Šta je novo?

Trolejbusi

Dobro je sto su ostavili, ne treba da budu knap sa vozilima, a mozda se sete i da malo prosire mrezu
 
nbumbic":dxjtw4sd je napisao(la):
Kako kaže, GSP će ostaviti oko 20 starih trola da bi, u vreme utakmica ili demonstracija, mogli da sklone nove trole sa rizičnih linija (npr. 40 i 41 jer prolaze pored Partizanovog stadiona
Одлично је што су о томе водили рачуна. Нас пар је о тим разлозима и говорило овде на форуму, а верујем да је била слична прича и на ГСП форуму.

Мада, мислим да су им се очи и свест коначно отворили после страдања оне несрећне троле у Макензијевој, за време параде.
 
ja smatram da to nije dobro.

odnosno da je ovo "lakše rešenje".

umesto da se vlast uhvati u koštac sa vandalima ona primenjuje drugu taktiku a to je minimiziranje štete.

da se ti vandali propisno kazne ne bi trole bile ugrožene.
 
Glupo resenje.

Lepo ce biti montirane kamere pa onda ko razbije neki deo trole zaglavi u zatvoru a tim ciji je "navijac" plati odstetu ako taj huligan nema i gotovo.
 
vucko":27gbcyug je napisao(la):
Glupo resenje.

Lepo ce biti montirane kamere pa onda ko razbije neki deo trole zaglavi u zatvoru a tim ciji je "navijac" plati odstetu ako taj huligan nema i gotovo.
Спортски клуб није одговоран за индивидуално понашање његових навијача изван стадиона.
 
Jeste li primetili da sve više novih trola ima nekakve šipke sa kablovima kod vozača? Verovatno će tu nešto biti montirano, takođe iznad stop tastera nekakve sive plastike su postavljene. Prema nezvaničnim informacijama sa foruma gspbeograd.net, novi validator već ima autobus IK-112N garažni broj 741 koji je zadužen na liniji 102.
 
У земљи у којој је судство у стању које нам је добро познато, и у земљи која очигледно неће да се избори са хулиганима(јер су део система), ово није глупо, већ једино могуће решење.

У земљи у коме се хулигани иживљавају над свим и свачим, а осуђени буду само кад најебе странац или пандур......о чему ми причамо....
 
Апсолутно. Док се као народ не доведемо у ред, боље је имати старе троле у резерви.
 
Занимљива вест...


http://serbian.ruvr.ru/2011/04/08/48677498.html

У Новосибирску успешно испробан модел хибридног тролејбуса

У Новосибирску успешно је испробан модел хибридног тролејбуса, који може делимично да ради без мреже. Како је саопштила градска скупштина сибирског града, велики аутономни ход тролејбуса – до 25 километара, постиже се на рачун специјаног акумулатора. Технолошка новина помаже да се увећају постојеће маршруте без додатних трошкова по градски буџет.
 
Mislim da je to ovaj:
391361.jpg

391360.jpg

391367.jpg

391368.jpg

391358.jpg

http://transphoto.ru/comments.php?cid=81&t=2
 
у животу нисам видео ружније превозно средство. за ово је стара Мултипла Адријана Лима јбт
 
Wile E. Coyote":2eyal3ci je napisao(la):
Да ли ЛИАЗ, да ли Белкомунмаш... Увек су били посвађани са дизајном. :kafa:
BKM je i najbolji od ostalih, bar što se dizajna tiče :) Inače, njima su takva vozila lepa, dok ovakve komentare kao što su naši imaju na račun mnogih evropskih proizvođača, koje mi karakterišemo kao bar ne-ružna vozila. Za razliku od nas njih više zanima pouzdanost takvog vozila, dizajn je na kraju, pošto očigledno da takav elektrobus/trolejbus ne sme da stane na -40. Svaka napredna elektronika i ostalo drastično povećava rizik, pošto lako može da otkaže, a nepopravljivo je na licu mesta, pa je neobhodno da vozilo ima što manje takvih džiža-bidža i bude što robusnije.
 
Ма јасно је... Кад видим троле старе 50 година које још само фарба држи на окупу, јасно је да је ту битна поузданост, а не дизајн.

Ипак, треба и продати производе, а са обликом канте нема прође на западу, који је навикао на увијено у шарене папириће.
 
Можете да причате шта хоћете за БКМ, али Београд је напокон добио врло пристојан тролејбуски саобраћај: удобан, чист, брз, тих и чест. Мени БКМ и Лиазове шклопоције немају ништа заједничко.
 
Već duže vreme posećujem ovaj forum, ali tek sad sam odlučio da se uključim u diskusiju. Razlog za to je potpuni šok kad sam danas ušao u trolu na liniji 41 (jedna od novih), a donji ˝tapacirung˝ sedišta je bio skinut. I to sa svih sedišta. Naravno može da se sedne, jer je ispod plastika kao od običnih sedišta, sem 4 rupe gde je ˝tapacirung˝ bio pričvršćen. Jel zna neko ZAŠTO je on skinut (možda još jedna glupost GSP-a)? :bash:
 
Nisam, žurio sam, ali često se vozim sa 41 pa ću sigurno naići opet na ovu.
 
Dobrodosao na forum,kako bi se reklo long time listener,first time caller :)

Verujem da hoces.

Plasim se i da pomislim kakva ce zurka biti sa 3 razlicite boje enterijera u novim tramvajima kad krenu da kombinuju sa sedistima u gsp-u jer im je dosadno.
 
Mislim da jedino 2013 nema te tapacire, pošto je neko sve od reda isekao, nijedan nije ostavio :(
 
Vrh