућине пролазе ли пролазе... :violina:
 
vucko":10nmbbd3 je napisao(la):
u vecini trola radi klima.nego putnici otvaraju prozore.

Nisi u pravu - to što ti izgleda kao uključena klima je u stvari samo ventilacija koju vozač uključi, a klima radi isključivo u vozačkoj kabini. Samim tim je i logično da će putnici otvarati sve prozore...

U nekoj zemlji sređenijoj od naše, neko bi debelo odgovarao zbog toga što su trole sa fabričkom greškom uopšte prošle tehnički prijem, i zbog toga što je dočekana sredina jula a da problem i dalje nije otklonjen :notok:
 
postoji klima kabine i klima salona. Pale samo klimu kabine i ona se nalazi neposredno iza kabine vozaca i hladi taj prednji deo s'tim da ima i neku instalaciju koja vodi do vozaceve kabine. Nisam video da je jos upaljena klima salona koja se nalazi u centralnom delu trolejbusa.
Potrudicu se i da slikam prekidace i ventilacione otvore sledeci put da bih dokumentovao, a ne ovako apstraktno da pricam.

p.s. jeste nelogicno ali klima kabine se nalazi iza sabe kabine vozaca i hladi taj prednji deo, odnosno ljude koji su neposredno oko prednjih vrata. Siguran sam da od nje vodi i neka instalacija i u samu kabinu jer bi bila obesmisljena
 
Vrh