Šta je novo?

Trolejbusi

Na jednom tramvaju nije pomogla ni reklama. DOBIO JE GRAFIT. Mada, reklama je za deterdzent, pa donekle i kapiram zasto.
Mogli su da poprave ogradu oko pogona Dorcol, manje bi nas kostala.
A sto se tice tih reklama iz enterijera, to nece zaustaviti zvrljatore, vec ce ih dodatno motivisati, verujte mi na rec.
 
Sad videh prilog o trolama,super je samo imam malu manu,mogle su sipke unutra da budu ofarbane u crvenu boju,ostala je narandzasta.
 
Da, to je propust. Boja šipki sigurno može biti po izboru, jer je u onim za Rusiju tradicionalno zelena.
 
Sto znaci da su nasi u zadnjem trenutku izabrali crvenu kako rece nbumbic da bi se razlikovale od starih.
 
Veliki Vracar":1cz5orku je napisao(la):
2012":1cz5orku je napisao(la):
i kao što rekoh one šarene folije na njima su dobra žaštita od švrljanja...
To mi zvuči kao logika da kupiš novo elegantno lister odelo a onda na njega nalepiš poster Mileta Kitića jer eto može da se desi da prospeš kafu pa nek se nađe...
:lol: +1
Ово је сјајно поређење!
 
Kao oni ljudi sto kupe fotelju pa je uvek drze u foliji da se ne uprlja ako se nesta prospe....ili daljinski za tv.... :violina:
 
Krstare nove trole
N. V. BRKOVIĆ |
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:301346-Krstare-nove-trole
Na šest linija GSP uključeno 24 beloruska trolejbusa. Isporuka još 59 vozila "Belkomunmaša" do kraja novembra

bg%20TROLEJBUS_310x186.jpg


BEOGRADSKIM ulicama od petka krstare 24 nova beloruska trolejbusa. Vozila koja je isporučilo preduzeće "Belkomunmaš" raspoređena su na linijama "19", "21", "22", "28", "29" i "41". Ostatak ugovorene isporuke, od 59 "trola", trebalo bi da stigne u srpsku prestonicu do kraja novembra.

Prezentaciji novih niskopodnih solo trolejbusa na Studentskom trgu, prisustvovali su gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić, pomoćnik gradonačelnika Živorad Anđelković, sekretar za saobraćaj Dragoljub Đakonović, kao i generalni direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" Radoslav Nikolić. Gradonačelnik je apelovao na sugrađane da čuvaju nove trolejbuse i pokušaju da ih zadrže u istom stanju bar nekoliko godina.

– Verujem da će Beograđani znati da čuvaju nove trolejbuse i da uživaju u njihovom komforu - rekao je Đilas. - Oni mogu da pređu 500 metara bez napajanja strujom, što garantuje da u slučaju prekida mreže ili nekih zastoja mogu da nastave vožnju. Ovo je ekološko vozilo koje ne zagađuje, a voziće Beograđane narednih godina, nadam se uspešno.

Prema rečima prvog čoveka u gradu, do kraja godine Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" trebalo bi da potpiše ugovor za kupovinu 250 novih autobusa, koji su proglašeni za najbolje u Evropi.

– Sledeće godine stižu prvi novi tramvaji, a do 2012. biće ih 30 - dodao je gradonačelnik Đilas. - Verujem da ćemo izgradnjom mosta na Adi ciganliji i ulaganjem u GSP moći da za godinu i po dana imamo kvalitetniji prevoz nego danas.

Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić rekao je da Beograd ima saobraćajne probleme i da je odgovor na to pokušaj gradskih vlasti da obezbedi dobar i adekvatan gradski javni prevoz.

– Svesni smo gužvi na beogradskim ulicama, činjenice da svakoga dana u centar grada uđe 200.000 automobila, da u ovom trenutku Beograd ima gotovo 700.000 registrovanih vozila i da se taj broj iz godine u godinu povećava za novih 50.000 vozila - rekao je Antić. - Pozivamo Beograđane da u što većoj meri koriste gradski prevoz, a mi ćemo obezbediti da taj prevoz bude na što boljem nivou.


STATISTIKA

DO sada je na ulicama grada krstarilo 113 trolejbusa prosečne starosti 14,5 godina. Sada trolejbuski vozni park najvećeg gradskog prevoznika broji 130 vozila, prosečne starosti 2,5 godine. Novi trolejbusi imaju 26 mesta za sedenje i ukupan kapacitet za 101 putnika. U njima su obezeđena mesta za građane sa posebnim potrebama, kojima će biti olakšano kretanje. Vozila su savremena sa vučom na naizmeničnu struju, što omogućava 30 odsto uštede, imaju duplo duži vek trajanja i jeftinije održavanje.
 
За коју годину? Мислим да ћемо сведоци распада бити колико на пролеће.

Не схватам ово уопште одушевљење овим тролама. Ја само знам да сам се последње зиме смрзавао у скоро свакој троли овог типа, јер су ишле без грејања, док су оне старе грејале прилично добро, нпр. (Додуше, ни у њима није било много топлије јер је господи било тешко да постави три гуме и спречи промају кроз прозоре и намести врата, али то је друга прича.)

Па онда, ове нежне тролице кад наиђу на обичан сливник протресу ми све унутрашње органе. Вожња је у њима неупоредиво неудобнија. Итд...

Чему се ви људи радујете, стварно ми није јасно, а баш се трудим да схватим.
 
-blic

Crveno bolje od crnog
Nove „trole“ biće crvene boje, odlučili su u gradskoj upravi.
- Lepši su crveni nego narandžasti - prokomentarisao je Dragan Đilas, nakon čega je Aleksandar Antić u šali dodao: „Crne „trole” ne dolaze u obzir“, ne trudeći se da sakrije svoje navijačko opredeljenje.
 
Marcus Lupus":59nglzmd je napisao(la):
За коју годину? Мислим да ћемо сведоци распада бити колико на пролеће.

Не схватам ово уопште одушевљење овим тролама. Ја само знам да сам се последње зиме смрзавао у скоро свакој троли овог типа, јер су ишле без грејања, док су оне старе грејале прилично добро, нпр. (Додуше, ни у њима није било много топлије јер је господи било тешко да постави три гуме и спречи промају кроз прозоре и намести врата, али то је друга прича.)

Па онда, ове нежне тролице кад наиђу на обичан сливник протресу ми све унутрашње органе. Вожња је у њима неупоредиво неудобнија. Итд...

Чему се ви људи радујете, стварно ми није јасно, а баш се трудим да схватим.
Da li si se u ovima vozio zimi i preko slivnika? Sačekaj pre nego što sudiš
 
Marcus Lupus":1vqa1a9d je napisao(la):
За коју годину? Мислим да ћемо сведоци распада бити колико на пролеће.

Не схватам ово уопште одушевљење овим тролама. Ја само знам да сам се последње зиме смрзавао у скоро свакој троли овог типа, јер су ишле без грејања, док су оне старе грејале прилично добро, нпр. (Додуше, ни у њима није било много топлије јер је господи било тешко да постави три гуме и спречи промају кроз прозоре и намести врата, али то је друга прича.)

Па онда, ове нежне тролице кад наиђу на обичан сливник протресу ми све унутрашње органе. Вожња је у њима неупоредиво неудобнија. Итд...

Чему се ви људи радујете, стварно ми није јасно, а баш се трудим да схватим.
Pa radujemo se jer su ekološke, idu na struju a i imaju neki lepši šmek od buseva...jednostavno jedinstvene su...a i drugi gradovi u svetu ih ponovo uvode..:kafa:
 
2012 nije problem u trolejbusu kao prevoznom sredstvu, vec sto grad praktikuje kupovinu novih vozila, a ni malo ne radi na poboljsanju kvaliteta odrzavanja. Zato se sva nova vozila lakse raspadaju od starih. I kad audjem u novo GSP vozilo, ne osecam se lepo, vec unapred vidim improvizacije, odvaljene delove, cujem vibracije i t d.
 
Pa Mateja je u pravu, ali je GSP sada obnovio prakticno ceo trolejbuski vozni park, pa ce se mozda....ali samo mozda, bolje odnostiti prema njima.
Razlicita je situacija kupovati po malo, i kupiti ceo vozni park.
Nada umire sa GSP-om.
 
Да, ја свакако нисам против тролејбуса као превозног средства, него као што рече Матеја, не могу да се радујем њиховом доласку из неких других разлога. Да, можда сам песимиста, али не верујем да ће ГСП боље одржавати сада него пре, и зато их већ видим расклимане, и то врло брзо, исто као и претходни контигент.

Да ће се целе трести на сваки сливник - хоће- и не морам да се возим у њој да бих то знао. За овакве улице су потребни неки мало грубљи модели, или?

Мислим, хајде да видимо и то чудо из ГСП-а - пажњу према возилима. Бићу врло срећан ако нисам у праву.
 
Biće dobro sve dok GSP ne počne da ugrađuje kompresore "Prve petoletke" u trolejbuse :mad:
 
Ако уграде оне раздрндане одвратне компресоре, биће крај комфора у новим тролама :dil: Ваљда ће имати у Дорћолу барем имало памети и чувати ове троле што дуже... Иначе ће ово опет бити бачене паре, промашај и не знам шта већ друго. И после ће се чути гласови: "То су могле још да раде зијаче" ... и тд. :violina: Преостало је само да видимо, какав ће бити период експлоатације плус одржавање. Слика ће бити јаснија после првих сервисирања, да ли ГСП ове троле схвата озбиљно или опет им то не значи ништа.
 
Cuh od dvojice vozaca trola danas koji voze te nove trole da po njihovim recima ne vrede ni kriv ku**c... :laugh:
Kazu da je bolje da smo uzeli manji broj ali kvalitetnijih skodinih
 
Квалитет вожње тролама, да и не, али квалитет контактне мреже... Могу и спејс-шатл да ставе, ако је КМ лоша, неће моћи да дођу до изражаја, а то нико не помиње у целој причи...
 
А да не би хтели можда Соларис Тролино? :lool: Ја ту њихову логику не разумем, ма овај БКМ јесте управо Шкода, само што у белоруској шасији. И боље да ово нису неке екстра скупе троле, јер сви добро можемо да предпоставимо, како ће се већина особља у ГСП-у односити према овим возилима и као што Којот рече ту је проблематичан и сам квалитет КМ... Уствари, време ће показати...
 
Vrh