Mora se i ukinuti onaj pravilnik da vozila u saobraćaju ne smeju biti starija od X godina, odnosno da umesto toga na svakih 5 godina mora da se obnovi bar 50% voznog parka (odnosno onog broja vozila koji je zahtevan poslednjim ugovorom o dodeli linija) i da prosečna starost sme da bude između 5 i 10 godina. Isto tako se mora da se uvede standard za vozila (broj sedišta, broj stajaćih mesta, mesta za invalide i kolica za bebe, displeji za informisanje, itd itd), kako bi se izbegla šarenolika kupovina. I najvažnije, mada ne znam koliko bi ovo pravnog osnova imalo, ali privatnici, koji žele da nastupaju u gradu, moraju zajedno nastupiti pod jednim udruženjem, u koje onda mogu ulaziti i izlaziti pojedinačni prevoznici (koji naravno moraju ispunjavati zadate uslove od grada). Na taj način grad plaća sve jednom udruženju, a oni posle rade sa tim parama sve što treba.
Ovako nema smisla da svako kupuje šta želi od vozila.