Одлично је што су о томе водили рачуна. Нас пар је о тим разлозима и говорило овде на форуму, а верујем да је била слична прича и на ГСП форуму.nbumbic":dxjtw4sd je napisao(la):Kako kaže, GSP će ostaviti oko 20 starih trola da bi, u vreme utakmica ili demonstracija, mogli da sklone nove trole sa rizičnih linija (npr. 40 i 41 jer prolaze pored Partizanovog stadiona
Ako bude privatnik angazovan na postavljanju i odrzavanju necevrachar":3j035kph je napisao(la):Te kamere ce se naci na buvljacima u roku od 72 sata od montiranja.
Спортски клуб није одговоран за индивидуално понашање његових навијача изван стадиона.vucko":27gbcyug je napisao(la):Glupo resenje.
Lepo ce biti montirane kamere pa onda ko razbije neki deo trole zaglavi u zatvoru a tim ciji je "navijac" plati odstetu ako taj huligan nema i gotovo.
BKM je i najbolji od ostalih, bar što se dizajna tiče Inače, njima su takva vozila lepa, dok ovakve komentare kao što su naši imaju na račun mnogih evropskih proizvođača, koje mi karakterišemo kao bar ne-ružna vozila. Za razliku od nas njih više zanima pouzdanost takvog vozila, dizajn je na kraju, pošto očigledno da takav elektrobus/trolejbus ne sme da stane na -40. Svaka napredna elektronika i ostalo drastično povećava rizik, pošto lako može da otkaže, a nepopravljivo je na licu mesta, pa je neobhodno da vozilo ima što manje takvih džiža-bidža i bude što robusnije.Wile E. Coyote":2eyal3ci je napisao(la):Да ли ЛИАЗ, да ли Белкомунмаш... Увек су били посвађани са дизајном. :kafa: