Šta je novo?

Trolejbusi

2019,2054 i 2060 na 29ci danas 😍.
IMG_1949.jpeg
 
Izgleda da trola gb 2020 ima aparat za kupovinu karata kod kabine vozaca sa spoljnje strane na sipci (gde inace stavljaju autobusima). Nemam sliku nazalost ,nisam mogao da slikam precizno zbog ljudi,ali evo slike same trole. I 2075 ima. Dosao na okretnicu (Medakovic 3) i otisao pa nisam slikao. I 2024 remontovana ima isto. Izgleda da su poceli napokon da ubacuju u sve trole.
IMG_1955.jpeg
IMG_1954.jpeg
IMG_1953.jpeg
IMG_1952.jpeg
IMG_1951.jpeg
 
Primeto sam i ja da su ugradili te aparate u par trolejbusa

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Tuga i jad je što nikako ne poručuju novo, a ne što ova drndava bundeva ide u rashod. Da smo bili normalni, to nikada ne bi ni kupili, a ovo čudo je trebalo u rashod još pre pet godina poslati.
Bice valjda uskoro tender. Kad raspisu za autobuse mozda pomenu i trole. Te bundevice su bas lepe i pomazu u guzvama na 29ci i ostalim trolejbuskim linijama naravno ali na 29 najvise. Jesu razdrndane nazalost ali nisu samo one nego polovina i vise trolejbusa.
 
Bukvalno, pa kad ga oni utegnu, ima to da radi još 15 godina. Što BKM napravi, a Kordun metali remontuju, to ima da tera više nego ovi naši "Švajcarci".
Ja ne znam zasto ne remontuju bkm 333, sigurno moze. I sto ne remontuju jos obicnih bkm 321 troli. Pratio sam forum od leta (samo sto se nisam registrovao na sajt) i video sam kako su neki ovde pricali o remontu bkm 333.
 
Mora se i ukinuti onaj pravilnik da vozila u saobraćaju ne smeju biti starija od X godina, odnosno da umesto toga na svakih 5 godina mora da se obnovi bar 50% voznog parka (odnosno onog broja vozila koji je zahtevan poslednjim ugovorom o dodeli linija) i da prosečna starost sme da bude između 5 i 10 godina. Isto tako se mora da se uvede standard za vozila (broj sedišta, broj stajaćih mesta, mesta za invalide i kolica za bebe, displeji za informisanje, itd itd), kako bi se izbegla šarenolika kupovina. I najvažnije, mada ne znam koliko bi ovo pravnog osnova imalo, ali privatnici, koji žele da nastupaju u gradu, moraju zajedno nastupiti pod jednim udruženjem, u koje onda mogu ulaziti i izlaziti pojedinačni prevoznici (koji naravno moraju ispunjavati zadate uslove od grada). Na taj način grad plaća sve jednom udruženju, a oni posle rade sa tim parama sve što treba.
Ovako nema smisla da svako kupuje šta želi od vozila.
 
E kad bi privatnici mogli da rade na trolejbuskim linijama. Raj. Ne znam koji je privatnik najbolji za trolejbuske linije. Sto se tice tendera,mozda jos bude,ne gubimo nadu!
 
Bice valjda uskoro tender. Kad raspisu za autobuse mozda pomenu i trole. Te bundevice su bas lepe i pomazu u guzvama na 29ci i ostalim trolejbuskim linijama naravno ali na 29 najvise. Jesu razdrndane nazalost ali nisu samo one nego polovina i vise trolejbusa.
Neće ga biti. Nabildovani rekao da je njemu glupo da plaća trole duplo više od autobusa i da ih neće poručivati...a onda su mu rekli da su uložili milione u rekonstrukciju mreže...
 
Vrh