Šta je novo?

Trolejbusi

ja sam bio u par kojima je bila klima mislim da je bila 40ica ali je bila toliko slaba da se nije ni osetila dok ne stavis ruku blizu izduvnika...kvar ili normalno pitanje je?
 
Felix55":2llfy3gm je napisao(la):
Ovog leta još nisam naišao na neki trolejbus ili bus koji ima klimu, a da je klima bila uključena. Strašno... :bash:

danas sam od 3 autobusa u koja sam usao, zapravo 2 busa i trolu, u jednom busu i troli je bila ukljucena , linije 27 i 29, a u busu Ada 4 sam odlepio od vrucine iako je bus klimatizovan.
 
to sve zavisi od vozaca, grad im je dao subvencije da kupe klimatizovana vozila, ali im nisu rekli da moraju da je ukljuce. Sve dok vozacima ne postane vruce nece je ni ukljuciti.A ako ga pitas da je ukljuci reci ce ti da ne radi...
 
На тролама избацује максимални, а на бусевима се не укључују због кајиша, фреона, потрошње горива и тд. и тд. да не набрајам. Разлог се увек нађе.
 
Cuburac93":29s9gzkb je napisao(la):
Ja sam znao da je tender bio namesten :bash:

колико се мени чини, то смо одавно овде схватили, и не само тај, већ и сваки други када је у питању набавка нових возила (изузев трамваја)
 
ma dobro tramvaj ko tramvaj nego i dalje me nervira to sto su morali da uzmu isti model samo nasminkan mogli su da uzmu Optimu,Solaris,Skodu... bilo koji a ne oni morali da uzmu isti model :bash:
 
pa nije problem sto dobijamo istu trolu nego verovatno iste probleme, a o kom broju trola pricamo i kad dolaze ?
 
Колико је ГСП неодговорна фирма говори и овај незапамћени преседан, по коме купују нова возила од исте фирме која им је испоручила 83 нова возила са силним фабричким грешкама.

За нормално транспортно предузеће та фирма (БКМ) би завршила причу за сва времена. Уосталом, могли су и да врате возила, ни то није незапаћен случај.

Овако, понеки члан УО ће добити по пар хиљада еврића, и рећи: "Па добро, испоручили сте нам 83 неисправна возила, али нема везе, дајемо вам другу шанску, купићемо опет код вас. Ионако путници једини испаштају, али ионако нас боли ***ац за њих, јер они постоје ради нас, а не ми, ради њих"
 
strasno kako ne razmisljaju da ako zele glasove na izborima da moraju da daju nesto ,ali ispravno. Te trole jesu dobre ali moraju da budu ispravne. Mozfa bi kinezi doneli bolje da su pobedili na tenderu.
 
bi sigurno,kad nesto prave prave kako treba... siguran sdam da nisu najeftiniji zbog valiteta a i zbog transporta
 
Прво хопните па реците скок.

Кинези се, барем за сада, нису нешто прославили, код градње моста. Сачекајте да видимо како ће то изаћи, па да их онда хвалимо или кудимо.
 
ali kako sam cuo na studiu B dogovor koji je potpisan nije ispostovan do kraja sa nase strane pa zato kasne
 
Што се тиче Кинеза....не будите наивни, јако је вероватно да би испоручили још гора возила од БКМ.

Један од разлога, зашто кинеска економија иде тако како иде лежи у томе, што Кинези имају различит ниво квалитета истог производа за различита тржишта. Ево, ја сам нпр. купио Серђо јакну у Италији, у матичној продавници, са етикетом: Маде ин Кина. Та јакна и после више година и даље је у сјајном стању, ни налик на типичан кинески производ у Србији.

Е, сад, то је само један пример. Значи, квалитет производа им зависи од купца, а како је купац један дилетантски ГСП, шта мислите који би нам квалитет испоручили? :D
 
пластични, са две троле и електромотором, који после 3 недеље може да се баци
 
Nemojte pljuvati kineze jer podilaze kapitalizmu na najbolji nacin,minimum ulaganja maksimalan profit uz dobijanje proizvoda koji je donekle solidan.

Kao sto stf rece imate kineske proizvode koji su sasvim solidni,recimo midea klima uredjaji se proizvode u kini a za razliku od ostalih kostaju manje 20-30 % a imaju isti kvalitet kao neki lazni japanci koji su brendirani Japnaski ili juznokorejski ali se isto prave u kini.

Elem,prednost nasih trola koja ce se srediti posle decjih bolesti je da su veoma jeftine u odnosu na recimo Skodu,to sto smo zamenili ceo vozni park njima i sto ce moci da se siri mreza trolejbusa,ako dobijemo nekog normalnog gradonacelnika.A ne onog koji je izjavio ubrzo posle izbora na to mesto da ne vidi poentu u trolejbusima i da ih treba ukinuti u Beogradu :bash:
 
Meni je krivo sto nisu dali FAPu da napravi trole to je bus samo zamjenis motor dodas otpornike i motke ,baterije 65posto djelova je isto ali neko mora da uzme proviziju .Ovako ce mo bar imati unificiran vozni park pokvarenih vozila :kafa: je li bio tender :violina:
 
direktor":vowb5gjh je napisao(la):
Meni je krivo sto nisu dali FAPu da napravi trole to je bus samo zamjenis motor dodas otpornike i motke ,baterije 65posto djelova je isto ali neko mora da uzme proviziju .
Да је то тако, сваки произвођач аутобуса би правио и троле. :grand:
 
Direktore bukvalizujes stvari,secam se onog gosinog trolejbusa.Problem je kod trola sto putnike moze da drmne struja dok kod autobusa(ikarbusa) samo otpadne tocak,staklo ili tako nesto.
 
Да захвалимо господину Брозу зашто немамо домаће тролејбусе, и још по нешто из Гоше. Могли смо да их сада извозимо, а не увозимо.
 
Обуставили су производњу у Гоши да би пребили дуг са Совјетима узимајући њихове троле. Зар није тако било и са локомотивама?
 
Не. Гошин прототип ЕМВ је био изузетан, али је био много скупљи од совјетског.
 
Мислио сам на оне старе, не на прототип са краја '80-их.

bgalfagosa1969ry4.jpg
 
Vrh