Šta je novo?

Trolejbusi

Hehe :) Naajs

Inace,malo hejta za gsp,peru nove trole ali nikako zadnju stranu njih?Verovatno ih mrzi po obicaju
 
GB 2071 vidjeh danas kako radi.Dakle jos 15-16 komada i sticice ceo kontingent.
 
Grad je kupio 80 trolejbusa 3 su bila gratis na kolicinu a suska se da ce kupiti jos 15 solo i 30 zglobova tako unificirati vozni park a ostalo donirati rashodovati zivi bili pa vidjeli :vops:
 
Manje vise je unificiran sad... Ostace zglobne Trolze koje mogu da se uvuku malo, ne moramo do perfekicije da idemo, bar nekoliko godina
 
Danas sam bio u Trolzi i to bas kod zgloba. Skripi, ubija. Bas ih lose odrzavaju tj. ne odrzavaju ih uopste! :bash:
A juce videh BKM zglob 174 pokvaren u N. Junaka.
Znas li direktore koji zglobovi dolaze u obzir?
Da li ce mozda praviti poboljsanja na 333 seriji po uzoru na ove?
Trolza ima model 6206 megapolis! :laugh:
 
bice sigurno BKM nasi su "dobri" sa njima,ako znate na sta mislim ;)

A i drug direktor rece unificiranje voznog parka.Mozete misliti koje je olaksanje kada imate samo jedan model vozila u voznom parku trolejbusa u odnosu na postojecih nekoliko.

Zna li se kada ce povuci zijase iz rada?
 
vucko":3ny3erti je napisao(la):
.Mozete misliti koje je olaksanje kada imate samo jedan model vozila u voznom parku trolejbusa u odnosu na postojecih nekoliko.
Kao, do sad su za svaki model pristupali drugacije....Mislim, sto se tice odrzavanja...:lool:
 
Cuburac93 nesto se nesjecam da gsp vodi racuna o kvaltetu proizvoda koji kupuje jedino ako budu kostali kao bkm ili jeftinije ili da ih dobiju kao donaciju :kafa:
 
Mozda su celnici GSPa bili u kafani, napili se i pokrenuli pricu.
''Cuo sam da su Reno trole neunistive, da bi prezivele neodrzavanje i torturu a-la GSP! Ma daj nemoguce! Sta ne verujes, kupujemo 30 odma'!'' :laugh:
 
Na autobusi.net je neko napisao da će doći do proširenja trolejbuske mreže. Ima li neko kakvih informacija u vezi s tim? Spominje se Banovo Brdo, mada kao što su neki već izneli ovde, mnogo logičnije je recimo produžiti liniju do Miljakovca ili spojiti Medak i Banjicu...

Ako sam dobro shvatio, BKM nam je poklonio 3 trole, a i nude nam još trolejbusa jako povoljno tj. zglobova (cena niža od IK-218N), pa se razmatra mogućnost kupovine još 40 zglobova i 16 solo, pošto je takav sistem ekonomičniji, a i ekološki je opravdaniji od autobuskog.
 
Moguce da je glasina,nema logike da neko potera trole tamo,to bi jedino moglo preko bulevara vojvode misica,a to bi bilo jednako apokalipsi :)

Koliko kosta taj ik218N?
 
Могао би део аутобуских линија према Новом Београду и Земуну да се замени тролејбуским. На пример 15, 84 и 67. Касније би ово могло да се прошири и на Бежанијску косу и Тошин Бунар (75, 71, 82, 45).
sremtrola.jpg
 
Ja bih najpre uveo u Zemun. Cak bi moglo do Zemun polja i Batajnice da se provuce, a da se iskoristi buduci depo GSP-a kod Zemun polja.

84, 704, 706, 707... od vaznijih bus-linija bi u glavnoj ostali: 17, 45 i 83, pa bi moglo mnogo lakse da se dise
 
@Arnorian: super plan, takodje sam ranije govorio da bi 75 mogla da bude trolejbuska, s obzirom da se u Mihaila Pupina nece graditi sinski sistem (bar do kruznog toka ne)

+ 15 io 84 su nekad bile trole (84 sa oznakom 14, otuda se bas zove 84, samo sto je isla do Gornjeg grada)
 
Цена нафте ће да настави да расте, то је неизбежно. Тролејбус је ефикасан начин да се пређе на струју као гориво.
 
ja bi uveom barem jednu trolejbusku liniju u bloku 45 :vops:
 
Blok 45 ima tramvaj, nema potrebe za trolom. definitivno 15 i 16 vratiti da budu trole, a ovo za 84, ne znam. ja sam više za varijantu kao što sam rekao u temi o tramvajima, napraviti trolu da ide do Zemunskog keja ili eventualno do Gornjeg grada
 
Da, tako je. Nije blok 45 Banjica da ima i trolu i tramvaj :p :p :p
 
A sta mislite o lokalnim trolejbuskim mrezicama, na periferiji linija metroa i gradkse zeleznice. Da caki nemaju neke trocifrene brojeve nego svaka mrezica da ima svoju numeraciju pocetnim slovom L (L1, L2, L3 u Zemun polju ne bi bili isti kao L1 i L2, na primer, u Ripnju)
 
Матеја Бељан":56w3b7xg je napisao(la):
A sta mislite o lokalnim trolejbuskim mrezicama, na periferiji linija metroa i gradkse zeleznice. Da caki nemaju neke trocifrene brojeve nego svaka mrezica da ima svoju numeraciju pocetnim slovom L (L1, L2, L3 u Zemun polju ne bi bili isti kao L1 i L2, na primer, u Ripnju)
Feeder lines. То би требало да будео део општег плана метроа.
 
Koliko je trajvan bolje resenje za NBG gde ima vise nego dovoljno mesta za sine i pravaca gde moze da se razvije brzina, toliko je trola bolja za stari deo grada gde su ulice uze sa cestim haosom u saobracaju.
 
Vrh