Levom su možda pri obilaženju spale trole, ili je bio preblizu desnom dok su išli odozdo jedan iza drugog kad je njegova motka zapela pa je otišao levo da je izbegne jer je ostala da visi, pa zbog jako zaljuljane mreže spale i njegove. A vrlo je moguće da je sajlica koja drži trolnu glavu od iščupane motke, smakla i motke ovog iza koji je otišao levo
Ne boj se, niko nije toliko lud da u vožnji trolejbusom pretiče trolejbus! Dešava se dok stoje jedan pored drugog da onaj iza zaboravi i krene preko motki, posebno gde su paralelne mreže kao na St. trgu, ali baš da se u vožnji pretiču, teško.
I te kako ovo ima veze sa održavanjem. Motka se iščupala a da nije pokidala šprajc o koji je zapela. Jednostavno, nije bila dovoljno pritegnuta. Drugi problem je nedržanje odstojanja. Ne znam da li su rešili problem podstanice koja napaja taj deo, ranije je bilo poprilično problema zbog padanja napona u sekciji koja počinje ispred stanice kod 25.maja i završava se gore na brdu kod semafora, kada su trolejbusi preblizu, ili ih se nagomila nekoliko.
Ne boj se, niko nije toliko lud da u vožnji trolejbusom pretiče trolejbus! Dešava se dok stoje jedan pored drugog da onaj iza zaboravi i krene preko motki, posebno gde su paralelne mreže kao na St. trgu, ali baš da se u vožnji pretiču, teško.
I te kako ovo ima veze sa održavanjem. Motka se iščupala a da nije pokidala šprajc o koji je zapela. Jednostavno, nije bila dovoljno pritegnuta. Drugi problem je nedržanje odstojanja. Ne znam da li su rešili problem podstanice koja napaja taj deo, ranije je bilo poprilično problema zbog padanja napona u sekciji koja počinje ispred stanice kod 25.maja i završava se gore na brdu kod semafora, kada su trolejbusi preblizu, ili ih se nagomila nekoliko.