Šta je novo?

Trolejbusi

E slusajte isao sam juce u grad trolom....
Usao sam u Ziu trolu sa garaznim brojem 139 oko deset sati i sedam minuta uvece....
koliko sam ja primetio dok sam se vozio zadnji desni tocak je neispravan a trolejbus je bio nagnut na desnu stranu neznam za kolko stepeni ali nije mnogo........
I kad se priblizavao Terazijama kolko ja znam nesto o trolama.....Posto je lik bukvalno malo previse ubrazao nego sto je dozvoljeno trola da ubrzava....... Stapovi su mogli da spadnu sa zice i da se dogodi neka nesreca........
 
-U Četvrtak uveče su isprobavali gr.br.2001,verovatno zbog manjeg inteziteta saobraćaja,vozili su je po gradu a naročito na Banjici do 90 km/h,nema blokadu neverovatno je brza i startna.
Pričao mi je vozač Ćurdića da je jurio prema Medakoviću sa 70 km/h i da mu je pobegla da nije mogao da je stigne.
Testirali su je pri većim brzinama namerno da bi joj između ostalog padale motke na trasi,vozili su je i na pomoćni agregat.
Koliko sam čuo može da se kreće 500-700 m zavisno od uspona ili opterećenja nezavisno od mreže.
Čuo sam da su stigle još 3 i da su negde van preduzeća u procesu(Carina,Istovar,Farbanje....)
i da su još 3 na putu do Beograda,to treba proveriti.
Neće ih puštati u saobraćaj dok ne dođe prvi kontigent od 8 vozila,nakon svečane primopredaje kreću na vožnju.
 
Ma daj 90 kilometara na cas........ Znaci neverujem uopste pa mogli su da pokidaju zicu pri toj brzini
 
Kako moskovski idu 60-70km/h, tačno je da imaju duplo vešanje, ali može se. :D
 
Moguce je nagaziti trolu i 90, pod uslovom da ne zakaci niti jedan slivnik. Zice se ne mogu pokidati od ciste brzine.
Mene je vozila jedna bakica zglobnom trolzom oko 70-tak na sat, na Banjici pre par godina.
 
Испаде да контактна мрежа није толико лоша колико причају. При тој брзини би спале мотке.
 
Mreža do Banjice je najmlađa, pošto je poslednja izgrađena. Gore i danas znaju da nagaze trolejbuse, nekad me je strah kada počne sve da se trese :laugh:
 
Mislim da je brzina vozilau sa stajanjem zakonom ograničena na 50km/h.

Mada, nisam siguran da je tako
 
Pristigle još tri trole, 2003,2004 i 2005. Uskoro stižu i naredne 3 i tada će ih zvanično pustiti u saobraćaj. Do kraja oktobra svih 83.

Novi trolejbusi do kraja oktobra »
02. Avgust. 2010 | 12:21, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Do kraja oktobra na beogradskim ulicama naći će se novi trolejbusi.
83 trolejbusa beloruskog proizvođača „Belkomunaš “ biće niskopodni i klimatizovani, imaće 26 mesta za sedenje, a u njemu će moći da se vozi ukupno 101 putnik.
U Beograd su već stigle prve trole, a u toku je njihovo testiranje i priprema za puštanje u saobraćaj.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=54488&kategorija=Beograd

Mislim da je brzina vozilau sa stajanjem zakonom ograničena na 50km/h.
Jeste, ali kad nemaju tahograf onda im se može! Zbog toga je tahograf obavezan, kad bi se ljudi to znali mogli bi masovno da ne pokazuju karte u neispravnim vozilima koja ne zadovoljavaju osnovne propisane kriterijume! Iako zvuči kao utopija, možda je jedno to od rešenja problema lošeg održavanja vozila, pošto bi ih direkcija malo pritisla!
 
Ja se uplasim kad lik nagari trolejbus kad krene da pici brzo ja se uplasim da se nesto nedesi a truckanje je stranso ko da ce da se raspadne u sekundi...

E a jel ce sve te nove trole biti u crvenom........... ako budu bile u crvenom to bi bilo kul
 
Pomenuse na studjiu b da trola ima i naginjanje u stanicama radi lakseg ukrcavanja/iskrcavanja
 
Pa kad navali rulja,jednom kad se nagne više se neće vraćati :D
 
vucko":nri3w17p je napisao(la):
Pomenuse na studjiu b da trola ima i naginjanje u stanicama radi lakseg ukrcavanja/iskrcavanja
Шта је ту чудно? Па сва се возила нагињу у станицама а богами и ван њих :lol:
 
Wile E. Coyote":2063m3bp je napisao(la):
vucko":2063m3bp je napisao(la):
Pomenuse na studjiu b da trola ima i naginjanje u stanicama radi lakseg ukrcavanja/iskrcavanja
Шта је ту чудно? Па сва се возила нагињу у станицама а богами и ван њих :lol:
A kad se isuvise nagne, moraju svi da izadju, da bi se autobus restartovao!
 
03. 08. 2010

Press

Nove trole do kraja oktobra

U Beograd će do kraja oktobra stići 83 nova trolejbusa. Ova vozila nabavljena su u Belorusiji, a proizvela ih je fabrika „Belkomunaš„. Sva nova vozila biće niskopodna i klimatizovana, imaće po 26 mesta za sedenje, a ukupno će moći da prime 101 putnika
1
1.jpg

U glavni grad su već stigle prve trole, a u toku su njihovo testiranje i priprema za puštanje u saobraćaj.
Ova vozila imaju rampe za lakši ulazak za sve osobe sa invaliditetom, kao i mesta za fiksiranje invalidskih kolica. Trolejbuse pokreće dvosmerna struja, a maksimalna brzina kretanja im je 60 kilometara na čas. Opremljeni su sa dva klima-uređaja, u putničkom delu i vozačevoj kabini, imaće elektronske table u vozilu, crnu kutiju, detektor za kvarove, kao i mogućnost ugrađivanja LCD ekrana na instrument tablu ispred vozača, na kom se u svakom trenutku može videti stanje vozila.
Trolejbusi kojima će se sugrađani uskoro voziti imaće i autonomni pogon, što će im omogućavati da izbegnu saobraćajne nezgode. Ova vrsta napajanja pruža delimičnu nezavisnost u odnosu na napajanje sa mreže, pa trolejbusi neće biti zaustavljeni kada nestane struje. Takođe, u odnosu na trole kojima se sugrađani sada voze, nova vozila štede struju za čak 30 odsto.
Nova 83 vozila, zajedno sa 22 novija trolejbusa iz sadašnjeg voznog parka iz Belorusije, omogućiće daleko pouzdaniji, komforniji i brži prevoz Beograđana, tvrde u GSP-u „Beograd".
Gradsko saobraćajno preduzeće trenutno ima 124 trolejbusa, prosečne starosti 14,4 godine. U ovom trenutku Beograđane prevozi 97 trolejbusa na osam linija.
Godišnje se njima preveze više od 10 odsto putnika, pre svega u centralnim zonama grada.

B. ŠKRNJIĆ
 
Drago mi je da u grad stižu nove i moderne trole. Impresivno je kako stižu odjednom u velikom broju. Nažalost, tramvaji stižu veoma sporo. Koliko sam čitao najavljen je tek jedan za iduću godinu. Zar su tramvaji toliko skuplji od trolejbusa?
 
kako ne bi bili skuplji. moraju da imaju bokju konstrukciju, tj da traju duze. motor moraju da imaju snazniji. skupi su i tockovi, sva ta mehanika koja ih i cini stabilnim i trajnim
 
Pa Tramvaj je voz,a to je mnogo komplikovanija tehnologija od vozila bilo koje vrste i zato se i naručuju vozovi za Metro danom početka izgradnje jer treba dve-tri godine da bi se isporučile kompozicijie i to sukcesivno... :kafa:
 
U tramvaje se ugradjuje ojacani celik, koji traje decenijama, ali je i vozilo teze, sto znaci i da motori moraju biti mnogo snazniji, a sa modernom tehnologijom koja dodatno poskupljuje proizvodnju itd.....
 
Vrh