Šta je novo?

Trolejbusi

Henry_Chinasky":1c7ni5w1 je napisao(la):
Da stavis 10 ljudi iz Beobuild-a na glavna mesta u GSP-u doveli bi red u njega za manje od 2 meseca. Ubedjen sam 100-procentno.

A da napravi Beobuild forum prevozno preduzece pa pocne da vozi po Beogradskim ulicama, ne mora puno vozila, samo par komada za primer :D

klima da radi, bez reklama po staklima, vozaci kulturno obuceni, mape u vozilima, displej sa pravcem i brojem linije...wi-fi za putnike...

BeS :mad: - Beobuild Standard
 
Felix55":26vh30ks je napisao(la):
već treba da podizanjem ruke pokažeš da ti treba autobus koji vozi baš na toj liniji, pa će ti onda stati... Tako se izbegava da bus staje i gubi vreme zbog nekog ko čeka sasvim drugu liniju..
у тим ретким слушајевима, ја возачу махнем да настави....
 
Jel je u nasoj zemlji moguce sada tuzuti GSP za ugrozavanje moje bezbednosti u tom vozilu.

Tipa snimim kamerom kakvo je stanje vozila i sta se desava i podnesem tuzbu i trazim neku kolicinu novca za pretrpljeni strah bla bla bla, kao sto bilo gde u svetu rade.
 
zidar":31lvzdpb je napisao(la):
Henry_Chinasky":31lvzdpb je napisao(la):
Da stavis 10 ljudi iz Beobuild-a na glavna mesta u GSP-u doveli bi red u njega za manje od 2 meseca. Ubedjen sam 100-procentno.

A da napravi Beobuild forum prevozno preduzece pa pocne da vozi po Beogradskim ulicama, ne mora puno vozila, samo par komada za primer :D

klima da radi, bez reklama po staklima, vozaci kulturno obuceni, mape u vozilima, displej sa pravcem i brojem linije...wi-fi za putnike...

BeS :mad: - Beobuild Standard

A da idemo na vreme? ;)
 
Када имаш гужве, ни доследно придржавање реда вожње не помаже... Ви нид Беобилд метро :)
 
bojan87":ywzr35dv je napisao(la):
Jel je u nasoj zemlji moguce sada tuzuti GSP za ugrozavanje moje bezbednosti u tom vozilu.

Tipa snimim kamerom kakvo je stanje vozila i sta se desava i podnesem tuzbu i trazim neku kolicinu novca za pretrpljeni strah bla bla bla, kao sto bilo gde u svetu rade.

Naravno da je moguće tužiti svakoga za sve u građanskom postupku... Samo, ishod suđenja je vrlo neizvesan, i sve to traje godinama, i košta mnogo. Dakle, faktički nije moguće tužiti prevoznika zbog pretrpljenog bola i tuge. Ali uvek možeš da pitaš c.s.i. kako on to radi sa inspekcijama. Tu ne dobijaš tio ništa, ali makar ih nateraš da pomisle da bi trebalo da srede neko vozilo i da shvate da im fali stolica.

Najbolje su one drvene u GSP koje se klate mesecima kad popusti var, pa onda ulegnu i na kraju pukne naslon, pa ostane samo tabure - stolica jos neko duže vreme.
 
Beograd: Nove trole s - greškom
N. V. BRKOVIĆ | 26. jun 2011. 21:58 | Komentara: 0

Od 83 nova vozila proizvođača "Belkomunmaš" iz Belorusije, 13 ima sistemski kvar. Feler se uglavnom odnosi na pedale kočnica i pretvarače. Popravku plaća proizvođač
Troškove popravke snosiće proizvbođač

Troškove popravke snosiće proizvbođač
Srodne vesti

* "Trole" voze udobnije
* Vandali u novim trolejbusima
* "Trole" klize kao po pisti
* Krstare nove trole
* Stižu nove "trole"

U PAKETU koji je beloruski proizvođač "Belkomunmaš" isporučio Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" među 83 nova trolejbusa našla su se i vozila s felerom. Kako "Novosti" saznaju, radi se o sistemskom kvaru koji se pojavio na čak 13 trolejbusa i onemogućava njihovo puštanje u saobraćaj i prevoz žitelja srpske prestonice.

U najvećem gradskom prevozniku ne kriju da problemi sa novim trolejbusima postoje. Prema rečima Nenada Milovanovića, izvršnog direktora GSP "Beograd" kvarovi se uglavnom odnose na pedale kočnica i pretvarače.

- Ovi kvarovi se otklanjaju uglavnom u ugovorenom roku - kaže Nenad Milovanović, izvršni direktor GSP "Beograd". - Za prekoračenje u otklanjanju kvara van reklamacionog roka GSP će fakturisati proizvođaču u skladu sa ugovorom.

IZBOR PROIZVOĐAČA TENDER za nabavku 83 trolejbusa raspisan je krajem novembra 2009. godine. Njime je bilo predviđeno da ponuđači obezbede kreditnu liniju. Na međunarodnom konkursu prijavile su se tri kompanije "Belkomunmaš" iz Belorusije, "Laz" iz Ukrajine i "Globus auto" iz Kine. Belorusi su ponudili posao za 19 miliona, Ukrajinci za 24 miliona i Kinezi za 20 miliona evra. Uslovi kreditiranja su bili presudni prilikom donošenja odluke sa kime će sklopiti ugovor. Ugovor za nabavku 83 trolejbusa potpisan je sredinom aprila prošle godine sa beloruskim proizvođačem "Belkomunmašom".

Milovanović ističe da GSP i građani Beograda nisu na gubitku zbog sistemskih greški.

- Popravka uočenih nedostataka ništa ne košta GSP jer se obavljaju u garantnom roku na teret proizvođača - dodaje izvršni direktor GSP - Osim toga, u trolejbuskom pogonu postoji dovoljan broj trolejbusa za ispunjenje planiranog reda vožnje.

On dodaje da je jedini nedostatak što trolejbusi koji se uključuju umesto novih, nemaju ugrađene klima-uređaje.

Prema nepotvrđenim informacijama, serviseri iz Belorusije su stigli, a ukoliko u predviđenom roku ne otklone greške, proizvođaču će šteta biti naplaćena.

Prva 24 beloruska trolejbusa isporučena su krajem septembra, a do kraja godine u Beograd je stigao i ostatak poručbine. Vozila su raspoređena na linijama "19", "21", "22", "28", "29" i "41". Novi trolejbusi imaju 26 mesta za sedenje i ukupan kapacitet od 101 putnika. Vozila su savremena sa vučom na naizmeničnu struju, što omogućava 30 odsto uštede. Prednost im je i što mogu da pređu 500 metara bez napajanja strujom. To garantuje da u slučaju prekida mreže ili nekih zastoja mogu da nastave vožnju, a ne, kao do sada, da stvaraju gužvu i zastoje. Ovo je ekološki model koji ne zagađuje okolinu i ima duplo duži vek trajanja, a i jeftiniji je za održavanje.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:335768-Beograd-Nove-trole-s---greskom
 
A mreža nije ni milimetar proširena ko zna koliko godina :(
samo bla bla a nigde da vidiš banderaša da je razvalci dalje ka obodima grada
 
када сам вечерас био на Славији видим тролу на којој је писало "Возило са асистент контролором". да ли неко зна која је његова функција?
 
to je bese 22.

taj asistent kontrolor je zapravo kondukter i pomaze oko ubacivanja invalidskih kolica i decijih kolica u i van trole.

A zapravo vecinu vremena drnda mobilni zavaljen na zadnjem sedistu.
 
....и проверава карте.

У овом тексту који је Вучко поставио, нигде не спомињу проблеме са климама. Праве нас малко лудима а?
 
vucko":1x7r003k je napisao(la):
to je bese 22.

taj asistent kontrolor je zapravo kondukter i pomaze oko ubacivanja invalidskih kolica i decijih kolica u i van trole.

A zapravo vecinu vremena drnda mobilni zavaljen na zadnjem sedistu.

А да ли ће и код нас овако да искачу из ГСП возила кад наиђе кондуктер ? :lol:
 
Predpostavljam da ce GSP kupiti ovaj model BKM-a
4rarsm.jpg

r6xxea.jpg
 
Само мало лепше да дизајнирају задње фарове.
 
Nove trole voze sa otvorenom polovinom prednjih vrata :notok:
Dakle stari izum beogradskim vozaca GSP-a nastavlja da obavlja posao i posle tendera za 83 nova klimatizovana vozila!
Radi samo prednja konzola klima uredjaja koja je kao namenjena vozacevoj kabini ali posto se nalazi neposredno iza kabine vozaca obavlja posao i u hladjenu ljudi u prvoj petini vozila :bash:

Neko mora da odgovara za ovaj propust!
 
Ovog leta još nisam naišao na neki trolejbus ili bus koji ima klimu, a da je klima bila uključena. Strašno... :bash:
 
Ovim postom o 83 nova trolejbusa sam ciljao na to da ta vozila nisu isporucena ispravna, vozaci zaista pale klime ali ne i klimu putnicke kabine. Ocigledno da postoji tehnicki propust koji se mora sanirati!
 
Vrh