Šta je novo?

Trolejbusi

Bruka i sramota više, konstantno blokiraju saobracaj u Vojislava Ilića i prave ogromne gužve, a i ugrožavaju vozače u saobraćaju, jer je jako teško prestrojiti se u drugu traku kad trola stane na sred plavog mosta, a u levoj traci automobili idu i po 80 na sat, samo se moliš Bogu da će te neko pustiti da se prestrojiš. Nek ukinu više trole i da nas ne z********u više sa ovim što rade, ako im je to plan, nek ga ispune više i ćao.
Код Беа у правцу ка Славији је колапс сат времена сигурно стоје ту
 
Ја сам 4 пута ушао у тролу ове недеље, две су се поквариле, једна код славије, једна на почетку Војислава илића.
Морали су да набаве нове троле онда када је био онај тендер пре две године јер тешко да ће да опстане тролејбуски подсистем у овом стању до краја године.
 
Ја сам 4 пута ушао у тролу ове недеље, две су се поквариле, једна код славије, једна на почетку Војислава илића.
Морали су да набаве нове троле онда када је био онај тендер пре две године јер тешко да ће да опстане тролејбуски подсистем у овом стању до краја године.
Скупа им Шкода за коју су намештали тендер.
 
Bruka i sramota više, konstantno blokiraju saobracaj u Vojislava Ilića i prave ogromne gužve, a i ugrožavaju vozače u saobraćaju, jer je jako teško prestrojiti se u drugu traku kad trola stane na sred plavog mosta, a u levoj traci automobili idu i po 80 na sat, samo se moliš Bogu da će te neko pustiti da se prestrojiš. Nek ukinu više trole i da nas ne z********u više sa ovim što rade, ako im je to plan, nek ga ispune više i ćao.
Било би добро да их замене електробусевима а да ове троле донирају нишу или нс верујем да би тамо људи волели да виде тролејбусе у свом граду🙂
 
Било би добро да их замене електробусевима а да ове троле донирају нишу или нс верујем да би тамо људи волели да виде тролејбусе у свом граду🙂
Kakva te crna donacija tih trolejbusa spopala. Pa vidiš valjda u kakvom su stanju. Takođe, ni jedan grad u Srbiji nema ni metar infrastrukture za trole, nije to samo mreža, nego još mnogo toga tu treba. Novom Sadu bi pre trebao tramvaj nego trolejbus. Bolje da ulažu u tramvaj na duge staze. Prostora ima, a i stanovništvo im se konstantno uvećava.
 
hmm, pa kad smo kod donacija, tu postoje tri realne opcije: donacija ili Karačiju, ili Islamabadu, ili Železniku.
 
Sve u rashod sem remontovanih Kordunki, neka imamo barem jednu trolejbusku liniju preostalu na kojoj ce raditi sve remontovane trole.
 
Pa i one su u upitnom stanju.

Mojr predviđanje za trolejbuse je da će da akaju ove BKMove dok ne ispuste dušu, a onda će njih da rashoduju, Dorćol da sruše a umesto njega da naprave još precenjenih stančina i kancelarija od kojih će 1/3 da stoji prazno (to je neka statistika za Beograd). Javnosti će prosuti priču da je to zato što su trolejbusi zastareli i da će biti zamenjeni elektroautobusima, koje će držati po drugim pogonima (Kosmaj, Karaburma, gde god).

U međuvremenu će sve više da zapostave i srozaju trolejbuse da bi ih ogadili narodu i da bi imali što veću podršku ili bar ravnodušnost naroda kad ih budu ukidali.
 
Kao da se namerno sabotira i uništava sve što je prethodna vlast kupila. Ne mogu da podnesu Solarise, jedan dinar ne ulažu u BKM-ove. Ostali su još CAF tramvaji, uskoro će i njima neku falinku da nađu. U momentu kada je GSP već polumrtav, neće biti nikakvog napretka ni po pitanju trola. Svedočimo najnižem kvalitetu javnog prevoza u poslednjih 10 godina, ako ne i duže.
 
Помирите се са тим да ни један јавни сервис у овом граду неће бити мењан на боље док су ови скакавци на власти и док нам светска банка реформише здравство, школство, железницу...

Одржаваће се искључиво она инфраструктура која је од директне користи колонизаторима.
 
Kao da se namerno sabotira i uništava sve što je prethodna vlast kupila. Ne mogu da podnesu Solarise, jedan dinar ne ulažu u BKM-ove. Ostali su još CAF tramvaji, uskoro će i njima neku falinku da nađu. U momentu kada je GSP već polumrtav, neće biti nikakvog napretka ni po pitanju trola. Svedočimo najnižem kvalitetu javnog prevoza u poslednjih 10 godina, ako ne i duže.
Aj sto unistavaju sve sto su zuti kupili, nego unistavaju ceo svoj vozni park. Kupuju se sumnjivi autobusi i tramvaji, isti se kvare, ne vodi se racuna o njima uopste, stari tramvaji su na ivici raspada, o trolama da ne pricam i naravno su tu privatnici koji imaju previse slobode da pustaju neispravna vozila u saobracaj. Nama nema nade dok neko normalan, iskusan i pametan ne smakne Gangulu sa vlasti i krene u ozbiljan oporavak beogradskog javnog prevoza.
 
Prosle godine u Aprilu trole u Atini. I Grci su glupi, samo smo mi pametni!
0-02-05-6207db99cdf204a75408b1d687d5d715b9d74f205dc7381d3bfd5efbc41fd653_1fd1c2a8869a06e0.jpg
 
Има ли у граду нека трола да вози која није Белоруске производње?
 
Pa i one su u upitnom stanju.

Mojr predviđanje za trolejbuse je da će da akaju ove BKMove dok ne ispuste dušu, a onda će njih da rashoduju, Dorćol da sruše a umesto njega da naprave još precenjenih stančina i kancelarija od kojih će 1/3 da stoji prazno (to je neka statistika za Beograd). Javnosti će prosuti priču da je to zato što su trolejbusi zastareli i da će biti zamenjeni elektroautobusima, koje će držati po drugim pogonima (Kosmaj, Karaburma, gde god).

U međuvremenu će sve više da zapostave i srozaju trolejbuse da bi ih ogadili narodu i da bi imali što veću podršku ili bar ravnodušnost naroda kad ih budu ukidali.
Skroz realan scenario. Moj omiljeni vid gradskog prevoza će najverovatvije da ukinu
 
Vrh