Šta je novo?

Trolejbusi

Nisam sa sokirao
IMG_2070.png
 
Ваљда је од 2016. беше у плану да узму још кинеза на батерије и њима замене тролејбусе на Врачарском потезу.
 
Šapić je pričao da će razmisliti da ih zamene dizel autobusima jer je tako jeftinije
 
Lože se oni na sve sem na trolejbuse, jer se očigledno glavni među njima trenutno ne loži na iste.
 
Генерално се гаде јавног превоза, али ако већ мора, онда нека иде гас. Како рече доктор Шапић, од како имам возачку дозволу нисам ушао у аутобус.
 
Ne mislim da je gori, mislim da su bar isti.

Ne smeju se zaboraviti svinjarije iz doba Gremlina iz šahta - pucanja cevi ispod tek rekonstruisanih ulica, odiseja sa "Četiri bulevara", nabavka Higera preko fantomske firme iz kolibe ispod Prokopa, zatvaranja ulica svakog vikenda, pokušaj zidanja Gondolčine na Kalemegdanu i seča onog lepog drveta na tamošnjem platou...

Setiću se još, jbg ne mogu sad odmah, toliko su đubradi ova zemlja a i grad izvrteli u zadnjih nekoliko decenija da će mi ovim tempom trebati baza podataka da sve to beležim(o) i pamtim(o).

Kako god bilo, ne sme da se dođe ni do apologije, a ni do relativizacije frfljavog otpada. On je jedno zlo i đubre, i može da bude ili isti ili gori nego drugi.

A ako bih baš morao da pravim komparaciju koji od ta dva izmeta gore smrdi, mogao bih samo ovo da kažem:
tenor.gif
 
Poslednja izmena:
2182, ako ne umrem u njoj ne znam gde cu drugde.
IMG_2077.jpeg

IMG_2076.jpeg

Video sam i sveze remontovanu 2072 na 29. Blista😍.
 
Ne smeju se zaboraviti svinjarije iz doba Gremlina iz šahta - pucanja cevi ispod tek rekonstruisanih ulica, odiseja sa "Četiri bulevara", nabavka Higera preko fantomske firme iz kolibe ispod Prokopa, zatvaranja ulica svakog vikenda, pokušaj zidanja Gondolčine na Kalemegdanu i seča onog lepog drveta na tamošnjem platou...
Ono drvo na Kalemegdanu koje su posekli tokom noći, bilo je staro preko 100 godina. Uzgred za vreme njegovog mandata je ukinuta 28, pa vraćena nakon protesta, a odustalo se od plana koji je predvižao tramvaj 1 kao zamenu za trole na potezu Slasvija - Studentski trg i autobusku liniju 31, te skraćenje 29 do Slavije i preusmerenje linije 41 Takovskom, Cvijićevom i Venizelosovom do Dorćola, kao i uklanjanje kontaktne mreže u Svetogorskoj, Makedonskoj, Terazijama i Kralja Milana, te za kraj pretvaranje Kralja Milana i Terazija u pešačku zonu sa baštama kafića.​
 
a odustalo se od plana koji je predvižao tramvaj 1 kao zamenu za trole na potezu Slasvija - Studentski trg i autobusku liniju 31​

Što u suštini i nije bila loša ideja, samo je ta 1 trebala postati 10 i eventualno dodati i neku liniju na tom potezu iz nekog drugog kraja.
Barem dok taj deo ne bi postao pešačka zona jednog lepog dana mogle bi i trole i tramovi zajedno da saobraćaju te eto svi bi bili srećni.


Ljudi koji se protive tramovima u Kralja Milana nas drže u Srednjem veku, najblaže rečeno, u stvari drže ljude koji putuju svakodnevno tim pravcem, jer kapacitet šinskog vozila je višestruko veći od trolejbusa/autobusa.
 
Ne može da bude pešačka zona u Kralja Milana nikad.

A ni tramvaju tu nije mesto, bar ne ovima bez autonomije.

I da, znam da je tramvaj nekad prolazio kroz tu ulicu. Ali drugo su sad vreme i okolnosti. Drugi grad čak.
 
Poslednja izmena:
Оптерећење кретања на потезу Славија-Теразије-Трг Републике у потпуности оправдава враћање трамваја на тај правац. Само вашарски трамвај који би ишао само до Славије нема смисла, ту морају да се пусте најмање трамвај до Бањице и до Кнежевца. Идеално би било и до Коњарника али то захтева петљање код Франша, мада бих ја жртвовао аутомобилски комфор ту и превео трамвај ка Устаничкој по ободу уз Бокељску где има оно мало зеленила као.
 
Kao što sam ranije pisao i postavljao mape, Kroz Kralja Milana i trolejbusi i tramvaji, naravno ne tramvaj na potezu Zoo vrt - Trg republike - Terazije - Kralja Milana - Slavija, nego dalje od Slavije.​
 
Bilo bi idealno stvarno kad bi se taj potez jednog dana konačno premostio i tramvajem. Naravno da je lokal na relaciji Trg - Slavija glupost, al da ide prema Banjici, pa jednog dana i ka Kneževcu, i te kako bi ceo sistem dobio mnogo više na značaju. Mesta ima, ravno je, što će reći i dosta pogodno za tramvaj. Trole mogu da rade paralelno bez problema, što i ne bi bio usamljen slučaj u Evropi. I definitivno ne praviti od trase neki cirkus što reče i Došljak. Znači normalni tramvaji koji vuku struju sa mreže dužine oko 30 metara barem.
 
Pa ne vidim neki razlog zašto ne mogu. Čak i u susednom Segedinu imamo primer da mogu zajedno koristiti bašticu. Mreža nije problem sigurno, a čak i da jeste lako se i to premosti. Tramvaj bi konačno dao preko potreban kapacitet tom potezu, a i znatno bi smanjio presedanja.
 
Ne znam, ja redovno viđam trolejbuse i tramvaje koji prave probleme ostatku saobraćaja oko sebe . Možda ne živimo u istom gradu.
 
Ne znam, ja redovno viđam trolejbuse i tramvaje koji prave probleme ostatku saobraćaja oko sebe . Možda ne živimo u istom gradu.
Ja redovno viđam kola, autobuse, trolejbuse, tramvaje, trotinete, bicikle i sl. koji prave problem u saobraćaju, pa to ne znači da sada treba svega da se odreknemo, nego da se za razliku od raznoraznih skokova u budućnost na 2 do 3 meseca, jednim skokom vratimo iz vremena Beatles - a u današnjicu, što se tiče gradskog prevoza. Da, znam da je problem što su naši radnici na održavanju navikli da sa žicom, selotejpom, kartonom i kanticom farbe rešavaju probleme na vozilima, ali ako se nastavi ovim tempom kojim se ide, na kraju nećemo imati potrebu ni za postojećim radnicima, jer neće imati šta da popravljaju. Apsolutno je moguće da imamo tramvaj ili trolejbus bez kontaktne mreže duž Kralja Milana, a drugi od pomenutih sa kontaktnom mrežom. Polako kupovati nova vozila, a radnike obučavati kako da popravljaju neke osnovne stvari, pošto za komplikovanije je ipak potrebno da se vozilo pošalje u fabriku, odnosno fabrički servisni centar, koji nije nužno da bude u sklopu same fabrike.​
 
Vrh