Šta je novo?

Trolejbusi

Wile E. Coyote":oudxddg4 je napisao(la):
Јесте, тај натпис је био. :) После су "генијалци" гулили слова са натписа, мењајући упозорење у другу поруку.
:D
Али свака им част за креативност :)
 
Видео сам нове троле уживо. Налепнице нису толико катастрофалне, сасвим су подношљиве, мада би, наравно, било боље без њих.
 
Da dopunim,gledanje kroz one rupice od nalepnica iznutra ne smeta,samo bih ipak malo manje pokrio prozore,precerase ga
 
Sramota, nova trola ostala bez displeja! :notok::notok::notok:
336759.jpg

http://transphoto.ru/photo/336759/
 
Ma nije to problem, nego loši displeji domaće firme "novatronik" :mad:
 
Zapravo 2012 je već počela za GSP :kafa: mada se crvene Trole fino uklapaju u ambijent starog Beograda..
 
Bas kulturno i civilizovano izgleda ovako cisto, lepo i novo vozilo.
Nadamo se da se nece razdrmati maska na sve strane kao na drugim autobusima, postati prljav i nikad prati i da ih ne prelepe onim ruznim sharenim reklamama preko celog vozila koje unakazuju vozila jer svaka ima razlicite odvratne boje koje menjaju lep crveni jednobojni vozni park u neki shareni bombajski haos.
 
Pa vec su oblepili. A sto se tice reklama, ne smeta mi, ako mogu da uzmu vise novca tako neka uzmu
 
Некад су рекламе биле културне. Постојала је трака између прозора и точкова и то само са леве стране возила. Ово што раде кад цело возило излепе рекламом је исто као кад гледам филм или утакмицу на телевизији, па у најузбудљивијем тренутку прекину рекламом.
 
Naši trolejbusi u fabrici. Novinar greši kada govori da su to vozila za Argentinu, moguće da mu je tako rečeno da uradi da bi predstavili fabriku u što boljem svetlu, jer mi se čini da su neki izborni sada tamo aktuelni.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5cI_tW3Ay5E[/video]
 
Sigurno se radi o tome da im nije popularna srbija,pa loze narod da je argentina :)
 
I juče oštećen novi trolejbus »
30. Septembar. 2010 | (15:13 -> 15:17), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Samo dan pošto smo preneli apel nadležnih iz grada da se čuvaju trolejbusi koji su u saobraćaj pušteni pre sedam dana, u trolejbusu pod rednim brojem 2.010, koji saobraća na liniji 29, isečeno je pet sedišta.

sedista30092010.jpg


- Grad je učinio napor da nabavi vozila, a sada bi građani Beograda trebalo da se potrude da ta vozila sačuvaju - kaže Radoslav Nikolić, direktor GSP „Beograd".

Novi trolejbusi u upotrebi su od prošlog petka. Na mnogima su uočljiva oštećenja: pokradeni su čekići za vanredne situacije, polomljene plastične kante za đubre, unutrašnjost je ižvrljana flomasterima.

Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd" još jednom apeluje na sugrađane da ne uništavaju vozila javnog prevoza, a nadležne da pronađu način da se stane na put vandalizmu.

Kako je rečeno u GSP „Beograd" svi trolejbusi, kako novi tako i stari, svakodnevno se čiste u depou tog preduzeća. Radnici unutrašnjost vozila čiste ručno i to uglavnom u večernjim satima. Dežurna ekipa je uvek spremna za čišćenje ako se neko od vozila u toku dana zbog nečistoće povuče sa linije.

Napisi markerima se odmah tokom čišćenja uklanjaju, ukoliko su manjeg obima, a ako su u pitanju veće površine angažuje se agencija koja ima licencu za rad sa opasnim hemikalijama. U većini slučajeva gde su korišćeni vodootporni flomasteri nije moguće potpuno ukloniti fleku, te ostaju potpuno vidljiva mesta, tamno braon boje. U tom slučaju jedini način je prefarbavanje ili zamena plastificiranih delova.

U aprilu 2010. godine potpisan je ugovor za nabavku 83 novih niskopodnih solo trolejbusa, beloruskog proizvođača „Belkomunmaš".

Do sada je isporučeno 24 vozila, koja od petka 24. septembra saobraćaju na linijama 22, 29, 41, 28, 19 i 21. Novi trolejbusi imaju 26 mesta za sedenje i ukupan kapacitet za 101 putnika. U njima su obezeđena mesta za lica sa posebnim potrebama kojima će biti olakšano kretanje.

Ova savremena vozila su sa vučom na naizmeničnu struju, što omogućava 30 odsto uštete. Novi trolejbusi imaju duplo duži vek trajanja i jeftinije održavanje.

Sadašnji trolejbuski park sačinjavaju 124 vozila prosečne starosti 14,4 godine. Svakodnevno Beograđane prevozi 97 trolejbusa na osam linija dužine 58,10 kilometara. Godišnje trolejbusi ostvare skoro 500.000 radnih sati i prevezu više od 10 odsto putnika, najviše u centralnim zonama grada.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=56512
 
Sto vise apeluju, vise ce da ih seku. Opste poznato.

Uzgred, ta tapacirana sedista jesu udobna, ali veooma neprakticna. Prvo sto ce za par meseci sva biti iscepana, a zatim i ta tkanina nikada vise ne moze da se opere pa je tako izvor prljavstine i klica. Vec je odavno dokazano da su za Beograd najbolje one dobre stare drvenjare.
 
Ne znam dokle ce vise samo da apeluju i apeluju, kad ti sto unistavaju verovatno i ne gledaju TV. Treba postavljati video nadzor po autobusima, trolejbusima...
 
Slazem se sa gornjim postovima.Ja bih uveo nekog "undercover" inspektora,npr radnika gsp-a da ide po prevozu prerusen u obicnog coveka i hvata na delu prestupnike i privodi ih policiji.Zvuci neobicno ali verujem da bi to upalilo...Ako ne onda dusanov zakonik i gotovo...
 
Kako da ne, odmah bi on uspeo da ih odvuce do policije :) A putnici najcesce ni ne vide kad oni seku ili saraju.
 
vucko":qdbm0q9h je napisao(la):
Slazem se sa gornjim postovima.Ja bih uveo nekog "undercover" inspektora,npr radnika gsp-a da ide po prevozu prerusen u obicnog coveka i hvata na delu prestupnike i privodi ih policiji.Zvuci neobicno ali verujem da bi to upalilo...Ako ne onda dusanov zakonik i gotovo...
Taj ko sece verovatno kod sebe ima noz kojim sece, a voleo bih da vidim tog kontrolora koji bi hteo da se suprotstavi besnom, drogiranom i naoruzanom klincu. I zasto bi to radio kada je cuvanje drzavne imovine posao policije. Kada bio ova drzava bila uredjena (a neki bi to nazvali autoritarna, hah) imali bi smo vozove bez grafita, sahtove tamo gde im je mesto i neiscepana sedista u prevozu. Posto smo bananarama, to nam je sto nam je...
 
Vrh