Volim ja zglobove, ali ne treba preterivati s njima jer sam X puta video kako na očajnim BG ulicama (naravno, desna obala Save) i raskrsnicama zablokiraju saobraćaj kad stanu poprečno. Gde god bih mogao, pustio bih zglobove. Ali gde ne može, i gde mogu da prave probleme, išao bih na solo.
Sad ne gotovo, proslo je i mislim da niko to neće ukidati, pa i nova gradska vlast jednog danaMa i tu granicu ukinuti. Vozilo neka radi dok postoje uslovi za to, pa imalo dve, 12 ili 22 godine. Uvek su besmislene te granice. Jedini kriterijum treba da bude tehnička ispravnost vozila. Ali pošto je moronima bitna statistika i lakše im je da ne održavaju ono što smo svi mi kupili, onda uvode ove maloumne propise.
A na 40? Moguce da mozda bio neki kvar ili radovi neki ili neki protest.Na 41 su danas bili autobusi, razlog?
I na 40 i na 41. Ne nađoh konkretan razlog.Na 41 su danas bili autobusi, razlog?
Još kad bi se potrudili da veći udeo šinskog prevoza ne ostane na spisku predizbornih obećanja više bi i vozila ostalo duže u koliko-toliko prihvatljivom stanju uz oslobođen budžet namenjen neophodnoj infrastrukturi efikasnijih sistema.Mora se i ukinuti onaj pravilnik da vozila u saobraćaju ne smeju biti starija od X godina, odnosno da umesto toga na svakih 5 godina mora da se obnovi bar 50% voznog parka (odnosno onog broja vozila koji je zahtevan poslednjim ugovorom o dodeli linija) i da prosečna starost sme da bude između 5 i 10 godina. Isto tako se mora da se uvede standard za vozila (broj sedišta, broj stajaćih mesta, mesta za invalide i kolica za bebe, displeji za informisanje, itd itd), kako bi se izbegla šarenolika kupovina. I najvažnije, mada ne znam koliko bi ovo pravnog osnova imalo, ali privatnici, koji žele da nastupaju u gradu, moraju zajedno nastupiti pod jednim udruženjem, u koje onda mogu ulaziti i izlaziti pojedinačni prevoznici (koji naravno moraju ispunjavati zadate uslove od grada). Na taj način grad plaća sve jednom udruženju, a oni posle rade sa tim parama sve što treba.
Ovako nema smisla da svako kupuje šta želi od vozila.
Kada je u Kosmaju i generalno u svim pogonima gorelo za solo vozilima, pokupili su Bmc krseve sa fabričkom greškom sa lagera i uzeli sklepane Higere za 6 meseci, to nas je izaslo oko 50 miliona evra i nanelo je veliku štetu gsp-u, jer su ta vozila stalno u kvaru i bacio se ogroman novac na održavanje vozila. Sada će tako uzeti sklepane zglobne Bmc, kao i neke sklepane kineske trole za par meseci.Problem nije u tome što ga unaprede kad im se ćefne, nego način na koji ga unapređuju, koji je po pravilu na našu śtetu, i koji podrazumeva zamenu zglobnih autobusa, trolejbusa i tramvaja solo vozilima.
I sta cemo onda sa svim onim silnim zicama (tj. celom trolejbuskom mrezom) ako genijalci stvarno ukinu trolejbuse ? Da necemo mozda da potapamo kupus sa njima ? Mada mozda i ja tu gresim jer je nas prevoz toliko "napredan" da nas zovu iz raznih evropskih gradova da znaju kako nam je prevoz tako dobar tako da nam i ne trebaju trole.Moguće da se spremaju za ukidanje trola, pa testiraju buseve. Šta briga putnike da li je trola ili bus, da parafraziram jednog genija.
29 sam video na Studentskom trguSad sam upravo video sve autobuse na 41 kod banjicke pijace, a 40 nisam video nijedan kao da nikada nije ni uvedena linija. Na netu nista ne pise oko nekih radova na ulicama ili cak na trolejbuskoj mrezi. Jel neko zna da li barem 29 normalno ide ?