Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.241
To o čemu pričate neće biti u opticaju u Beogradu još bar 30 godina.
Besmisleno je pričati o trolejbusu u jednoj i tramvaju u drugoj traci u Kralja Milana dokle god ovde voze starudije od tramvaja, trećerazredni trolejbusi, i dokle god su Grad i GSP takvi kakvi su, zatočeni u 1950im.
Samo na ovoj temi smo X puta pričali i izveštavali o nekom kolapsu nastalom usled zastoja nekog tramvaja ili trolejbusa, koji se dešavaju na nedeljnom nivou, a ljudi pričaju i predlažu ideje kao imamo sve najbolje i najnovije...
A o trasama bez mreže ću da počnem da mislim i pričam onda kada Grad i GSP nabave, ili najave nabavku prvog vozila sa takvom autonomijom. Do tada je bespredmetno pričati o tome.
Naravno, nije poenta ni samo nabaviti, nego i održavati to posle, i zapravo koristiti te autonomije. A to je tek poduhvat (za Grad i GSP) za sebe. Koji neće biti tako skoro ovde.
Možda se razmimoilazimo jer ja izostavim da dodam da sve što pišem, pišem za period od 5 do 10 godina unapred. A možda neko drugi misli i na duže od toga, pa onda ispadne da se više razmimoilazimo. Ali naravno, otvoren sam za sve mogućnosti, pa i da 2040. Beograd ima još 10 novih vidova saobraćaja. Ali ovo što pišem, pišem za narednih 5 do 10 godina. Šta će biti 2040, ne znam.
Ne znamo čak ni da li će biti nešto od metroa. Ja trenutno mislim da neće.
Besmisleno je pričati o trolejbusu u jednoj i tramvaju u drugoj traci u Kralja Milana dokle god ovde voze starudije od tramvaja, trećerazredni trolejbusi, i dokle god su Grad i GSP takvi kakvi su, zatočeni u 1950im.
Samo na ovoj temi smo X puta pričali i izveštavali o nekom kolapsu nastalom usled zastoja nekog tramvaja ili trolejbusa, koji se dešavaju na nedeljnom nivou, a ljudi pričaju i predlažu ideje kao imamo sve najbolje i najnovije...
A o trasama bez mreže ću da počnem da mislim i pričam onda kada Grad i GSP nabave, ili najave nabavku prvog vozila sa takvom autonomijom. Do tada je bespredmetno pričati o tome.
Naravno, nije poenta ni samo nabaviti, nego i održavati to posle, i zapravo koristiti te autonomije. A to je tek poduhvat (za Grad i GSP) za sebe. Koji neće biti tako skoro ovde.
Možda se razmimoilazimo jer ja izostavim da dodam da sve što pišem, pišem za period od 5 do 10 godina unapred. A možda neko drugi misli i na duže od toga, pa onda ispadne da se više razmimoilazimo. Ali naravno, otvoren sam za sve mogućnosti, pa i da 2040. Beograd ima još 10 novih vidova saobraćaja. Ali ovo što pišem, pišem za narednih 5 do 10 godina. Šta će biti 2040, ne znam.
Ne znamo čak ni da li će biti nešto od metroa. Ja trenutno mislim da neće.
Poslednja izmena: