Šta je novo?

Trolejbusi

Sad but truth! Uvek je neka prokleta kompezacija, neke usluge, neki skriveni dogovori.
 
zapravo, taman kad pomislis da se gradska vlast uskladila, oni te opet prijatno iznenade:
Imamo 42 trolejbusa koji su nabavljani posle 2000. godine ali i 70 koji su nabavljani pre. Neki su stari 18 godina i to je naveći problem. Međutim, u ovom trenutku neće se ići u nabavku novih trolejbusa. Još uvek pokušavamo da pronađemo sredstva za kupovinu novih.
izvor: blic, ceo tekst ovde: http://www.blic.rs/beograd.php?id=69684

znaci, gradonacelnik zna da ce se trolejbusi kupovati, sekretar za saobracaj misli da ce se trolejbusi kupovati, a direktor gsp zna da se trolejbusi nece kupovati. i posle se cudimo kad se nikad nista ne uradi.
 
bigvlada":3hna3uve je napisao(la):
Svima je jasno da je trolejbus samo međufaza (duga par decenija) između običnih i električnih autobusa. Mislim da bi se ljudi ovde lako prilagodili na električne autobuse (kažeš im da je to trola bez trole i gotovo :) )
Po tome se i tramvaji mogu posmatrati kao neka predfaza lakom metrou...
Ne znam zašto se problem sagledava sa te strane - tj. zašto ne kažeš - ''autobusi bi se mogli zameniti električnim busevima''. stalno se provlači to da trole treba da se zamene. Trole ne treba menjati jer već jesu na el.pogon (dakle nema zagađivanja okoline), a ukoliko je dobra mreža i nova vozila, sve je ok. Pogledajte samo San Francisko. Ako se kupuju električni autobusi, neka zamene ove dotrajale koji joč uvek postoje.
A ljudima je svejedno u čemu se voze sve dokle funkcioniše, tj. ne bi bio problem prilagoditi se.
 
Vec bi se sad trebalo okretati od trolejbusa i ici na elektricene autobuse posto vec postoji dosta resenja koja nisu skuplja od njih. Dodatni bonus su manji troskovi jer nema kontaktne mreze a i lepse je bez nje.

Negde sam skoro nabasao na sistem gde se na hibridni autobus, koji kosta oko 350k eura i koji moze da predje bez dopunjavanja oko 20 km,
ugradi sistem brzog punjenja baterija(5 minuta). Taj sistem kosta oko 60k eura, a baterije se pune na okretnicama. Takav autobus(sistem) kosta 410k eura. Nista strasno.
 
Kontaktna mreža za trole je jedna od lepših stvari. Meni je žao što su ih skratili do Studentskog, inače su mnogo lepe zakačaljke za trolu na zgradi Aero kluba i okolnim..

410,000 evra, pičkin dim, šta je to za ČAK 20 km.
 
Što se tiče mreže,na nekim delovima trolejbuskih trasa mogu da se poboljšaju.Nemam ništa protiv trolejbusa,ali pogledajte ugao Svetogorske i Takovske.Nebo je nad tom taskrsnicom crno od mreže.Nisam stručnjak,ali pretpostavljam da to može mnogo jednostavnije. :kk:

Trolejbuska okretnica na Kalemegdanu je,pored Zelenog venca i Trga Republike bila najfrekventnija i najlepše uređena,što je naravno,moglo i bolje. :cool: Ranije (1981.) su na njoj okretali 30,32,41...nažalost skoro je uništena :(
A isto tako jedna od najvećih gluposti bile su 2 susedne trolejbuske okretnice:Kalemegdan i Studenski trg :notok:
Da su okretnicu Kališ lepše uradili i 28 i 41 mogle bi tamo da okreću :kk:
Ali sad to je samo mašta... :grand:
 
Kontaktna mreža daje neki šmek gradu...
Takovska/Lole Ribara je najkomplikovanija trolejbuska raskrsnica u gradu i mislim da nije moglo jednostavnije. Pre rekonstrukcije tog čvora, bilo je još simpatičnije, pogotovo kad se trole otkače i zamrse u mrežu ;)
Evo kako izgleda jedan raskrsnica u San Francisku
jhzhjr.jpg
 
Ambassador":1v5588po je napisao(la):
Kontaktna mreža za trole je jedna od lepših stvari. Meni je žao što su ih skratili do Studentskog, inače su mnogo lepe zakačaljke za trolu na zgradi Aero kluba i okolnim..
.
Meni kontaktna mreza ne moze nikad biti lepa, moze biti samo ruzna i manje ruzna, ma kako lepe te zakacaljke bile.

Ambassador":1v5588po je napisao(la):
410,000 evra, pičkin dim, šta je to za ČAK 20 km.
Pa koliko sada GSP placa za buseve i trolebuse? Poenta je, da je vecina linja u Beogradu ispod 20km. Da na okretnicama busevi, trolejbusi i tramvaji i onako stoje u proseku tih 5 minuta, koliko treba da se napuni baterija. Znaci da nista ne gubis, trebaju ti manje baterije(sto je jeftinije), ostaje ti kao alternativa nafta, a dok se vozis na struju troskovi pogona su u odnosu na klasicne buseve neuporedivi tako da se ova veca cena isplati za 5-7 godina eksploatacije, a i samo redovno odrzavanje vozila je manje.

Kao sto sam rekao u postu iznad postoji jos dosta resenja koja vec sad nisu skuplja kad se uracuna i cena eksplaoatacije. Ovo je samo jedno od njih. Ne treba bezati od novih svari, i to sto sad imamo trolejbuse i tramvaje ne znaci da treba zauvek da ih imamao ako postoje bolja resenja (vec sad , a pogotovo u ne tako delekoj buducnosti).
 
Iz intervjua gradonačelnika ''Politici'', 28.12.2008:
По повратку из Москве најавили сте куповину тролејбуса иако се недавно спекулисало да ће они бити укинути?
Искрено, сматрао сам да овај вид превоза прави велику саобраћајну гужву у центру града, али стручњаци су ме разуверили. Тврде да ће са искакањем трола бити завршено када обновимо електричну мрежу. Проблем је што имамо стара возила, чак и она која су купљена пре три године почела су да се распадају. Следеће године ћемо расписати тендер за куповину четрдесетак тролејбуса.
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Prestonica-obecava-sigurnost-u-poslovanju.sr.html
 
naravno da se trole stare tri godine raspadaju kad si kupio rusko djubre. hajde sad opet kupi isto, pa kukaj posle jos 3 godine kako nista ne valjaju...
 
Mislim da je problem u odrzavanju, takodje. Koliko novca toliko muzike. Kao da su nasi Ikarbusi mnogo kvalitetnija vozila
 
Mateja, komsija, slazem se u potpunosti... :kk: Mislim da je najveci problem u odrzavanju vozila
 
ZDRAVO JA SAM IZ SVAJCARSKE IZ BAZELA I HTEO SAM DA VAM KAZEM DA SU UKINULI TROLLEYBUS ZBOG NOVIH AUTOBUSA

I TAJ NEOPLAN SU MISLIM ZA RUMUNJSKU POSLALI ALI IMA JEDAN DÜWAG KOD WAS U BG :kk: EVO VAM STRANICA ZA BVB

TO JE SVAJCARSKI GSP MOZE DA SE KAZE EVO : WWW.BVB.CH I ONDA IDITE NA UNTERNEHMEN BVB I ONDA NA FUHR PARK. :kk: :kk:
 
SCHWEIZ-BASEL-I-SRB:)":13oll3b4 je napisao(la):
ZDRAVO JA SAM IZ SVAJCARSKE IZ BAZELA I HTEO SAM DA VAM KAZEM DA SU UKINULI TROLLEYBUS ZBOG NOVIH AUTOBUSA

I TAJ NEOPLAN SU MISLIM ZA RUMUNJSKU POSLALI ALI IMA JEDAN DÜWAG KOD WAS U BG :kk: EVO VAM STRANICA ZA BVB

TO JE SVAJCARSKI GSP MOZE DA SE KAZE EVO : WWW.BVB.CH I ONDA IDITE NA UNTERNEHMEN BVB I ONDA NA FUHR PARK. :kk: :kk:
Pa zbunila me je ova rečenica, jer sam pomislio da govoriš o troli. A kada su tramvaji u pitanju, mislim da je Beograd dobio preko 30 Duwag tramvaja od Bazela.
 
Ja trolom idem svakodnevno na posao...relacija od Krsta do centra. Tih pet stanica koje treba izdrzati su muka ziva... :bash: Cesto propustim i po nekoliko trola (posebno one grcke) kako bih docekao neku iole pristojnu, poput beloruskih, koje su jos u relativno dobrom stanju. Ne retko idem pesaka, pogotovo leti, kako bih izbegao apokalipsu u tim sanducima na tockovima. Kada kojim slucajem idem busom (83.) do Slavije, imam osecaj kao da se vozim avionom, maltene da sam iz fice seo u mercedes.

Zaista, gradska vlast mora da ucini nesto po pitanju trolejbusa. Nikakve popravke tu nece pomoci...samo kupovina novih trola spasava nas, korisnike gsp-a sa Vracara, koji fakticki nemamo alernativni prevoz od Krsta do centra.
 
Da li su trolejbusi u Beogradu sigurni?

Po meni NE! :notok:
Samo malo daju gas, i već se trese.
 
Da li su veš mašine u svetu bezbedne ?Ne čim malo ubrzaju sve se trese !!! :cool: :cool: :cool:
 
Ima to tresenje i svojih prednosti. Ako nadjes mesto tik iznad tog generatora, ili vec cega sto trese, dobijes besplatnu masazu :lol:
 
Vrh