Сенке
Higher intermediate
Naravno da nisam ozbiljan za ukletost, malo mračnog humora.
Možeš imati kakav hoćeš vozni park, ako vozač napravi ovakvu grešku, opet će se desiti. Nema ovo veze ni sa modelom ni njegovom starošću.Trenutne trole stvarno treba da idu u istoriju, barem na linijama 29,40,41 (najteretnijim da kazem). Nek na njima idu lepo nove trole sa autonomijom. Sigurno moze nesto. Imam ja jos da dodam ali necu sad paragraf da pisem jer je vec pricano o ovoj temi.
СНС власт намерно саботира градски превоз да би грађани олако прихватили укидање.СНС власт намерно саботира тролејбуски систем да би грађани олако прихватили укидање.
su ovoj otkazale kocnice, lose odrzavanje, a i ovako inace stvarno trebaju nove trole uzasno odrzavanje I STALNO KVAROVIMožeš imati kakav hoćeš vozni park, ako vozač napravi ovakvu grešku, opet će se desiti. Nema ovo veze ni sa modelom ni njegovom starošću.
Okretnica u Čingrijinoj je takva da ne prašta greške - strma, uska, prometna...
Mogao bih sad za mnogo toga da opletem po GSP što se ispravnosti tiče, ali pisao sam i o tome: vozači u Dorćolu često su baš u Dorćolu zbog negativne selekcije. Velika je fluktuacija vozača, prebacuju ih iz drugih pogona, ne zadržavaju se dugo. Malo, vrlo malo je tu ozbiljnih vozača koji znaju da stvarno voze i koji razumeju šta voze.
Trebalo bi da je obrnuto - baš zbog kompleksnosti vožnje trolejbusa i dodatne dimenzije vožnje u vidu mreže, specifičnosti samog vozila, odabir vozača bi morao da bude drugačiji. Za nešto veće pare, za pogodnosti rasnog vremena i drugih uslova, trebalo bi da privlači bolje vozače. Tako bi bilo manje problema na mreži, vozila bi se lakše i spretnije snalazila u saobraćaju u gužvi, manje bi bilo otkaza vozila na liniji... Rečju, dobio bi se bolji trolejbuski saobraćaj. Oduvek je trolejbuski saobraćaj bio pastorče gradskog prevoza. Najmanje mu je trebalo, pa mu je najmanje davano, a vremenom ni ono najnužnije.
I sad je tu gde jeste - na raskrsnici ukidanja ili ogromnog ulaganja da se nastavi.
Sto ne stave privremeno neke buseve dugacke na nekim trolejbuskim linijama
Питање је да ли још користе ФАПа, као и где је нови Ивеко опремљен за извлачење. Загребачки ЗЕТ и даље користи такав камион само офарбан у плаву.Podseti me na ovo: