Karlo del Ponte
Advanced
Autobuska traka je propala zbog ogromnog broja sečenja sa levim i desnim skretanjima, pri čemu su sve autobuske linije osim 73 i 610 imale neko skretanje sa Omladinskih brigada. Jug i slični likovi misle da je BRT dva bureta farbe, a dobar BRT u stvari često zateva razlupati celu ulicu i napraviti je ponovo, ne ustručavajući se po negde napraviti nadvožnjak ili podvožnjak, pa čak i estakadu. Na Bulevaru Crvene armije i Bulevaru umetnosti situacija je jednostavnija/jeftinije za gradnju, osim nadvožnjaka Heroja sa Košara ne treba ni jedan skuplji objekat, ali je za Omladinskih brigada vezan najjači tok kretanja, ulica ima funkciju linearnog centra. Baš zato ne bih smeo da tvrdim bez studije opravdanosti.
Evo autobuska estakada u Holandiji, na kojoj idu četvoroosovinski autobusi, linija 300. U podnožju je lokalni autobuski terminus. Autobus vezuje velike satelitske gradove Haarlem, Hoofddorp, jedan od najprometnijih aerodroma u Evropi, predgrađa Amsterama Amstelveen i Bijmer. Uzput 4 železničke stanice, od kojih se na 3 zaustavljaju IC vozovi. Na zaprepašćenje i zgražavanje autoriteta tipa Milana Vujanića, izazivaju opštu opasnost vozeći autobus sa mestima za stajanje brzinom preko 50km/h, čak 80km/h.
Evo autobuska estakada u Holandiji, na kojoj idu četvoroosovinski autobusi, linija 300. U podnožju je lokalni autobuski terminus. Autobus vezuje velike satelitske gradove Haarlem, Hoofddorp, jedan od najprometnijih aerodroma u Evropi, predgrađa Amsterama Amstelveen i Bijmer. Uzput 4 železničke stanice, od kojih se na 3 zaustavljaju IC vozovi. Na zaprepašćenje i zgražavanje autoriteta tipa Milana Vujanića, izazivaju opštu opasnost vozeći autobus sa mestima za stajanje brzinom preko 50km/h, čak 80km/h.
Poslednja izmena: